alek12 Napisano Grudzień 12, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 12, 2008 Więc tak udało mi się coś zrobić : KOD While I<>10 do begin a.position:=a.position+1; c:=$FF; a.write(C,1); I:=i+1; end; end; Tylko od razu po wykonaniu tej funkcji program się wiesza, i nie wiem dlaczego Bez While position doskonale działa. Mi się zdaje że wina stoi w C:=$FF ale nie jestem pewien. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek12 Napisano Grudzień 13, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Możecie mi powiedzieć co z ta pętlą jest nie tak : a.position:=0; KOD for i:=0 to 10 do begin a.position:=a.position; c:=$FF; a.write(C,11); a.Position:=a.Position+1 end; a.free; Wszystko wygląda poprawnie ale po wywołaniu tego zostały odczytane złe bajty taki cały rozsyp po pliku a miał odczytać ich 11 i zacząć od bajtu pod nr 0 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevPort Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Żal mi Ciebie alek12, pytasz o podstawy, ktore w przypadku pisania edytora hex powinnes znac bez problemow. Pytales, czym jest position, a ja Ciebie zapytam czy wiesz czym jest google? jak go uzywac? Mocno sie zastanow czy warto 'wyplywac na tak glebokie wody' bez znajomosci podstaw. ps. post pisany na ekranie k510i 160x128 px ;P (nudzi sie czlowiekowi w pracy) Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek12 Napisano Grudzień 13, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 No to ja wiem na jakiej zasadzie działa position << określa ona bajt od którego ma się zacząć odczyt/zapis. A żeby zapisać coś na tym odczytanym bajcie to złoży write. Więc zrobiłem pętle która będzie odczytywała poklei bajty i zapisywała na nich np $FF Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Grudzień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 jesteś zajebisty :angry: , przykład: a.position:=a.position; pełna kontrola nad kodem! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek12 Napisano Grudzień 13, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Po **** tego dalej to samo no ale już zrobiłem Temat do zamknięcia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek12 Napisano Grudzień 13, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2008 Znacie jakiś komponent który działa jak peyloaud tylko pod D7?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Grudzień 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2008 a co google zgubiło okulary ??? Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alek12 Napisano Grudzień 14, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2008 Jak zwykle odpowiedz na poziomie , nie ale nic nie znalazłem nie wiem pod jaką frazą Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Grudzień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2008 Jak zwykle odpowiedz na poziomie , nie ale nic nie znalazłem nie wiem pod jaką frazą Twoje pytania to dopiero trzymają poziom! Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Grudzień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2008 nie potrafisz myśleć ,czy wolisz mieć wszystko podane na tacy ,żeby było cacy ?? Szukaleś pod "peyloaud dla Delphi 7" i kombinacje ?? A może w pakiecie tych komponetow ,jest plik z nazwą d7 czy cos podobnego ?? Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Grudzień 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 15, 2008 Ok, starczy OT. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.