Skocz do zawartości

Adam27

Super użytkownicy
  • Zawartość

    156
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Adam27

  • Ranga
    Pomocna dłoń
  1. Adam27

    Etharnion RPG v.1.2

    Witam Nie wiem czy pamiętacie projekt gry RPG o nazwie Etharnion, który przedstawiałem tutaj około rok temu w wersji 0.3. Dzisiaj chciałbym zaprezentować nową wersję oznaczoną numerem 1.2, która niesie wiele zmian, takich jak całkiem nowy świat, fabuła zapewniająca kilka godzin zabawy, usprawnienia gameplay'u i silnika czy masa nowych postaci, przedmiotów i możliwości. Dokładny opis zmian znajduje się w pliku ReadMe w paczce. Zachęcam do przetestowania gry wszystkich, który chcieliby spędzić trochę czasu w tajemniczej krainie Etharnionu, a szczególnie fanów gatunku RPG. Chętnie poznam Wasze opinie oraz ewentualne wrażenia po ukończeniu gry Pobierz wersję 1.2 Projekt na unit1.pl Pozdrawiam, Adam27
  2. Adam27

    Etharnion - 2D RPG

    Pojawiła się nowa wersja - 0.2 Download na Unit1: http://http://www.unit1.pl/34,projekt Z ważniejszych poprawek: - dodałem zapisywanie gry - mam nadzieję, że teraz zagrają osoby, które to wcześniej zniechęciło - nowe efekty graficzne: oświetlenie, cienie, dzień/noc, dodane dachy dla budynków - poprawione AI Oraz kilka drobniejszych, m.in.: - przyciski w oknie handlu - pojawiające się informacje przeniesione na środek, żeby niczego nie przegapić Zachęcam do przetestowania gry i czekam na wszelkie uwagi Pozdrawiam, Adam27
  3. Adam27

    Etharnion - 2D RPG

    Dzięki, ale gra wcale nie jest jeszcze ukończona Pozostało wiele rzeczy do zrobienia, w tym również prawdopodobnie całkiem inna fabuła - te kilkanaście questów i dialogów napisałem tylko na potrzeby demka. Grafika zmieni się raczej niewiele, chyba że ktoś będzie chciał mi w tym pomóc Pozdrawiam.
  4. Adam27

    Etharnion - 2D RPG

    @xevil21: najbardziej prawdopodobne, że masz starszą wersję OpenGL (gra wymaga co najmniej 2.0) lub Twoja karta graficzna nie wspiera niektórych rozszerzeń. Wątpię, żeby to była wina systemu operacyjnego, gra była testowana na różnych komputerach i nie było problemu. @Nakiel: faktycznie, zauważyłem, że nie jestem zalogowany na portalu (chociaż na forum byłem) już po dodaniu projektu, co mnie trochę zdziwiło, bo chyba nie powinno być możliwości zgłaszania projektu bez logowania. Ale w takim razie mógłbym prosić o jego usunięcie, żebym mógł go zgłosić jeszcze raz ze swojego konta? EDIT: załatwione.
  5. Adam27

    Etharnion - 2D RPG

    Witam, Chciałbym Wam przedstawić projekt, nad którym pracowałem przez ostatnie miesiące - gra pt. Etharnion. Jest to RPG w 2D z widokiem top-down. Polega na wypełnianiu zadań przyjmowanych od NPC, uczeniu się umiejętności, zbieraniu przedmiotów (którymi można handlować), zwiedzaniu świata i walce z wrogami za pomocą różnych rodzai broni - od tych zwykłych do walki wręcz, po magię. Zapraszam na stronę projektu na Unit1: http://www.unit1.pl/34,projekt (edit: nowy link) Znajduje się tam dokładniejszy opis gry oraz link do pobrania. Zachęcam do testów i proszę o opinie. Pozdrawiam, Adam27 PS. Da się jakoś edytować projekt na Unit1? Załóżmy, że chcę dodać nowe screeny albo zmienić link do ściągnięcia, kiedy pojawi się nowa wersja, ale nie widzę takiej możliwości. EDIT: załatwione.
  6. Adam27

