Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Witam. Czy ktoś jest w stanie pomóc. Potrzebuje kreślenie X i Y na skos w macierzy w 2 pętlach.
  3. Last week
  4. Earlier
  5. Witajcie! Chcę poprosić Was o wyrażenie zdania na temat tego, w jaki sposób powinno się promować własną działalność i zbierać nowych klientów. Bo tak mi przyszło do głowy, że jak się zakłada firmę, to ktoś musi być tym PIERWSZYM klientem - nie ma opcji, żeby pochodził on z polecenia, musi być jakiś inny sposób żeby trafić ze swoją ofertą do grupy docelowej. Pewnie wszystko rozbija się o reklamę, w końcu "reklama dźwignią handlu"... Ale jaka jest najskuteczniejsza?
  6. Mam problem jestem początkującym programistą amatorem w Unity (skrypty pisze w C#) Wyskakuje mi błąd: "Curl error 6: Could not resolve host: cdp.cloud.unity3d.com" próbowałem już wejść na ten link ale wyskakiwało białe tło Jak moge to naprawić? Tu daje mój skrypt: using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class player : MonoBehaviour { public float moveSpeed; public float jumpHeight; // Start is called before the first frame update void Start() { } // Update is called once per frame void Update() { if (Input.GetKey(KeyCode.W)) { GetComponent<Rigidbody2D> ().velocity = new Vector2 (0, jumpHeight); } } }
  7. Pod adresem FTP mozilli jest masa ciekawych źródełek przeglądarki Firefoks. Mam pytanie do forumowiczów związane z tym, czy ktoś na forum próbował już może na bazie owych źródeł budować coś swojego? Jakie IDE pod Linuksa aby to ogarnąć? Chciałbym zacząć od usprawnień, przekompilować i zerknąć czy coś z tego wyjdzie.
  8. Jak podzielić nagłówek, aby litera "w" i zapis "im." nie były na końcu wiersza? Chodzi o nagłówek podzielony na 3 części w odpowiednich miejscach. /* =Responsive Structure ----------------------------------------------- */ /* Does the same thing as <meta name="viewport" content="width=device-width">, * but in the future W3C standard way. -ms- prefix is required for IE10+ to * render responsive styling in Windows 8 "snapped" views; IE10+ does not honor * the meta tag. See https://core.trac.wordpress.org/ticket/25888. */ @-ms-viewport { width: device-width; } @viewport { width: device-width; } @media (max-width: 800px) { /* Simplify the basic layout */ #main #content { margin: 0 7.6%; width: auto; } #nav-below { border-bottom: 1px solid #ddd; margin-bottom: 1.625em; } #main #secondary { float: none; margin: 0 7.6%; width: auto; } /* Simplify the showcase template */ .page-template-showcase-php .featured-posts { min-height: 280px; } .featured-posts section.featured-post { height: auto; } .page-template-showcase-php section.recent-posts { float: none; margin: 0; width: 100%; } .page-template-showcase-php #main .widget-area { float: none; margin: 0; width: auto; } .page-template-showcase-php .other-recent-posts { border-bottom: 1px solid #ddd; } /* Simplify the showcase template when small feature */ section.featured-post .attachment-small-feature, .one-column section.featured-post .attachment-small-feature { border: none; display: block; float: left; height: auto; margin: 0.625em auto 1.025em; max-width: 30%; position: static; } article.feature-image.small { float: right; margin: 0 0 1.625em; width: 64%; } .one-column article.feature-image.small .entry-summary { height: auto; } article.feature-image.small .entry-summary p a { left: 0; padding-left: 20px; padding-right: 20px; width: auto; } /* Remove the margin on singular articles */ .singular .entry-header, .singular .entry-content, .singular footer.entry-meta, .singular #comments-title { width: 100%; } /* Simplify the pullquotes and pull styles */ .singular blockquote.pull { margin: 0 0 1.625em; } .singular .pull.alignleft { margin: 0 1.625em 0 0; } .singular .pull.alignright { margin: 0 0 0 1.625em; } .singular .entry-meta .edit-link a { left: 0; position: absolute; top: 40px; } .singular #author-info { margin: 2.2em -8.8% 0; padding: 20px 8.8%; } /* Make sure we have room for our comment avatars */ .commentlist { width: 100%; } .commentlist > li.comment, .commentlist .pingback { margin-left: 102px; width: auto; } /* And a full-width comment form */ #respond { width: auto; } /* No need to float footer widgets at this size */ #colophon #supplementary .widget-area { float: none; margin-right: 0; width: auto; } /* No need to float 404 widgets at this size */ .error404 #main .widget { float: none; margin-right: 0; width: auto; } } @media (max-width: 650px) { /* @media (max-width: 650px) Reduce font-sizes for better readability on smaller devices */ body, input, textarea { font-size: 13px; } #site-title a { font-size: 24px; } #site-description { font-size: 12px; } #access ul { font-size: 12px; } #branding .only-search + #access div { padding-right: 0; } article.intro .entry-content { font-size: 12px; } .entry-title { font-size: 21px; } .featured-post .entry-title { font-size: 14px; } .singular .entry-title { font-size: 28px; } .entry-meta { font-size: 12px; } blockquote { margin: 0; } blockquote.pull { font-size: 17px; } /* Reposition the site title and description slightly */ #site-title { padding: 5.30625em 0 0; } #site-title, #site-description { margin-right: 0; } /* Make sure the logo and search form don't collide */ #branding #searchform { top: 1.625em !important; } /* Floated content doesn't work well at this size */ .alignleft, .alignright { display: block; float: none; margin-left: 0; margin-right: 0; } /* Make sure the post-post navigation doesn't collide with anything */ #nav-single { display: block; position: static; } .singular .hentry { padding: 1.625em 0 0; } .singular.page .hentry { padding: 1.625em 0 0; } .singular .entry-header .entry-meta, .singular .entry-header .entry-format, .singular .entry-meta .edit-link a { position: static; } /* Talking avatars take up too much room at this size */ .commentlist > li.comment, .commentlist > li.pingback { margin-left: 0 !important; } .commentlist .avatar { background: transparent; display: block; padding: 0; position: static; } .commentlist .children .avatar { background: none; left: 2.2em; padding: 0; position: absolute; top: 2.2em; } /* Use the available space in the smaller comment form */ #respond input[type="text"] { width: 95%; } #respond .comment-form-author .required, #respond .comment-form-email .required { left: 95%; } #content .gallery-columns-3 .gallery-item { width: 31%; padding-right: 2%; } #content .gallery-columns-3 .gallery-item img { width: 100%; height: auto; } } @media (max-width: 450px) { #content .gallery-columns-2 .gallery-item { width: 45%; padding-right: 4%; } #content .gallery-columns-2 .gallery-item img { width: 100%; height: auto; } } @media only screen and (min-device-width: 320px) and (max-device-width: 480px) { body { padding: 0; } #page { margin-top: 0; } #branding { border-top: none; } }
  9. 1. Zwiększ limit na Avatar... mamy rok 2019 nie 1980 Nie musimy liczyć każdego bajta jak grosza do końca miesiąca a 100kb limitu to jakiś żart... //Edit: { co do tego, to są portale internetowe które udostępniają nawet GB użytkownikowi... patrz Google darmowe 15GB są tez inne strony, jeśli mnie nie myli pamięć to Mega daje aż 50GB darmowej przestrzeni... Google -> Free 15.000.000.000 Mega -> Free 50.000.000.000 Steam -> Free 20.000.000.000 Unit1 -> Free 100.000 a tutaj mamy 100 kb na avatara... GJ !... } 2. Unowocześnij wybór tematu do zachodnich... Kafelki są lepsza od listy !... - Więcej zobaczysz na tej samej stronie jako że kafelki są ustawione w 2 wymiarach a nie jednym - Kafelki mogą mieć ładne ikonki które poprawią styl forum 3. Dodaj lub ustaw jako default czarny motyw forum... Nie wiem was oczy nie bolą od standardowej bieli?... całe szczęście Google i Microsoft już to zrobiło jednak tak długo jak wszyscy nie będą się do tego stosować to wciąż muszę używać DarkReadera... 4. Dodaj nowe funkcje, coś ala CodeFights lub SoloLearn - Code Playground -> Miejsce gdzie każdy idiota może udostępnić swój kod... - Wyzwania jak w CodeFights -> gdzie nie każdy idiota ma szansę uzyskać poprawne wyniki... Zwiększysz tym samym zainteresowanie forum, przyda się też kilka śmieciowych tematów które po prostu utrzymają pseudointelektualnych użytkowników Nie wspominając o tutorialach... z tego co sam dostrzegłem na waszym forum to bardziej jest się karanym niż nagradzanym za zadanie pytania... nawet na trudne pytania powinna być odpowiedź a takie spotykają się z olewczą i wymijającą odpowiedzią zlewaniem lub ignorancją... 5. Ogarnij pisanie na tym forum... czemu akapity są tak wypierdolone w kosmos odstęp między liniami to jakieś 30px nie wspominając o braku niektórych funkcji... gdzie są najważniejsze SPOILERY? Możesz nie mieć ręki... możesz nie mieć nogi... i być zdrowy... ale jak nie masz spoilerów to jesteś kaleką... możliwość ukrycia niektórych rzeczy pod spoilerem jest bardzo przydatna... pozatym inne funkcje formatowania tekstu też by się przydały... tak widzę przyciski na górze... ponownie... mamy rok 2019 nie rok 1980... Jest sporo do poprawy i zrobienia... A wiesz co jest najlepsze?... że ostatni post jest z 2012 roku a ja to piszę w 2019... Nie zasługuję na złotą łopatę lub order kopacza... ten temat był na pierwszej stronie... Raz na forum gdzie byłem adminem spotkałem się z chujowym pomysłem od właściciela - Ej chłopaki piszemy tematy i sami sobie odpowiadamy z różnych userów - Po co?... - Aby forum nie było puste i aby ludzie zostali dłużej i aby gugly znajdowały forum... Kadra administratorska może robić sztuczny tłum, często coś takiego jest robione i często różne firmy są o to oskarżane... i powiem wam... słusznie są oskarżane bo jest to znana technika... cóż można to streścić w 2 słowach "Dodaj życie" Ok to widzimy się w 2032 !...
