Skocz do zawartości

5corpio

Super użytkownicy
  • Zawartość

    857
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

2 obserwujących

O 5corpio

  • Ranga
    Guru

Ostatnio na profilu byli

10299 wyświetleń profilu
  1. Najprościej będzie jak zrobisz sobie np. 2 klasy dla całego menu. Pierwsza, która "trzyma" menu domyślnie na górze zawsze a druga, która ustawia np. top: -300px (czy ileś tam). Potem w JS-ie np. przez jQuery sprawdzasz czy scroll strony jest większy niż ileś px i robisz np.: toggleClass() żeby albo dodawało albo usuwało tą klasę pozycjonująca ujemnie albo ją usuwało. Tylko warto dodać jeszcze wygładzanie przez "webkit transition" żeby nie skakało tylko gładko się chowało.
  2. 5corpio

    Napisz program

    Jeszcze czasem korzystali z książek
  3. 5corpio

    Nowicjuszka

    To zależy na co i co chcesz kodować czy backend stron, app. mobilne, gry desktop i Bóg wie co jeszcze.
  4. 5corpio

    Pomoc w zrozumieniu programu napisanego w delphi

    Właśnie tak się zastanawiałem czy zwracanie w delphi tak się dało. Mea culpa. Nie kodowałem z ~8lat. Zresztą delphi umarło
  5. 5corpio

    Pomoc w zrozumieniu programu napisanego w delphi

    Przecież tu masz zwykłe operacje dodawania / odejmowania. To krok po kroku sobie to jak przejrzysz to przeanalizujesz. Ew. najprościej byłoby debuggerem dostępnym w delphi. Sprawdź jak działa zakładasz sobie "obserwowanie" powiedzmy tych 3 zmiennych. A potem linijka po linijce on ci pokaże, która linijka aktualnie się wykonuje i po kolei będzie aktualizował zmienne. Swoją drogą jesteś pewny, że to działa? function jeden(var a:Word; b:Word):Word; var c:Word; begin a:=a+b; c:=a+1; b:=c+2; jeden:=b-c; end; W ostatniej linijce przypisujesz do "jeden" jakieś odejmowanie. Przecież na mój gust on jako "jeden" wywali, że coś nie tak bo tak samo nazywa się funkcja.
  6. Opisz jaśniej. Chcesz to co jest w prawej kolumnie (czarnej) wyrównać do linii tej co jest w lewej kolumnie? Daj kod.
  7. 5corpio

    Cos w czym nie jestem dobry : D

    Każda gra używa swojego formatu więc nie wiele zdziałasz. Przy czym część produkcji używa otwartych formatów do których się można dobrać osobiście tych formatów nie kojarzę.
  8. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Dobra to w wolnej świątecznej chwili wyeksportuje sobie postać mesha. Poszukam gdzieś tam jakiegoś szkieleta w tym UE4 czy cokolwiek tam się podpina i zobaczę jak tam animacja szkieletowa wygląda.
  9. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Czy: To jest to co ogólnie dostępne jest pod nazwą Unreal Engine 4? Bo zassałem to sobie te 5gb i testuje ogólnie edytor bo generalnie do wizualizacji nawet pomału to wkracza Czy to jest to?
  10. 5corpio

    Program, co teraz zrobić

    Wyświetla je ponieważ na końcu pętli for masz WriteLn. Poza tym jeśli masz 3 osoby i każdą pytasz w pętli a do przechowywania danych masz tylko po 1 zmiennej to dane o poprzedniej osobie utracisz przecież pytając już drugą. Albo musisz zrobić 3x więcej takich zmiennych i je jakoś ponazywać (bez sensu) albo zrobić tablicę z 3 elementami. Co do wypisywania danych na koniec to writeln musisz wyrzucić poza pętle niżej.
  11. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Ale na tamtej stronie ciężko się poruszać ale z tego co widzę to nie jest cellshading tam. A możesz jakoś ten szkielet wyeksportować z unreala i wrzucić w jakimś formacie? To bym sobie zerknął co i jak. Testuje teraz szybko coś co się nazywa "Autodesk Character generator" to po wyborze twarzy sylwetki itp. generuje low poly model postaci chcę zobaczyć właśnie czy to "warte świeczki". Wtedy z takiego "gołego człowieczka" można go ubrać w odpowiednie rzeczy już które potrzeba konkretnie. A wg licencji można śmiało używać do projektów itp. Dlatego zaraz wrzucę sobie takiego "gagatka" do programu i zobaczę czy nie ma zbyt wiele problemu by poprawić ten model i wymodelować do niego odpowiednie rzeczy. Jak wygląda animowanie w tym unrealu? Postać tam musi być zriggowana jakoś odpowiednio? Kości czy tam dopiero w edytorze się ustawia kości i jakiegoś "skina" nakłada i to łączy? I wystarczy model z rozłożonymi rękoma. Bo nigdy nie widziałem tego. Zerknij - bo od razu dostaje się np. takiego gościa (oczywiście figurę, skórę, twarz, włosy itp. się wybiera przez app. przez stronę) model fbx i potem można będzie szybciej odpowiednio przygotować taką postać? Zmiana teksturek, domodelowanie jakiś rzeczy w stylu ciuchy czy tam odpowiednie atrybuty itp.
  12. Czy przypadkiem jak się zrobi domyślny .htaccess (w wordpress) z mod_rewrite włączonym i w Ustawienia / Bezpośrednie odnośniki (w panelu admina) da się własny format w stylu np.: www.domena.pl/%category%/%postname%/ To powinno działać.
  13. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Jak masz jakieś wytyczne lub listę, którą mógłbym przejrzeć modeli do zrobienia to wrzuć gdzieś. Najlepiej też z jakimś podglądem czego oczekujesz mniej więcej (styl, co z teksturami, ilością poly, jaki format itp.) Od dawien dawna nic nie robiłem przy grach dlatego chętnie bym pomógł chociaż troszkę ale nic nie obiecuję bo czas to największy problem
  14. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Co i jak potrzebujesz w 3d konkretnie? Bo może jakoś w wolnej chwili dałbym radę wspomóc jakimś modelem czy czymś. Przy czym blender odpada bo w nim nie pracuje
  15. 5corpio

    Help Of A Wizard

    Screeny się nie wczytują u mnie jak wchodzę na bloga (w zasadzie ten 1 screen co jest tylko). A chętnie będę śledził! Zwłaszcza, że silnik Unreal teraz mocno jest rozwijane jak widziałem bo nawet wizki wnętrz itp. real-time się już pokazują (co mnie szczególnie interesuje) zamiast zwykłych np. statycznych renderów (mieszkania, wnętrza, deweloperka) więc ogromnie jestem ciekaw.
×