kompustelnik Napisano Kwiecień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2008 Elo elo! Dawno nic nie pisałem na forum, a to przez to że pracy mam w ch*j xD(edytor animacji, silnik graficzny, ot i silnik fizyczny). Chcę się tu pochwalić prostym demkiem z mojego silnika. Wybaczcie jego prostote. Silnik nie przedstawia wszystkich swoich możliwości, ale popatrzeć miło. Bowiem w silniku drzemią: ciała sztywne, miękkie i liny. Tak więc to demko jest dość skromne. Dość gadania. Łapcie: K2DPhysX Engine - Demo I (pliczek spakowany RARem). Piszcie czy się kaszani czy co tam jeszcze. Jutro rzucę nową porcją demek. Pozdrawiam! Edit: Zapomniałem dodać. Klikając LPM ustawiamy box'a w miejscu myszki. Edit2: Jeśli ktoś pobrał Demko przed godziną 01: 00 niech pobierze jeszcze raz. Poprawiłem ważny błąd, który miał spory wpływ na wydajność. Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Kwiecień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2008 Działa znakomicie na Viście. Dobra robota, Kompustelnik. Demko naprawdę mi się podoba. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Kwiecień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2008 Ładnie śmiga. Czym kompilowane? Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Kwiecień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2008 u mnie na Win98SE działa super płynnie jak dla mnie bomba! ! ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Kwiecień 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2008 Czyżby konkurencja Phyluma2D ? soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Kwiecień 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2008 No Delphi oczywiście Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera :P Pozdrawiam! Edit: Daje linka do demka z mojej stronki bo na sendspace szybko umyka: Demo I I Demko 2: Demo II Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Kwiecień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2008 Witam! Ładnie ładnie to wygląda CYTATCzyżby konkurencja Phyluma2D ? No ekhm do Phyluma2D to tu jeszcze daleko :> Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera tongue.gif tongue.gif wink.gif Nie zapominaj że masz źródła phyluma i konsultujesz to co robisz ze mną :> Zwolnij trochę bo widzisz że zamęt siejesz i spadają moje notowania Powodzenia w projekcie Spider^*^ ps: Zmieniłbym ta nazwę bo PhysiX mógłby się czepiać i w dodatku niepotrzebnie... www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Kwiecień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2008 to są gdzieś źródła? no kurcze, dopiero teraz dowiaduje sie Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Kwiecień 26, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2008 Źródła dla wybranych ;] soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Kwiecień 27, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2008 Źródła. Kiedy ja je widziałem Za konsultacje owszem wielkie dzięki Ale K2DPhysX działa i jest zbudowany zupełnie inaczej. Głównie kurs Jackobsen'a. Co do: Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera tongue.gif tongue.gif wink.gif To rzecz jasna chory joke No ale dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Maj 19, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 19, 2008 Kompustelnik powiedz ty mi kilka rzeczy: 1) Czy daloby rade uzyc twojego silnika do naszego projektu (Kwadrat ninja) 2) jesli 1 = true, to w czym to jest pisane 3) jesli 2 = delphi, to czy daloby sie to polaczyc z nasza klasa TKNShape ? 4) jesli 3 = true, to bede w ciezkim szoku TKNShape = class(TMultiLinkableObj) public //procedury ogolnego przeznaczenia function Add(p : TRpoint) : integer; overload; function Add(p : Tpoint) : integer; overload;inline; function Add(x, y : integer) : integer; overload;inline; procedure Delete(index : integer); overload; function Delete(const p : TRpoint) : boolean; overload; function Invalide : boolean; function Find(const p : TRpoint) : integer; procedure Move(OldIndex, NewIndex : integer); procedure Swap(p1, p2 : integer); procedure Insert(Index : integer; const p : TRpoint); procedure Clear; procedure CalcMax; function GetPointer(index : integer) : pointer; procedure Update(const ms: integer; const trigExec: ITriggerExecuter);override; //procedury zapisujaco/odczytujace procedure SaveToXML(const n : IXMLNode);override; procedure LoadFromXML(const n : IXMLNode);override; procedure LoadFromFile(FileName : string); procedure SaveToFile(FileName : string); //procedury konwertujace procedure ConvertToRect(const p1 : TPoint; const p2 : TPoint);overload; procedure ConvertToRect(const p1 : TPoint; const Width,Height : integer);overload; procedure ConvertToRect(const Rect : TRect);overload; procedure ConvertToRect(const Left,Top,Width,Height : integer);overload; procedure ConvertToCircle(const Center : TPoint; const Radius : integer; const PointsCount : integer);overload; procedure ConvertToArc(const Center : TPoint; const Radius : integer; const StartAngle,EndAngle : integer; const PointsCount : integer);overload; constructor Create;overload;override; constructor Create(const node:IXMLNode);overload;override; destructor Destroy; override; //rectangles constructor CreateRect(const p1 : TPoint; const p2 : TPoint);overload; constructor CreateRect(const p1 : TPoint; const Width,Height : integer);overload; constructor CreateRect(const Rect : TRect);overload; constructor CreateRect(const Left,Top,Width,Height : integer);overload; //circle constructor CreateCircle(const Center : TPoint; const Radius : integer; const PointsCount : integer);overload; //arc constructor CreateArc(const Center : TPoint; const Radius : integer; const StartAngle,EndAngle : integer; const PointsCount : integer);overload; //zarzadzanie monitorami Procedure AddMonitor(const mon: IShapeMonitor); procedure RemoveMonitor(const mon: IShapeMonitor); private fCount: integer; fSize: integer; fList: PTabTRPoint; fmax: TRPoint; fRotation: Real; fRotationMatrix: TKNMatrix2x2; fName: String; fMonitors: TList; function Get(index : integer) : Tpoint; function GetR(index : integer) : TRpoint; procedure PutR(index : integer; item : TRpoint); function GetWorld(index : integer) : Tpoint; procedure Put(index : integer; item : Tpoint); // Ustawia obrót i torzy odpowiednia macierz obrotu procedure SetRotation(value : real); procedure Grow; function GetWorldR(Index: integer): TRPoint; public Position: TRPoint; property Rotation : Real read fRotation write SetRotation; property RotationMatrix : TKNMatrix2x2 read fRotationMatrix; property Items[Index: Integer]: Tpoint read Get write put; default; property ItemsR[Index: Integer]: TRpoint read GetR write putR; property WorldItems[Index : integer]: TPoint read GetWorld; property WorldItemsR[Index : integer]: TRPoint read GetWorldR; published property Count : integer read fCount; property Size : integer read fSize; //ino do testow property Max : TRpoint read fMax; property Name: string read fName write fName; end; Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Maj 19, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 19, 2008 1) Myślę że tak. 2) 1:= True więc Delphi 3) 2 = Delphi. I t będzie z deka ciężko(napisz na gg to pogadamy). 4) 3 Ale już teraz Ci powiem że nad wszystkim się konkretnie zastanowie w długi weekend(ten co nadchodzi), bo teraz mam hardcore w szkole... A czeka mnie liceum więc trzeba jakoś wyjść. Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Maj 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 hehe, no i jak tu sie nie załamać xD Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.