  10. Jesteście prawdziwą Perełką !... Lubię przeglądać nowości w programowania, każdego tygodnia wyszukują C++ Kurs oraz C++ Poradnik na YouTube i ustawiam filtr na ostatni tydzień Od niedawna zacząłem interesować się również forami... Jakim cudem jest tak wiele postów sprzed ponad 2/4 lat !... na pierwszych stronach są widoczne posty z 2013 roku... powinniście zareklamować skuteczniej swoje Formu :x... Co prawda ma sporo niedociągnięć oraz braków jednak wygląda zdecydowanie lepiej niż cpp0x czy inne beznadziejne fora... Jednak aby nie być oskarżonym o bezwartościowy post... to OK... Mam taki problem że mi to się nie kompiluje... Kompilator wywala błąd i nie umiem znaleźć powodu :)... ahh ja !... Ja !... CZEMU?... Ktoś mi odpowie?... jest to Język Skryptowy Papyrus dla Bethesdy... Scriptname QLG_Script_SwitchLight extends ObjectReference { Script to Light Up all Lights in List and turn them out after Time This script is created by TobiPL for Braverock 3 } Import Sound ;===- Base Info. -===; ;Created: 2019-03-17 ;Update: 2019-04-19 ;Author: TobiPL ;Unit: M.PC<1> ;===- Var. setup -============================================ Actor Property QPlayer Auto { Player Ref. } ;===- Items Var. -=============================== ;***********************************************; FormList Property QData auto { List of Used items << Order >> :0: - Light :1: - Light Effect :2: - Static :3: - Sound Marker } ObjectReference[] QDataArray Sound Property QSoundFireUp Auto { Sound to Play on fire activate } Sound Property QSoundFireOut Auto { Sound to Play on fire deactivate } Float Property QTurnOffDelay auto { Time in GameH to Off Light, 0.5 Mean 30 Min } Float Property QTrunOffMin Auto { Min. in GameH time to Off Light, after this use only Delay } GlobalVariable Property QDebug Auto { Global, true/false to show Debug Notifications ! please, use "QLG_DEBUG_SCRIPT" } ;================================================ ;===- Main Script -============================== ;***********************************************; Ev ent OnInit() If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Starting Initialization" ) EndIf ;*********************************; If( FirstUse ) Constructor() FirstUse = false EndIf If( QFired ) GoToState( "QState_Working" ) Else GoToState( "QState_Ready" ) EndIf ;*********************************; If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Initialization Finished" ) EndIf EndEvent;==- Var. List -==; Bool FirstUse = true ; ;*************************; State Wait ; Do Nothing EndState ;================================================ ;***********************************************; State QState_Ready Event OnTriggerEnter( ObjectReference QRef ) If( QRef != QPlayer ) Return EndIf If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Triggered QLG_Script_SwitchLight" ) EndIf QFired = true; GoToState( "QState_Working" ) QLFireUp() RegisterForSingleUpdateGameTime( QTurnOffDelay + QTrunOffMin ) EndEvent EndState;==- Var. List -==; ;*************************; Bool QFired = false; ; ;================================================ ;***********************************************; State QState_Working Event OnUpdateGameTime() If( QLUpdateFire() ) RegisterForSingleUpdateGameTime( QTurnOffDelay ) If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Update Fire, Fires left: " + AMT ) EndIf Else QFired = false; UnregisterForUpdateGameTime() GoToState( "QState_Ready" ) If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Fire out" ) EndIf EndIf EndEvent EndState;==- Var. List -==; ; ; ;================================================ ;***********************************************; Bool Function QLUpdateFire() Int Rand = QChain_GetRandomID() If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Fire Update, ID: " + Rand ) EndIf ObjectReference[] TempArray TempArray = new ObjectReference [ 4 ] ; Light, Effect, Static, Sound TempArray[ 0 ] = QDataArray[ 4 * Rand ] TempArray[ 1 ] = QDataArray[ 4 * Rand + 1 ] TempArray[ 2 ] = QDataArray[ 4 * Rand + 2 ] TempArray[ 3 ] = QDataArray[ 4 * Rand + 3 ] If( ( TempArray[0] ) || ( TempArray[1] ) || ( TempArray[2] ) || ( TempArray[3] ) ) Debug.Notification( "Fire Update, All Objects are Good" ) Else Debug.Notification( "Fire Update, Few Objects are Bad" ) EndIf QLPlayFireOut( TempArray ) QChain_RemoveID( Rand ) If( AMT == 0 ) Return False EndIf Return true EndFunction;==- Var. List -==; ; ; ;================================================ ;***********************************************; Function QLFireUp() ObjectReference[] TempArray TempArray = new ObjectReference [ 4 ] ; Light, Effect, Static, Sound Int DataSize = QData.GetSize() DataSize /= 4 Int i = 0 While ( i < DataSize ) TempArray[ 0 ] = QDataArray[ 4 * i ] TempArray[ 1 ] = QDataArray[ 4 * i + 1 ] TempArray[ 2 ] = QDataArray[ 4 * i + 2 ] TempArray[ 3 ] = QDataArray[ 4 * i + 3 ] If( ( TempArray[0] ) || ( TempArray[1] ) || ( TempArray[2] ) || ( TempArray[3] ) ) Debug.Notification( "Fire UP, All Objects are Good" ) Else Debug.Notification( "Fire UP, Objects are Bad" ) EndIf QChain_Add( i ) QLPlayFireUp( TempArray ) Utility.Wait( 0.1 ) i += 1 If( QDebug as bool ) Debug.Notification( "Fire Created, ID: " + i ) EndIf EndWhile EndFunction;==- Var. List -==; ; ; ;================================================ ;***********************************************; Function QLPlayFireUp( ObjectReference[] Data ) Int SoundTemp = QSoundFireUp.Play( Data[2] ) Data[0].Enable( true ) ; Enable Light Data[1].Enable( true ) ; Enable Effect Utility.Wait( 0.1 ) ; Wait Data[1].Disable( true ) ; Disable Effect Data[2].Enable( true ) ; Enable Static Data[3].Enable() ; Enable Sound Marker Utility.Wait( 0.2 ) ; Wait StopInstance( SoundTemp ) EndFunction;==- Var. List -==; ; ; ;================================================ ;***********************************************; Function QLPlayFireOut( ObjectReference[] Data ) Int SoundTemp = QSoundFireOut.Play( Data[2] ) Data[2].Disable( true ) ; Disable Static Utility.Wait( 0.3 ) ; Wait Data[0].Disable( true ) ; Disable Light Data[3].Disable( true ) ; Disable Sound Marker Utility.Wait( 0.3 ) ; Wait StopInstance( SoundTemp ) EndFunction ;========================================================== ;*******************************************************************; ;===- Class QChain -================================================= ;*******************************************************************; ;========================================================== ; Item Structure ; ; Int[] NextID ; Next Item ID Int[] PrevID ; Prev Item ID Int[] RefID ; Value to Object ID ;*******************************************; ; Free Strusture ; ; Int[] List ; List of Free IDs Int First ; First Free ID ;*******************************************; ; Var. List ; ; Int LastUsed ; Last Used Item Int FirstID ; First Item Int LastID ; Last Item Int AMT ; Amount Of Items Int Size = 32 ; Size of Array ;*******************************************; ;================================================ ;***********************************************; Int Function QChain_GetRandomID() Int Temp = FirstID Int Rand = Utility.RandomInt( 0 , AMT ) Int i = 0 While ( i < Rand ) Temp = NextID[ Temp ] i += 1 EndWhile Return RefID[ Temp ] EndFunction ;_______________________________________________; ;===============================================; ;***********************************************; Bool Function QChain_Add( int NewValue ) If( AMT == Size ) Return false EndIf int NewItemID = List[ First ] PrevID[ FirstID ] = NewItemID NextID[ LastID ] = NewItemID NextID[ NewItemID ] = FirstID PrevID[ NewItemID ] = LastID RefID[ NewItemID ] = NewValue LastID = NewItemID; First -= 1 AMT += 1 Return true EndFunction ;_______________________________________________; ;===============================================; ;***********************************************; Bool Function QChain_RemoveID( int ID ) If( AMT == 0 ) Return false EndIf int ItemID = FirstID Int i = 0 While ( i < AMT ) If( ID == ItemID ) AMT -= 1 First += 1 List[ First ] = ID NextID[ PrevID[ ItemID ] ] = NextID[ ItemID ] PrevID[ NextID[ ItemID ] ] = PrevID[ ItemID ] If( ItemID == FirstID ) FirstID = NextID[ ItemID ] EndIf If( ItemID == LastID ) LastID = PrevID[ ItemID ] EndIf Return true EndIf ItemID = NextID[ ItemID ] i += 1 EndWhile Return false EndFunction ;_______________________________________________; ;===============================================; ;***********************************************; Function Constructor() NextID = new Int [ 32 ] PrevID = new Int [ 32 ] RefID = new Int [ 32 ] List = new Int [ 32 ] QDataArray = new ObjectReference [ 128 ] Int T = 0 Int DataSize = QData.GetSize() While ( T < DataSize ) QDataArray[ T ] = QData.GetAt( T ) as ObjectReference T += 1 EndWhile First = Size - 1 Int i = 0 While ( i < Size ) List[i] = ( Size - i ) - 1 ; NextID[i] = 0; PrevID[i] = 0; RefID[i] = 1; i += 1 EndWhile AMT = 0; LastUsed = 0; FirstID = 0; LastID = 0; EndFunction ;***********************************************; ;=============- QChain Class END -==============; ;***********************************************; ; Hello I'm Tobi and my Sexy Cat is Nicole !...
  11. I co... znalazłeś kogoś? Ktoś był na tyle głupi by podać swój nr. tel przez internet? Jeśli to faktyczne pytanie o pomoc to zapisz je tutaj, gwarantuje że będzie łatwiej niż przez telefon.
  12. Jak się nazywało to coś... egh.. jak macie np. instalacje programu to na Win7+ macie na ikonce przesuwający się pasek migający czerwony dla errora lub zółty dla innych przypadków... Próbuję to znaleźć jednak moje twórcze nazwy niczego mi nie pomagają odnaleźć :c... Chodzi mi o te kolory na pasku szybkiego dostępu xD Jakieś nakierowanie link nazwa pod którą mogę znaleźć?... Kiedyś się tym bawiłem ale w programach moich też nic nie mogę znaleźć a zależy mi bo mam zamiar procesować sobie dużo a korzystanie z Beep jako sygnału że program skończył pracę jest... :c... Nieprofesjonalne !... Chociaż jak oglądam film na YouTube to migającej ikonki nie zobaczę, więc w sumie Beep jest bardziej praktyczne... w każdym razie chcę te kolorowe ikonki !... ktoś wie jak to się nazywało ? xD
