Toster Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Otoz do porownan uzylem takiego czegos: [delphi] function TLogicEngine.GetCollisionRegion(const x, y: real):^N[YY[H[ HŁ&VćBFb#ŚVćC[/asm] Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKKas Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Nom, chyba od D7 jest tak optymalizowane ;-) ҉ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Wrzesień 8, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 nom, ale zylem w przeswiadczeniu ze shiftowanie jest szybsze Z tym ze przy obecnych procach to kto ich tam wie ;P Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.