5corpio Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Napisałem sobie pare dni taki mały manadżer tekstur do projektu, może ktoś chętny sobie oblooka czy cuś.Oczywiście takie rzeczy jak typ TTexture jest klasą z innego unitu i trzeba by pozamieniać pare rzeczy ale chodzi o ogólną idee. [delphi][/delphi]Wszystko powinno działać (chyba) dobrze przynajmniej ja mam takie wrażenie bo korzystam z niego i ogólnie jest OK. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Ej takie rzeczy to na unit1 żeby wzbogacić bazę plików wrzucisz? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kezard Napisano Styczeń 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 8, 2007 Warto dodać możliwość sortowania tekstur, przerobić małowydajne przeszukiwanie liniowe. Osobiscie zmienił bym także parametry TTEXTURE_FILTER_METHOD na np. NONE, LINEAR, BILINEAR, TRILINEAR, ANISOTROPIC. Przydałaby sie instancja - Singelton. Można by go mocno rozbudować ale jak do małych projektów wygląda spoko Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 9, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2007 O w sumie Drazek masz rację pokombinuje coś z tym i wrzucę jak iskar mówił. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Styczeń 9, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2007 Ja ch ce zwrocic uwage na co innego: A mianowicie konstrukcje klasy i zarzadzanie obiektami, wg mnie jest fatalne.Kawalek kodu [code=Delphi] Ę3Ź'ui' var pTex: TTexture4; begin pTex := TTexture4.Create; Y[YINN[^Ó[YHH[YBV6PFW4ćRŁe6WGFćw2FdćREF7G\"eFW1 ((Q1QŃĄąAŃMŃŃs.TextureFilterMethod, fSettings.TextureEnvironment); fT^SY ^ N[3Ż;Ł(kKhŻ6j\"iŹŚśxVŚ\"yz $ĄĄŁŻ7jlŚź&j-i^vĘJh{^ui)- +^j<+iĆj7Ź'yzw#jx-Łś'3'!0jL\"ypź')zśĄz -ĘŚj)Ż<i.(0óĘ%jćjz9%jŁzZ&jxŚę'Ą'Śzh7Źś21꣌qŹśś*h)iź^VŁj6ĄŚ(ŃŃŃ( [/code]Zalatwia to sprawe wszelakich operacji przy niszczeniu obiektu.Obiekt niszczysz nie jak w C++ Dispose(obj) (analogicznie do C++ delete obj) tylko Obj.Free albo FreeAndNil(Obj).Na koniec, klasa ci cieknie, wywolanie DestroyManager() wprawdzie czysci liste ale nie zwalniasz jejpo zwolnieniu obiektow ktore sie w niej znajduja powinienes jeszcze wywolac fTextureList.Free; a lepiej FreeAndNil(fTextureList)Ok tyle mojego narzekania, poza tym not bad for a Human Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 9, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2007 Szczerze powiedziawszy czekałem na twój komentarz. Masz rację a co do pointerów to taki jakiś nawyk...Edit: z cepem nie miałem kontaktu dłuższego niż 1 dzień ;P Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Styczeń 9, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 9, 2007 tym bardziej powinienes wyzbyc sie tego nawyku tylko zaciemnia kod Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Styczeń 12, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2007 Witam Teraz ja sie wypowiem jeśli pozwolicie.[quote] [code=Delphi] TextureFilterMethod : TTEXTURE_FILTER_METHOD; TextureEnvironY[VTWŃSTÓQShŹ6śx'Ąi(xvVz 3zkŹs7y\"z(i-mnŁ6Ś-\"z )ĄŁr&zĘ(xŁŚjvzś{ v6z'Ś+ziŹ2WZś-z{)Ćóy-zKnŻ)Ź2Ł;3zź's6ŹŁk-j|}- +jĘ7Źśw:.Ś,'^bprv7GvćRFV7GW'&V7Śś&'&VŁFWGW&T7&VFQŃąą|ŃźźŃŃry do pamieci TextureMan[barrel].MipMap; // rozszerzenie mYZŹXH & nbsp;NZINZZX[[0j|zZa[H^SX[X]U^ QQ[J N[bFvb33v7FćRFV7GW'FV6FWGW&Tś& ąt5ą ą(ŃźŃŃi mulitexturing mipmapping lod } TextureMan[barrel].FilteJÓÓPTTÓRTPTÓSPTÓÓSPTN[[YB^&Tś&'&Vw&5E\& quot;t$UTBt$UTBt$UTBFaŃ5mąt5ąŃŹś()^Śx zj'k3Ęk'\"-k,śęhgz8vz,śHzK-Łqgz:m'^bpw&6VGW&RDVeFW7FvR7FfSf FVvW#Ś&Vvf!Ńźź(Ńmtź(ąQĄŃQrget, tName, tParam); end; [/code]Nic więcej nie mam do powiedzenia, nie wnikam w sposób wyszukiwania tekstur który powienien opierać sie na haszowaniu moim zdaniem Pozdrawiam! www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.