  13. W odpowiedzi na ten temat: SetPixel jest powolny jednak istnieją dużo lepsze metody które pozwalają ci uzyskać nawet dużą wydajność... Mało tego zobacz ten kanał na YT: https://www.youtube.com/watch?v=LPzyNOHY3A4 Aby mieć możliwość szybkiego renderowania tak jak chciałeś np. z tylko WinApi ( Windows.h ) BitBlt( Uchwyt , X , Y , Xs , Ys , BitMapa, 0 , 0 , TypRysowania ) Aby móc rysować musisz mieć uchwyt do okna które stworzysz, co za tym idzie... musisz mieć okno... a przynajmniej jakiś uchwyt... W taki sposób zdobędziesz uchwyt do konsoli - przynajmniej nie muszę cie uczyć jak się robi okno :)... HANDLE Console = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); HWND ConsoleWindow = GetConsoleWindow(); HDC ConsoleDC = GetDC(ConsoleWindow); w HDC będziemy mieli nasze Uchwyt który pozwoli nam rysować na konsoli, uważaj jednak bo Cout będzie zamalowywać nasz rysowany obraz... więc oczywiście nie warto wtedy używać Couta, jak się nauczysz SAM robić okno dla WinApi będziesz mógł zamienić konsolę na okno :)... To pozwoli ci korzystać z CallBacków więc dużo nowy opcji i możliwości !... Wracając do tematu, będziesz musiał stworzyć teraz sobię tablicę intów które będą KOLORAMI unsigned int Pixele[ RozdzielczoscX * RozdzielczoscY ]; W taki sposób, pamiętaj że ustawiasz wartości w RGB Jeśli zrobisz np. Pixele[ 0 ] = 0xFF00FF; to ustawisz pixel w lewym gónym rogu na różowy czyli kolor 0xFF00FF Nie będę cie wszystkiego uczył, korzystaj z google jak nie ogarniasz ja tylko daję podpowiedzi... Jak stworzysz już tablicę która będzie przechowywać pixele stwórz Bitmapę BITMAPINFO PixelMap; To będzie nasz obiekt który będziemy wysyłać do funkcji BitBlt która narysuje nam ją na konsoli... Wypełnij wartości: PixelMap.bmiHeader.biSize = sizeof(BITMAPINFO); PixelMap.bmiHeader.biWidth = RozdzielczoscX; PixelMap.bmiHeader.biHeight = -RozdzielczoscY; PixelMap.bmiHeader.biPlanes = 1; PixelMap.bmiHeader.biBitCount = 32; PixelMap.bmiHeader.biCompression = BI_RGB; PixelMap.bmiHeader.biSizeImage = 0; PixelMap.bmiHeader.biXPelsPerMeter = 0; PixelMap.bmiHeader.biYPelsPerMeter = 0; PixelMap.bmiHeader.biClrUsed = 0; PixelMap.bmiHeader.biClrImportant = 0; PixelMap.bmiColors[0].rgbBlue = 0; PixelMap.bmiColors[0].rgbGreen = 0; PixelMap.bmiColors[0].rgbRed = 0; PixelMap.bmiColors[0].rgbReserved = 0; Ustaw biHeight na negatywie aby rysować od góry do dołu, jak zostawisz na pozytywie czyli BEZ MINUSA to będziesz rysować od dołu do góry czyli do góry nogami wszystko będzie... Ale prawdę mówiąc to tylko kwestia spojrzenia ponieważ od ciebie będzie zależeć jak będziesz rysować... Nową Bit mapę tworzymy tak: HBITMAP BitMapa; Potem musimy stworzyć sobie coś takiego a wynik funkcji zapisać do naszej BitMapy CreateDIBSection( Uchwyt, BitMap Info ,DIB_RGB_COLORS, Tablica pixelów ,NULL,0); Uchwyt to nasza konsola - na górze masz ( ConsoleDC czy jakoś tak powinno być w moim przykładzie już nie pamiętam xD ) BitMap Info to nasza PixelMap-a którą też stworzyliśmy wyżej, Tablica pixelów to nasz Unsigned Int Pixele[] resztę zostaw nie ruszoną... powinno to wyglądać tak: BitMapa = CreateDIBSection( ConsoleDC,&PixelMap,DIB_RGB_COLORS,(void**)&TablicaPixelow,NULL,0); W taki sposób stworzyliśmy sobie coś na czym możemy rysować... teraz tylko zaznaczamy to czy też wybieramy funkcją Select HDC PixelMapDC = CreateCompatibleDC(NULL); SelectObject(PixelMapDC,BitMapa); Teraz funkcja BitBlt wyświetli nam to co jest zapisane w naszym TablicaPIxelów jako obrazek na ekranie... BitBlt(ConsoleDC,0,0,RozdzielczoscX,RozdzielczoscY,PixelMapDC,0,0,SRCCOPY); Nie wiem czy pisałem to napiszę jeszcze raz: pierwsze to Uchwyt GDZIE chcemy rysować te dwa zera po ConsoleDC do kordy GDZIE ma być LEWY GÓRNY RÓG OBRAZKA RozdzielczoscX oraz Y to wiadomo WYMIARY NASZEGO OBRAZKA PixelMapDC to BitMapa uchwyt do naszego zbioru pixelów kolejne 0,0 to już nie pamiętam a i tak nigdy tego nie zmieniam xD ostatnie to TRYB rysowania, SRCCOPY zamieni stare pixele na NOWE, są też inne tryby rysowania ale nie polecam się nimi bawić zanim nie ogarniesz jak to wszystko działa... od teraz możesz bez problemu rysować sobie to co tylko chcesz !... To mój programik zrobiony... MNIEJ WIĘCEJ tą samą metodą... Oczywiście nie obedzie się bez przeszukiwania Google, nauczenie tak w "locie" robienia grafiki od zera... bo to cie prawdopodobnie interesowało widząc w poście SetPixel-a jest dość złożonym problemem :c... Tu masz np. Funkcję która rysuje koło: void QLDrawCircle(int ym, int xm, int r,unsigned int color) { int x = -r, y = 0, err = 2-2*r; do { JDraw(xm+y, ym-x, color); JDraw(xm-x, ym-y, color); JDraw(xm-y, ym+x, color); JDraw(xm+x, ym+y, color); r = err; if (r <= y) err += ++y*2+1; if (r > x || err > y) err += ++x*2+1; } while (x < 0); } Poszukaj sobie w internecie Breshman-owych algorytmów znajdziesz bez problemu funkcje do rysowania koła lini elips i dużo więcej jak nauczysz się conieco to potem możesz przejść na grafikę 3D Jej nauczysz się szybko z pierwszego kanału który ci tam na górze dałem OneLoneCoder wyszukaj w YT Jeśli ktoś potrzebuje kontaktu: YouTube/User/PanTobiPL PanTobiPL@GMail.com Jeśli ktoś chce ulepszyć mój post zamieść poniżej odpowiedź a jeśli jeszcze korzystam z tego forum to wprowadzę poprawki do mojego posta... kurde rozpisałem się tu, 40 minut poszłoooo :o...
