Skocz do zawartości

Toster

Moderatorzy
  • Zawartość

    1882
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

6 obserwujących

O Toster

  • Ranga
    Archon

Ostatnio na profilu byli

12783 wyświetleń profilu
  1. Toster

    Help Of A Wizard

    Yep to jest wlasnie to
  2. Toster

    Help Of A Wizard

    Kurde nie mam pojecia jak to sie w unrealu robi Ogólnie to obecnie mam dostep do netu tylko z komorki wiec nie poszaleje. Ale tam jest dany gotowy model z animacja chodzenia/biegania. Na bank da sie go wyeksportowac do FBX, i pewnie wtedy mozna z tego wyciagnac szkielet/animacje.
  3. Toster

    Help Of A Wizard

    Ok zebrałem listę postaci które mam w grze, poniżej lista. Nie mam zdefiniowanej wizji jak to ma dokładnie wyglądać. Po rozmowach ze znajomym grafikiem z gamedev powiedział mi że aby to udźwignąć trzeba iść w klimat kreskówkowy. Cellshade i te sprawy bo realizm nie ma bata aby ogarnąć w pojedynkę. Tak więc jako referencje sięgnąłem do Dzikich pól i ich galerii larpowych. Są tam różne "klasy" społeczne. Lista postaci: Szlachta: Pan domu, Pani domu, syn, córka, gość facet, gość żona, gość córka, gracz Służba: wyższa ranga: marszałek dworu, kamerdyner, ochmistrzyni, panna służąca Niższa ranga:dziewka służebna, kucharka, kredencerz, stajenny pachołki: chłopiec na posyłki, chłopiec stajenny, kuchcik(kobita), pomywaczka szkielet myślę aby użyć z tego co jest w unrealu bo tam mam już animację chodzenia, biegania. Więc od biedy połowę rzeczy link do galerii: http://www.valkiria.net/index.php?do=sort&p=gallery&area=8&charakter=&orderby=&ascdesc=&page=1
  4. Toster

    Help Of A Wizard

    Heh dlatego blog się nazywa "tworzenie gry po godzinach wieczorem" Nie musisz mi mówić jak to jest z czasem. Jutro postaram się ogarnąc jakąś listę bo obecnie skupiałem się nad dialogami i 7/10 mam zrobione do pierwszego rozdziału. Teraz nanieść poprawki i takie tam.
  5. Toster

    Help Of A Wizard

    Ogólnie dowolna pomoc mile widziana, największy problem jak dla mnie to jest postacie i ich animacja. Na ten moment używam modelu standardowego dawanego z UDK. Rozglądałem się też za packami z postaciami może później sobie jakieś zakupie. Jeśli miałbyś ochotę coś pomodelować to z różnych pokoików które mam do umeblowania z ciekawszych jest np: - biblioteka - kuchnia - magazynek itd. Mogę wrzucić pełną listę pomieszczeń oraz bryły jakie w udk używam to sobie przejrzysz co i jak.
  6. Toster

    Help Of A Wizard

    Wyrzucam setki godzin na piwo... wiec moge polaczyc te dwie czynnosci
  7. Toster

    Help Of A Wizard

    Bardzo powoli idzie bo ucze się UDK'a i blendera aby robic prototypowanie. Plus sporo dialogow produkuje, wiec ogolnie tak jak zawsze... czyli pod górkę Unreal ma moc, ale czasami to po prostu rece opadaja. Niby cos banalnego a sie najebac trzebe ze az glupio
  8. Toster

    Help Of A Wizard

    Ostatnio mam nawrót do zabawy w pisanie gier. Postanowiłem całość oprzeć na Unreal 4 SDK, nie zamieszczam cyklicznie buildów i nie wiadomo na czym to stanie, ale postanowiłem zrobić małego bloga gdzie na bierząco postaram się opisywać postępy prac. Całość w łamanym angielskim może kogoś zainteresuje. https://eveninggameproduction.blogspot.com
  9. Toster

    Pisanie gry.

    wzieli ogre i na nim zaczeli dlubac. Nie wiem jaki silnik do fizyki. Po wersji PC robili porty na xBoxa i PSy ale nie znam szczegolow, pewnie mozna na ich stronie sprawdzic na co wydali
  10. Toster

    Pisanie gry.

    Hej, hej, hej. Może kogoś zainteresuje ten filmik. Znajomi znajomego założyli firmę od zera robiącą gry. Wszyscy kolesie mają kilka lat doświadczenia w game dev zanim się na to porwali. Na filmiku możecie prześledzić kolejne etapy powstawania gierki, wydawałoby się prostej technicznie. Praca full time a nie po nocach klepanie kodziku: Może kogoś zainteresuje, a może wielu uświadomi ogrom pracy i czasu potrzebny na stworzenie tytułu.
  11. Toster

    Forum nie o komputerze:)

    EE tam, to samo pewnie mówiono innym którzy zaczynali fora Jedne powstają inne upadają, jakoś tak mnie naszło nagle i godzinę później kończyłem konfigurację (jeszcze trochę trzeba poprawić kilka rzeczy). Ale ogólnie jak nie spróbuję to nie będę wiedział czy to nie ma sensu. Ocenimy za pół roku.
  12. Toster

    Forum nie o komputerze:)

    Tak, tak są fora o innych tematach niż komputery Jeśli ktoś chciałby wnieść coś od siebie na temat szeroko pojętych książek to zapraszam do nowego tworu na którym moderuje wasz znienawidzony z unit1 moderator http://forumksiazki.thetosters.pl
  13. Toster

    [c]humor

    Kawał dla zboczeńców Przychodzi Perl do regExpa i mówi: "\\bhttps?://[a-zA-Z0-9\\-.]+(??:/[a-zA-Z0-9\\-._?,'+\\&%$=~*!():@\\\\]*)+)?" ?
  14. Toster

    Co ty wiesz o kodowaniu :)

    coz ograniczenia sa opcjonalne i wynikaja z tego ze w asmie na MC68000 były rejestry r0-r7 i a0-a7 ktore mozna bylo uzywac.
  15. Toster

    Co ty wiesz o kodowaniu :)

    Czasy kiedy bawilem sie na demo scenie minely juz dawno, zreszta wtedy sie pisalo w assemblerze bo byl najszybszy. Na scenie PC nie udzielalem sie. Co do zagadnienia jak dany efekt zrobic to przy obecnej mocy obliczeniowej mozna smialo w 3d sie pokusic, mozna tez tak jak napisales. Przy czym wiedziec jak cos zrobic, a umiec to zrobic to sa 2 rozne sprawy
×