    Dev-C++

    Zmień IDE. Dev i tak jest już przestarzały.
  7. Jeżeli gra ma być na Windows, to możesz użyć takiej sprytnej funkcji z WinAPI do pobrania rozmiarów ekranu: KODint width = GetSystemMetrics(SM_CXMAXIMIZED), height = GetSystemMetrics(SM_CYMAXIMIZED); Stąd już niedaleko do wyznaczenia proporcji ekranu i dostosowania do nich swojej gry.
  8. Adam27

    [C]Początki z C, problem z programem

    W funkcji dzielenie() daj return (float)x/(float)y; albo zmień argumenty na float, a najlepiej wszystkie typy zmiennych w programie zmień na float, wtedy będziesz mógł operować na liczbach zmiennoprzecinkowych. I w printf() zamiast %d daj %f.
  9. Adam27

    [C++] Liczenie spacji w pliku

    Ten program nie odczytuje ani jednego znaku z jakiegokolwiek pliku. Do x przypisujesz ' ', potem w pętli sprawdzasz czy x równa się ' ' i zwiększasz licznik, a jeśli nie równa się '\n' to ma zakończyć pętlę. Problem w tym, że wartość x się nie zmienia, wskutek czego pętla wywołuje się dokładnie raz. Równie dobrze możesz napisać to w ten sposób: do licznik++; while (false);
  10. Adam27

    [C++] Liczenie spacji w pliku

    A możesz powiedzieć gdzie do zmiennej x przypisujesz kolejne znaki z tego pliku? Możesz myślisz że kompilator rozumie twoją potrzebę i automatycznie zrobi to za ciebie?
  11. Zamień liczbę na string.
  12. l1:=copy(liczba, 1,1); l2:=copy(liczba, 1,2); l3:=copy(liczba, 1,3); l4:=copy(liczba, 1,4); Haha, dobre, naprawdę gratuluję pomysłowości A tak na serio, to mniej czasu niż napisanie tego posta zajęłoby Ci sprawdzenie, do czego służy funkcja copy(), a jakbyś dobrze poszukał, to dowiedziałbyś się, że tej funkcji używa się dla stringów, nie dla intów. O ile oczywiście rozróżniasz te dwa typy, w co wątpię, patrząc na zamieszczony kod. PS. Aż nie chcę pytać, w którym miejscu Ty "próbowałeś" tych wszystkich wymienionych typów, bo mógłbym się przerazić.
  13. Adam27

    Jak edytować grę

    CYTATznam jedynie HTML+CSS i trochę PHP Powodzenia. CYTATDla tego chciał bym się właśnie nauczyć żeby edytować tą grę To najpierw się naucz programować. Poza tym, w tym zdaniu są o dwie spacje za dużo. CYTATi jak wiele czasu mi to zajmie Na pierwszy rzut oka, w Twoim przypadku - sporo. Bez źródeł (nie, to nie .exe) wiele nie zdziałasz. Chociaż możesz się uzbroić w edytor heksadecymalny (wiem, że pierwszy raz widzisz to słowo) i edytować kod maszynowy. Ale nie polecam. PS. Nie sądzę, żeby cokolwiek co ma w tytule "Pokemon" mogło być wspaniałe.
  14. Adam27

    [C++] Wskaźnik do typu pochodnego

    Jakbyś poczytał o dziedziczeniu klas w C++, to wiedziałbyś, że trzeba (w większości przypadków) przed nazwą klasy rodzicielskiej dodać jeszcze tzw. operator widoczności. Czyli to będzie wyglądać np. tak: class Klasa_Pochodna : public Klasa_Bazowa
  15. Albo tablica nie jest indeksowana od 0, albo pole max nie przechowuje numeru ostatniego indeksu tablicy. Po co ci dwie zmienne max i cnt?
×