  14. Nie mam zamiaru czytać twojego kodu... to jakaś porażka... ale cóż są różni ludzie... mnie dla przykładu za dbałość i szczegółowość wielu też obraziło mówiąc że kod nieczytelny... nie wiem po co ci te dyrektywy na początku in out struct{ string Pytanie, Odpowiedz[4]; int DobraOdpowiedz; }ListaPytań[]={ { "Ile to 2+2?...", " a) 4", " b) 7?", " c) Cebula", " d) Nie wiem...", 0 }, { "Czy woda jest mokra?...", " a) Nie !...", " b) Tak !...", " c) Chyba...", " d) Czasami.", 1 }, { "W którym roku był chrzest Polski?...", " a) 2011", " b) -37", " c) Nie Wiem, i jestem na tyle głupi by wybrać tą odpowiedź zamiast strzelać !...", " d) 966", 3 }, } Nie uważasz że tak wygląda lepiej?... Przy okazji: //int tablica [4][3] 5 pytan 4 odpowiedzi To będą 4 Pytania i 3 Odpowiedzi, co prawda numerowanie jest od 0 jednak ilość podajemy... normalnie... lol... int Array[5] = Array[0], Array[1], Array[2], Array[3], Array[4] ( Czyli 5 Elementów od 0 do 4 ) podajemy ILOŚĆ w tych nawiasach ile potrzebujemy elementów tego typu... //Edit: Potrzebujesz kontaktu do mnie: YouTube/User/PanTobiPL lub PanTobiPL@GMail.com
  15. Po opisie widzę że poradnik Zelenta co zniechęca mnie do pomocy tobie, cóż... 1. Czy masz to napisane jako: #Include <iostream.h> Jeśli zapisałeś to bez .h to, to może być problemem... oczywiście domyślam się że odnalazłeś GCC dla CB tak jak było na filmie Zelenta... 2. Czy twój plik to .cpp czy .c ?... upewnij się że jest .cpp Main.cpp 3. Upewnij się czy aby na 100% kompilujesz dla C++ =_=... Jeśli chcesz to zapraszam na np. CodeFights, jedyne dobre miejsce gdzie można nauczyć się programować ponadto nie wymaga od ciebie instalacji żadnego kompilatora bo wszystko możesz skompilować przez stronę... przynajmniej do czasu aż się uczysz bo strona dużego projektu ci nie skompiluje... CodeFights to jedyne miejsce gdzie można się dobrze nauczyć programować... tylko jest po Ang. Znajdziesz to tutaj: https://app.codesignal.com/ Kontakt do mnie jeśli potrzebujesz: YouTube/c/PanTobi lub YouTube/User/PanTobiPL PanTobiPL@GMail.com Sprawdź te 3 punkty które ci napisałem i powiedz czy problem dalej jest czy już nie... w skrócie: 1. Czy masz zapisane "#Include <iostream.h>" 2. Czy masz plik jako "Nazwa.cpp" 3. Czy kompilujesz pod C++
  16. Jeśli to format anim, to musisz znaleźć program odtwarzający. przykład iffanimplay. Do ściągnięcia: https://trac.ffmpeg.org/attachment/ticket/664/iffanimplay.exe wymaga dodatkowo biblioteki: https://www.libsdl.org/release/SDL-1.2.15-win32.zip uruchamiamy z linii polecen dajac iffanimplay.exe nazwa_animacji
  17. Dlaczego jest tak, że nie mogę otworzyć pliku (w moim przypadku to plik o rozszerzeniu .anm*). I jak się pobierze program do otwierania tego rodzaju plików (w moim przypadku to program „Imagine” do otwierania plików o takim rozszerzeniu) to nie otwiera mimo, że ten program jest do otwierania tego rodzaju plików. Co to może być i jak to obejść? Patrzyłem też plik w Hex i nie znam się na tym. Czy to może być w skryptach lub powiązaniach? Czy plikach .dll*? Proszę bardzo, bardzo odpowiedźcie...
  18. Witam serdecznie, chciałabym poprosić o pomoc i tym samym zaprosić Państwa do wypełnienia ankiety na potrzeby mojej pracy magisterskiej. Badanie dotyczy metod pozyskiwania pracowników IT (oceny ich popularności i skuteczności), a jego wyniki są niezbędne do ukończenia przeze mnie ostatniego rozdziału pracy. Link do ankiety:https://forms.gle/u54VZoEVuWrzFn577 Ankieta jest anonimowa, skierowana do pracowników IT i powinna zająć do 10 min. Będę niezmiernie wdzięczna za poświęcenie czasu na udział w badaniu _________________________________________________________________________ Drodzy moderatorzy, jeśli uznacie, że ten post nie powinien się tu znaleźć - proszę o usunięcie.
