merio Napisano Listopad 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2006 Witam.Dostałem na informatyce niezbyt przyjemne jak dla mnie zadanie :/ a mianowicie muszę napisać program/grę w c++, w której zgadujemy liczbę z przedziału 1-100 i jeśli strzelimy za nisko to powinno pisać "za mało", a za wysoko "za dużo" , a jeśli trafimy "Trafiłeś i ilość razy po ilu się udało" Jeśli by ktoś mógł podać mi link do przykładu z takim programem ew. napisać tu kod takiego programu to byłbym bardzo wdzięczny.ps. program ma być napisany za pomocą pętliZ góry wielkie dzięki !! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Listopad 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2006 poczytaj o algorytmie bisekcji Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Listopad 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2006 Eyy .. w czym tu jest problem , bierzesz kurs do cepa i piszesz program .... robisz sobie pare zmiennych powiedzmy losowana, proby i typowana i tylko pozniej stawiasz sobie instrukcje warunkowe jezeli losowana > typowana i na odwort , i przy kazdym losowaniu +1 do zmiennej proby .. taki programik to banał . Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oksal Napisano Listopad 19, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2006 patrz podręcznik do szkoły średniej z infy: "Informatyka" część 2 autor M. Sysło, strona 30 pozdrawiam oksal Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Listopad 20, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 20, 2006 kolego wstawiasz pod zmienna a liczbę random z przedziału 1 -100 da sie ort! w necie jak to sie robi a potem robisz cin >> liczba if (liczba>a) cout<< za duzo if liczba<a cout za mało x++to wrzucasz do petli while (a<>liczba) a pod koniec psizeszcout trafiony zgadles w x probach no implementujesz to porzadnie nie bede ci kodu pisal bo mi sie [b]ort!sorry za brak polskich znakow ale klawiatura sie popsula:( "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pogro Napisano Listopad 27, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 27, 2006 moze nie jest to jakis najlepszy program ale ja to zrobilem tak[code]#include <cstdlib> [code=C++] #include <iostream> #include <conio.h> #include [YI[[YXH[ZY B]&&ćBSŚBĆ7Ś&wĆ6vćĆĆ7Ś&FćŚ&Ń9Ń)ĄŹ())(%MŃŃ]ąi,ZaMalo}; Status statusGry; srand(time(0)); liczbaW[[O[Z N][JZÓYOO]YJB^X] ][Ć7Ś&RVGgVCfCfCśVćF6WBfCf5ąąą(%ąą]odpowiedz."<<endl; do { cin>>liczbaPodalNZYXT[OO[XU[[JB^X] ][gVCfCfCśVćFąą]ą =ąąąął statusGry=Wygrana; cout<<"Czy chcesz zagrac jdH^KO][[X] ][KJgVCfCfCśVćF\06Ź(%ŃĄŹ(%(%P(%t': takNie=true; break; case 'N': `H NNBBB]ZÓYOY[NBBBXXZBBB_BBBBBBBBH\0V6PbĆ7Ś&FćfwCśĆ7Ś&wĆ6vćŃŃiź($$ąąiźMe raz"<<endl; } else { stattŃOVSX[BH] ][HX[ZH^gVCfCfCśVćFvĆR7FGW4w'b333łww&(%($(%Ń(%Ń)( [/code] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Listopad 30, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2006 ja na twoim miejscu robił bym scanf i printf ale moze to czepianie sie... "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Listopad 30, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2006 A możesz mi powiedzieć po co używać przestarzałych funkcji do obsługi strumieni? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_haj Napisano Listopad 30, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2006 [quote] ja na twoim miejscu robił bym scanf i printf ale moze to czepianie sie... [/quote] ja tez sie poczepiam - nic innego nie znasz jak scanf i printf ? juz chyba nie te czasy ze skladnia C jest jedyna i sluszna ... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Listopad 30, 2006 Zgłoś Share Napisano Listopad 30, 2006 [quote] po co używać przestarzałych funkcji do obsługi strumieni? [/quote]scanf i printf działają szybciej, ale ma to znaczenie tylko dla bardzo dużych strumieni wejściowych/wyjściowych Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Grudzień 1, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2006 [quote] scanf i printf działają szybciej, ale ma to znaczenie tylko dla bardzo dużych strumieni wejściowych/wyjściowych [/quote]Yhm a gdzie się o tym dowiedziałeś? :> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Grudzień 1, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2006 wymtłumaczając się PRĘDKOŚĆ!! PRĘDKOŚĆ!! PRĘDKOŚĆ!! to czasem może ok nie w tym wypadku ale czasem ma naprawde duże znaczenie jeżeli chodzi ci o urywanie kawałków sekund.dobra w tym przypadku jest to nie potrzebne "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosiedem Napisano Grudzień 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2006 [quote] Yhm a gdzie się o tym dowiedziałeś? :> [/quote]Na razie znalazłem tylko jeden wynik: http://www.tantalon.com/pete/cppopt/design.htm[/url] Troche mnie to zaskoczyło. Proponuje wydzielić posty do nowego wątku bo temat printf vs. cout jest imo interesujący.Z drugiej jednak strony, znalazłem coś takiego: http://www.parashift.com/c++-faq-lite/inpu...t.html#faq-15.1 Pozdrawiam, vo7 (; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Grudzień 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Grudzień 2, 2006 Ja się o tym dowiedziałem przy okazji jakiegoś konkursu. Jak wiadomo w takich imprezach wydajność ma kluczowe znaczenie więc była o tym mowa. Mimo to ja i tak używałem ... Read, Write... Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.