raV Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 Cześć! Oto kolejne trawiące mnie pytanie: czy w openGL mozna wyrenderować klatkę i ją "zapamiętać"? Mam okularki 3D (zielono-czerwone). Chciałbym renderować po 2 klatki z nieco innej perspektywy i na koniec nałozyć je na siebie (np. z lewej tylko kanał czerwony). Czy to jest możliwe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam27 Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 A próbowałeś po prostu po narysowaniu jednej sceny, bez glLoadIdentity, ustawić na nowo kamerę i narysować to samo ponownie? Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 tak, można. www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
raV Posted November 7, 2010 Author Report Share Posted November 7, 2010 tak, można. jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 http://www.google.pl/search?client=opera&r...=utf-8&oe=utf-8 www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
5corpio Posted November 7, 2010 Report Share Posted November 7, 2010 Chyba nie tyle renderowanie do tekstury tylko zabawa stereoskopią: http://www.gali-3d.com/archive/articles/St...nGLTutorial.php Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
raV Posted December 8, 2010 Author Report Share Posted December 8, 2010 Chyba nie tyle renderowanie do tekstury tylko zabawa stereoskopią: http://www.gali-3d.com/archive/articles/St...nGLTutorial.php zaadoptowałem pomysł z linka i już to działa, ale mam wątpliwości co do efektów. Im dalej od obserwatora - tym scena bardziej się rozjeżdża. To nie intuicyjne - oddalone obiekty powinny wyglądać tak samo. jakiś pomysł, dlaczego? generalnie kod sprowadza się do takie prostego polecenia: glFrustum(-1.5+eye, 1.5+eye, -1.5*height/width, 1.5*height/width, 1, 300); //gdzie eye to ok. +- 0.015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.