Jump to content

[OpenGL] Post-processing


raV

Recommended Posts

Cześć!

Oto kolejne trawiące mnie pytanie: czy w openGL mozna wyrenderować klatkę i ją "zapamiętać"?

 

Mam okularki 3D (zielono-czerwone). Chciałbym renderować po 2 klatki z nieco innej perspektywy i na koniec nałozyć je na siebie (np. z lewej tylko kanał czerwony).

 

Czy to jest możliwe?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Chyba nie tyle renderowanie do tekstury tylko zabawa stereoskopią:

http://www.gali-3d.com/archive/articles/St...nGLTutorial.php

 

zaadoptowałem pomysł z linka i już to działa, ale mam wątpliwości co do efektów. Im dalej od obserwatora - tym scena bardziej się rozjeżdża. To nie intuicyjne - oddalone obiekty powinny wyglądać tak samo.

 

jakiś pomysł, dlaczego?

 

generalnie kod sprowadza się do takie prostego polecenia:

glFrustum(-1.5+eye, 1.5+eye, -1.5*height/width, 1.5*height/width, 1, 300); //gdzie eye to ok. +-  0.015 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...