Brainer Napisano Lipiec 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 Hej. Nudziło mi się, więc napisałem sobie bardzo banalną klasę, która realizuje wyświetlanie sfery. Pozwala dodatkowo pokryć ją kolorem. Poniżej jest kodzik: [delphi][/delphi] Potrzebne są dwa moduły: VectorGeometry.pas VectorTypes.pas Pozdrawiam! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Lipiec 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2007 A nie lepiej wstawic tworzenie kwadryki w konstruktorze i niszczenie na koniec niz robic to za kazdym razem w .Render? My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2007 A nie lepiej wstawic tworzenie kwadryki w konstruktorze i niszczenie na koniec niz robic to za kazdym razem w .Render? Masz rację. EDIT: Tutaj macie kodzik: [delphi][/delphi] Dzięki Krajewka za dopatrzenie się błędu. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Lipiec 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2007 Witam! Można wiedzieć co to jest ? glPushMatrix(); gluSphere(Q, FRadius, FSlices, FStacks); glPopMatrix(); Znaczy ja doskonale wiem jak to zadziała ale nie jestem pewien czy Ty masz o tym jakieś pojecie ? glPushMatrix(); //Zrzucasz macierz na stos // nie zmieniasz macierzy rysujesz obiekt glPopMatrix(); //zwracasz ta samą macierz ze stosu która aktualnie jest ustawiona Czy to ma jakiś sens ? Druga sprawa jak już piszesz klasę do prostych obiektów geometrycznych to może by się tak pofatygować i samemu to wygenerować ? Po co ozywać jakiś glutów itp jak to tylko parę linijek kodu a później można z tym ciekawe rzeczy robić. Jak dla mnie ta klasa jest bezsensowna, ale może to tylko moje subiektywne odczucie . Pozdrawiam! Spider ^*^ www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 19, 2007 Witam! Można wiedzieć co to jest ? Znaczy ja doskonale wiem jak to zadziała ale nie jestem pewien czy Ty masz o tym jakieś pojecie ? glPushMatrix(); //Zrzucasz macierz na stos // nie zmieniasz macierzy rysujesz obiekt glPopMatrix(); //zwracasz ta samą macierz ze stosu która aktualnie jest ustawiona Czy to ma jakiś sens ? Pozdrawiam! Spider ^*^ Ale debil ze mnie. Sporo jeszcze przede mną. Ale brawa za czujność, Spider. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.