Toster Napisano Lipiec 18, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2008 Temat nietypowy (wg mnie), jakby ktos chcial sie podzielic ze swiatem linijkami kodu (pojedynczymi) ktore z roznych wzgledow uwaza za porombane (przy czym nie definiujemy slowa porombane ) Oto moj typ, z projektu DeepMine Result := fParent.fShadeParent.DelphiWrapCall(fParent.fLinkedXMLNode.ChildNodes.FindNode(name)); Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Lipiec 18, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2008 To z kodu http://www.jason.unit1.pl/?strona=1&podstrona=14 - programik służący do sprawdzenia, czy z danych 3 punktów można utworzyć trójkąt b=sqrt(((p+1)->x-(p+2)->x)*((p+1)->x-(p+2)->x)+((p+1)->y-(p+2)->y)*((p+1)->y-(p+2)->y)); Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Lipiec 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2008 Zoptymalizowana pętla "for to do" w Delphi mojego autorstwa if tab <> nil then for i := 0 to PLongInt(LongInt(@tab[0]) - 4)^ - 1 do {...} ; gdzie tab to dowolna tablica dynamiczna. PS. dałem @tab[0] zamiast tab by było estetyczniej ^^ soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Lipiec 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2008 Kodz ksiazki "fizyka dla programistów gier" j = (-(1+fCr) * (Collisions[i].vRelativeVelocity*Collisions[i].vCollisionNormal)) /( (1/Bodies[b1].fMass + 1/Bodies[b2].fMass) + (Collisions[i].vCollisionNormal * ( ( (pt1 ^ Collisions[i].vCollisionNormal)*Bodies[b1].mInertiaInverse )^pt1) ) + (Collisions[i].vCollisionNormal * ( ( (pt2 ^ Collisions[i].vCollisionNormal)*Bodies[b2].mInertiaInverse )^pt2) )); I teraz zastanówcie sie jak to mogło wyglądać w delphi bez przeciążeń operatorów zgubiłem kod niestety... <_> www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2008 a co tu masz za różnice ?? jedyne co rzuciło mi się w oczy(już prawie nie boli ) to zamiana power( pt1, Collisions[i].vCollisionNormal) na power( pt1, Collisions[i].vCollisionNormal) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Lipiec 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 22, 2008 zamień Każdy operator * ^ na wywołanie funkcji dwuparametrowej (macierzy wektorów i skalarów) , a później przeczytaj ten kod (dla mnie samo zrozumienie tego było problemem) ... druga sprawa widać, że programista nie pisał tej książki. www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Lipiec 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 23, 2008 W Delphi można użyć jeszcze with i wyszło by prawie na to samo soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.