Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Earlier
  2. Znacie jakas strone lub filmik gdzie pokazuje ktoś jak w np. MySQL w bazie danych zrobić na własnej stronie saldo dla użytkowników aby pokazało ile mają pieniędzy i kiedy dostanie ktoś 1$ np. y wykonania jakiegoś zadania to jego saldo automatycznie wzrasta o 1$ lub chciałby mi ktoś pomóc albo wiecie gdzie sie naucze ogólnie na ten temat
  3. Witam, w jakim języku pisać gry indie? Chodzi mi o Java/C++ itp.
  4. Zmieniłem: unsigned long long suma=0; na: #include <inttypes.h> uint64_t suma=0; i nadal nie działa "%llx" w printf też nic nie pomaga printf("suma: 0x%0.16llx\n",suma); czego jeszcze mogę spróbować ?
  5. Typ long long nie gwarantuje ci odpowiedniej długości tylko tyle, że sizeof(unsigned long) <= sizeo(unsigned long long) Chcesz bitowości odpowiedniej, używaj typów uintxx_t, w tym wypadku uint64_t
  6. Skoro zmienna typu unsigned long long przechowuje wartości od 0 do 18446744073709551615 czyli do 0xFFFFFFFFFFFFFFFF (8 bajtów) to dlaczego zeruje się po 4 bajtach [0xFFFFFFFF] i nie liczy do 8 bajtów [0xFFFFFFFFFFFFFFFF] ??? Napisałem przykładowy kod i tak mi się własnie dzieje #include<conio.h> #include<stdio.h> using namespace std; unsigned int i=0; unsigned long long licznik=0; int main() { printf("Rozmiar typu short : %d bytes.\n",sizeof(unsigned short)); printf("Rozmiar typu int : %d bytes.\n",sizeof(unsigned int)); printf("Rozmiar typu long : %d bytes.\n",sizeof(unsigned long)); printf("Rozmiar typu long long: %d bytes.\n\n",sizeof(unsigned long long)); while(i!=2) { licznik++; if(licznik%0xFFFFFFF==0) printf("Licznik: 0x%0.16X\r",licznik); // Wyswietl stan licznika co 0xfffffff = 268 435 455 // Wyswietlanie ciągłe mocno spowalnia program. if(licznik==0xFFFFFFFFFFFFFFFF) // = 18446744073709551615 { licznik=0; i++; } } } Czy ktoś to może wytłumaczyć???? Piszę to w devcpp [TDM-GCC 4.9.2 release 32-bit]
  7. Witam otóż chciałbym się dowiedzieć jak robić grafiki 2D w Gimpie tak aby działały i można było je umieścić w Unity 3D Mam w planach zrobienie prostego Clickera na telefon w Unity Uczę się dopiero programowania i tworzenia gier więc takie coś na początek Dlatego chce się dowiedzieć jak robić grafiki w Gimpie. Przyjmę każdą informacje, link do tutoriali, poradników, czy czegokolwiek.
  8. import smtplib with open("to.txt", 'r') as f: maile = [a.strip() for a in f.readlines() if a.strip()] print(maile) gmail_user = '' gmail_password = '' sent_from = gmail_user email_text = 'tekst' try: server = smtplib.SMTP('smtp.gmail.com', 587) server.ehlo() server.starttls() server.login(gmail_user, gmail_password) for x in maile: server.sendmail(sent_from, x, email_text) except: print('Hej')
  9. import AccountAgent, DBUsers import Constants import datetime def init(webdriver): Constants.init() AccountAgent.login(webdriver) def update(webdriver): #Get start of time to calculate elapsed time later start = datetime.datetime.now() #Before the loop, check if should unfollow anyone _check_follow_list(webdriver) while True: #Start following operation AccountAgent.follow_people(webdriver) #Get the time at the end end = datetime.datetime.now() #How much time has passed? elapsed = end - start #If greater than our constant to check on #followers, check on followers if elapsed.total_seconds() >= Constants.CHECK_FOLLOWERS_EVERY: #reset the start variable to now start = datetime.datetime.now() #check on followers _check_follow_list(webdriver) def _check_follow_list(webdriver): print("Checking for users to unfollow") #get the unfollow list users = DBUsers.check_unfollow_list() #if there's anyone in the list, start unfollowing operation if len(users) > 0: AccountAgent.unfollow_people(webdriver, users)
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...