  19. Witam Jako projekt do szkoły chcę stworzyć serwis turystyczny, w którym chcę umieścić filtrowanie. Ma to wyglądać tak, że użytkownik wchodząc na stronę będzie widział kilka kategorii filtrów, np: lokalizacja, rodzaj, cena itp.. i wybierając daną pozycję z filtrów na ekranie pokażą się wybrane miejsca. Domyślam się, że do owych miejsc w jakiś sposób muszą być dopisane wartości z tych filtrów by mogły one się "znaleźć" (podobnie chyba działa allegro). Jestem amatorem i potrzebuję możliwie prostego rozwiązania. Myślę, że temat był już poruszany, ale niestety nie wiem jakiej terminologii użyć by znaleźć potrzebne mi informacje, także jeśli temat już się gdzieś pojawił proszę o link do lub o jakiś szablon. Pozdrawiam i z góry dziękuję :)
  20. Witam Bawiłem się javascript i wymyśliłem silnik piłkarzyków. Trik polega na tym że punkty w canvas są przypisywane do tablicy w postaci punktów OX np... punkt 1515 czyli x to 15 a y to 15 przypisywane są do tabeli. W tabeli jest przypisywany łańcuch znaków w kierunku linia zrobiła ślad a tych śladów (kierunków) jest osiem... jak na papierze z zeszytu od matematyki czyli góra, skos prawy góra, prawo, skos prawy dół, na dól, skos lewy dół, lewy i skos lewy góra. Z każdym ruchem przypisuje 2 do kierunku dwóch punktów - kontynuacja śladu i koniec śladu czyli np... jeśli damy skos prawy góra to będzie to... "a"+str[1]+"a"+str[2]+"a3"+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8] dla ruchu z punktu start oraz... "a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a2"+"a"+str[8] dla końca linii. Jeśli natrafimy na wartość 1 z obydwu punktów to oznaczy to ze jest koniec śladu i nie ma ani odbicia od linii ani blokady. Oznacza to koniec kreślenia i rozpoczęcie ruchu gracza 2. Jeśli wartość 2 z punktów.... blokadę kreślenia bo nie wolno kreślić na liniach co już są oraz jeśli 1 ale nie punkty blokady kreślenia ani końca i zmiana na kreślenie drugiego gracza - odbijanie od linii. Nie wiem co jest nie tak gdyż nie do końca działa. Czasami pokazuje że jest koniec oraz odbijanie od linii. Czasami że kolej graczai koniec. Nie wiem jak sobie z tym poradzić. <script type="text/javascript" src="jquery.js"></script> <meta name="viewport" content="width=device-width"> <body > <center> <canvas id="myCanvas" width="400" height="400" > </canvas> <script> //----------------------------------var var akx=160; var aky=100; var first=1; var str = new Array(); var dotab; var loncz; var pom; var pom2; var rx; var ry; var tab = new Array(); var start=0; var notway; tab[1020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[10300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[12020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[12040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[12060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[12080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[14020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[14040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[14060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[14080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[140300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[16020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[16040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[16060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[16080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[160300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[18020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[18040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[18060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[18080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[180300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[110020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[110040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[110060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[110080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1100300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[112020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[112040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[112060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[112080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1120300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[114020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[114040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[114060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[114080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1140300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[116020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[116040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[116060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[116080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1160300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[118020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[118040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[118060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[118080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1180300]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120020]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120040]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120060]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[120080]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200100]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200120]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200140]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200160]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200180]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200200]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200220]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200240]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200260]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200280]="a1a1a1a1a1a1a1a1";tab[1200300]="a1a1a1a1a1a1a1a1"; //------------------------------------------------------canvas var canvas = document.getElementById("myCanvas"); var ctx = canvas.getContext("2d"); ctx.fillStyle = "#000000"; for (var i=0;i<=10;i++){ for(var j=1;j<=15;j++){ ctx.fillRect(i*20,j*20,5,5); } } ctx.fillRect(80,0,5,5); ctx.fillRect(100,0,5,5); ctx.fillRect(120,0,5,5); ctx.fillRect(80,320,5,5); ctx.fillRect(120,320,5,5); ctx.fillRect(100,320,5,5); ctx.beginPath(); ctx.rect(100,160,5,5); ctx.fillStyle = "red"; ctx.fill(); ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.rect(0,20,205,285); ctx.stroke(); ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="white"; ctx.moveTo(80,20); ctx.lineTo(120,20); ctx.moveTo(80,305); ctx.lineTo(120,305); ctx.stroke(); document.addEventListener("DOMContentLoaded", init, false); //------------------------cookie function setCookie(c_name,value,exdays) { var exdate=new Date(); exdate.setDate(exdate.getDate() + exdays); var c_value=escape(value) + ((exdays==null) ? "" : "; expires="+exdate.toUTCString()); document.cookie=c_name + "=" + c_value; } function readCookie(name) { var nameEQ = name + "="; var ca = document.cookie.split(';'); for (var i = 0; i < ca.length; i++) { var c = ca; while (c.charAt(0) == ' ') c = c.substring(1, c.length); if (c.indexOf(nameEQ) == 0) return