Skocz do zawartości

[Delphi] Omega + Shadery


Toster

Polecane posty

@up

Tym tekstem "Świetna odpowiedź" mówiłeś poważnie czy na żarty ? bo tak dziwnie brzmi :P

 

lol :]

 

Ja nie znam kompletnie omegi ale jeśli ma jakikolwiek dostęp do rozszerzeń karty graficznej to powinno być możliwe ale jeśli nie to szczerze wątpię.

Shadery wymagają też ingerencji w przesyłane dane macierze lokalne globalne świata projekcji informacje o materiałach oświetleniu koordynatach dla wszystkich jednostek teksturujących - jednym słowem wszystkim co może się przydać. Pytanie czy omega ma do tego jakikolwiek dostęp ? Jeśli odpowiedź brzmi tak można szukać dalej ale nie przewiduje rewelacji :D

Może lepiej zacząć pisać w openglu/dxe i większość problemów znika?

www.spider.dathox.com :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...