Demon64 Napisano Grudzień 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2010 Witam, potrzebuję zadeklarować własny typ tablicowy LVertex będący tablicą 4-ro elementową typu GLfloat. W Delphim mogłem to zrobić w taki sposób: Type LVertex = array[0..3] of GLfloat; No i moje pytanie brzmi, jak to zrobić w C++ ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevPort Napisano Grudzień 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2010 w C++ nowy typ definiuje się za pomocą: typedef stara_nazwa nowa_nazwa; //np. typedef int liczba; &*źłjhbąśóx9zyj'jŹiĘipĆ7Ś&V7Ś&Vł$n)(s<Ś6sh(vnXu\"r$Ń1ąŃlt1YŃ%,jlćŚĘ0u+ŁzŚ GLfloat LVertex[3]; i można używać LVertex już jako tablicy... :] Coś w tym kierunku mi się wydaje musisz poszukać... Pozdr. Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam27 Napisano Grudzień 27, 2010 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2010 typedef GLfloat LVertex[4]; % Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demon64 Napisano Grudzień 27, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2010 typedef GLfloat LVertex[4]; ���%<-W[w8�s;^�zgś�-ibpb��"����tv�s9y7k9zói�Źć�(*nr�%1Y�Ń���Ń�� Ok działa! Dzięki wielkie za pomoc Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.