c.substring(nameEQ.length, c.length); } return null; } //----------------------------------------init function init() { var canvas = document.getElementById("myCanvas"); canvas.addEventListener("mousedown", getPosition, false); } //--------------------------------------onclick function getPosition(event) { obtocz=$("#obtocz").val(); var x = new Number(); var y = new Number(); var canvas = document.getElementById("canvas"); if (event.x != undefined && event.y != undefined) { x = event.x; y = event.y; } else // Firefox method to get the position { x = event.clientX + document.body.scrollLeft + document.documentElement.scrollLeft; y = event.clientY + document.body.scrollTop + document.documentElement.scrollTop; } x -= myCanvas.offsetLeft; y -= myCanvas.offsetTop; rx=x; ry=y; rx=rx/20; ry=ry/20; rx=Math.round(rx); ry=Math.round(ry); rx=rx*20; ry=ry*20; /* if(start==1){ akx=readCookie("akxc"); aky=readCookie("akyc"); } */ start=1; if (first==1){ //1 -20 +20 if ((rx == (aky-20)) && (ry == (akx+20))){ alert("-20 +20 badane"); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[1] == 1 && str[5] == 1){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a2"+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[1] == "2" || str[5] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[2] == "2" || str[3] == "2" || str[4] == "2" || str[6] == "2" || str[7] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a2"+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //2 0 +20 if (rx == aky && ry == akx+20){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[2] == "1" && str[6] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a2"+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a2"+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+akx+""+aky]=dotab; alert("ends"); } if (str[2] == "2" || str[6] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[3] == "2" || str[4] == "2" || str[5] == "2" || str[7] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a2"+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a2"+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //3 +20 +20 if (rx == aky+20 && ry == akx+20){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[3] == "1" && str[7] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a3"+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a2"+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[3] == "2" || str[7] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[2] == "2" || str[4] == "2" || str[5] == "2" || str[6] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a3"+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a2"+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //4 +20 0 if (rx == aky+20 && ry == akx){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[4] == "1" && str[8] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a2"+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a2"; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[4] == "2" || str[8] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[2] == "2" || str[3] == "2" || str[5] == "2" || str[6] == "2" || str[7] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a2"+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a2"; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //5 +20 -20 var pomaky = aky+20; var pomakx = akx-20; if ((rx == aky+20) && ((ry) == akx-20)){ alert("+20 -20"); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[5] == "1" && str[1] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a2"+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[5] == "2" && str[1] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[2] == "2" || str[3] == "2" || str[4] == "2" || str[6] == "2" || str[7] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a2"+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a2"+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //6 0 -20 if (rx == aky && ry == akx-20){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[6] == "1" && str[2] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a2"+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a2"+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[6] == "2" && str[2] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[3] == "2" || str[4] == "2" || str[5] == "2" || str[7] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a2"+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a2"+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //7 -20 -20 if (rx == aky-20 && ry == akx-20){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[7] == "1" && str[3] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a2"+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a2"+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[7] == "2" && str[3] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[2] == "2" || str[4] == "2" || str[5] == "2" || str[6] == "2" || str[8] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a2"+"a"+str[8]; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a2"+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //8 -20 0 if (rx == aky-20 && ry == akx){ //alert(end1); str=tab["1"+rx+""+ry].split("a"); if(str[8] == "1" && str[4] == "1"){//----------------- ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a2"; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a4"+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ends"); } if (str[8] == "2" || str[4] == "2") { alert("not way");notway=1; } if(str[1] == "2" || str[2] == "2" || str[3] == "2" || str[5] == "2" || str[6] == "2" || str[7] == "2"){ ctx.beginPath(); ctx.lineWidth="2"; ctx.strokeStyle="black"; ctx.moveTo(aky,akx); ctx.lineTo(rx,ry); ctx.stroke(); dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a"+str[4]+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a2"; tab["1"+rx+""+ry]=dotab; dotab="a"+str[1]+"a"+str[2]+"a"+str[3]+"a4"+"a"+str[5]+"a"+str[6]+"a"+str[7]+"a"+str[8]; tab["1"+aky+""+akx]=dotab; alert("ping"); } } //----------end //console.log(dotab+"8"); //console.log(str); console.log(aky+" aky"+akx+" akx"+rx+" rx"+ry+" ry"); console.log(tab["1"+rx+""+ry]+" tab"); console.log(str[1]+" str1"+str[5]+" str5"); //setCookie("akxc",ry,30); //setCookie("akyc",rx,30); if(notway!=1){ if((ry==akx-20 && rx==aky+20)||(ry==akx && rx==aky+20)||(ry==akx+20 && rx==aky+20)||(ry==akx+20 && rx==aky)||(ry==akx+20 && rx==aky-20)||(ry==akx && rx==aky-20)||(ry==akx-20 && rx==aky-20)||(ry==akx-20 && rx==aky)){ akx=ry; aky=rx; } } notway=0; } } </script> 2
  21. Witam, chciałbym nawiązać kontakt z programistą, który zaproponuje rozwiązanie i zrealizuje pomysł na program. Chodzi o program, który będzie gromadził dane wpisywane przez terapeutów, których zatrudniam. Muszą oni zdawać miesięczne sprawozdania z realizacji godzin wykonanych terapii z podopiecznymi / dane liczbowe i opisowe /. Obecnie pracuję w oparciu o Excell / zbyt pracochłonne / - chciałbym coś bardziej zaawansowanego z możliwością exportu wyników. Widzę to tak, że terapeuta loguje się na stronie , wybiera podopiecznego wpisuje dane i wysyła do bazy. Osobie zainteresowanej prześlę więcej szczegółów. Dziękuję i pozdrawiam
  22. Witam serdecznie, Zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety. Jej celem jest poznanie Twojej opinii na temat organizacji konferencji programistycznej skupiającej się na językach: C, C++, C#, Java, JavaScript. Link do ankiety: https://goo.gl/forms/qe8a6xmtaF564JEm2
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...