Skocz do zawartości

[Delphi] Shizowate kropki


Toster

Polecane posty

Ok, kolejny pomysl ktory wpadl mi do glowy:
link: toster.ps.pl/schiza

Jest tam programik ktory dziala tak. Jak nacisnie sie guzik pojawia sie czerwone i niebieskie kropki. Jak bedzie sie klikac na ekranie zacznie poruszac sie zielona kropka.
Co potrafi zielona/niebieska kropka:
1. Chodzic do wskazanego punktu
2. Jesli przejdzie kolo czerwonej kropki to ja zapamieta (kropka robi sie zolta)

Teraz o co wlasciwie chodzi.
W okienku wypisuje sie jedno z 4 pragnien jakie doskwiera naszej kropce. W czerwonych kropkach mozna zaspakajac pragnienia (jak sie na nia najdzie). Jak zapewne widac czerwone kropki sa duze lub male. Jesli kropka jest duzo to znaczy ze mozna tam zaspokoic pragnienie ktroe nam najbardziej doskwiera (wystarczy do niej podejsc).
I teraz cos dla orlow sokolow:

1. Naucz kropka znalezc wszystkie czerwone kropki :)
2. Naucz kropka aby sam doszedl tam gdzie trzeba jak mu czegos brakuje.
3. Naucz kropka rozmawiac z innymi kropkami aby dzielili sie wiedza :)

Prawda ze proste ? :)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji V2 zielona kropka powinna sama chodzic i zaspokajac swoje potrzeby :) Pod warunkiem ze wygenerujesz jej swiat. Im wiecej zoltych kropek tym wieksze pole do popisu. Wazne: kropka (zielona) chodzi sie "zaspokoic" tylko jesli ktorys z parametrow spadnie < 20 (robi sie czerwony wykres) poza tym chodzi losowo

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...