TEIWAZ Napisano Styczeń 26, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2007 witam pisze taka mala gierke i w niej 2 postacie maja sie poruszac na zmiane najpierw player 1 a po uplywie 10s player 2 i mam problem program sie wysypuje i ort! co jest grane to samo zrobilem w delphix`ie i dzialalo a po przeniesieniu do omegi juz sie sypie prosze o pomoc bo juz ort! pomyslu gdzie tkwi blad.oto kod :omegatimer: [code=Delphi] procedure TForm1.omtiTimer(Sender: TObject); begin if not o[][^]Z[]NY]H[Z[ćśW&&B7FFW66Ć6śVBFV62FvvĆTgVĆ67&VV62I( ąM((5ĄŃtaSecs); omspr.Collision; omspr.Dead; omspr.Draw; omfo.Y[YXK[O]YH[Y[Y[ &VćBw&7ŁłR&VćBw&7ŁÓ#b33dRb33VćCŃŃĄ((Ń( timer2.enabled:=true; omfo.Print(Round(gracz2.x+5),Round(XKL K NÓSINĘN[HY[ LLb33e3b33GF7G\"Fe2f&BS iLŹŃŃŃĄŃ(źA39;Sprite: ' + inttostr (omspr.Count)); omfo.EndFont; [[[XęhŚź8Śzbś)Żg^bpw&6VGW&RDf&ÓFW#FW\"6VćFW#D&ŚV7BŚ&Vv\0ŚbFŃĄ))Q)ŃąŃ):=false; gracz2.onmove:=true; timer1.Enabled:=false end elsbY[XK[N]YN[YLN][YLKLN[[WW&RDf&ÓFW#%FW\"6VćFW#D&ŚV7BŚ&VvŚbFSÓF))Ń)ŃąŃ)Ń gracz2.onmove:=false; timer2.Enabled:=false end else begin [YLN][YLKLNX[N]YN[[ kĄźN s=fN s=ŚŚjlĄZŚŃŃĄ [/code]i dalej prawo,lewo,gora,dol.acha i wywala sie juz w omegatimer na linjce : if gracz1.onmove=true then....daje jeszcze raz uruchom i wtedy wywala sie na Timer1 : gracz1.onmove:=true;.....ort! pojecia co tam jest zle w delpix dziala wszystko bez zarzutow :|// polecam przejrzeć zasady pisowni "nie" z czasownikami, poza tym stosuj tagi do kolorowania do danego języka a nie zwykłe "code" - przecież są tagi do kolorowania Delphi, C++ itd. - Iskar Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Styczeń 26, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2007 z tego co pamietam w delphix nie mozna kozystac z dwoch timerow. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TEIWAZ Napisano Styczeń 26, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2007 hmmm ort! ale generalnie w delphix ten kod dziala zas w omedze wywala blad ;/sugerujesz ze moze to ort! bo uzywam 2 timerow ?? w omedze ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Styczeń 26, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 26, 2007 hmm... nie wiem, ja zawsze uzywam jednego timera, pamietam tylko ze jak chcialem uzyc dwoch w delphixie to zaden nie dzialal. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Styczeń 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 27, 2007 ale teiwazowi działało w delphix tylko w omedze sie wykrzacza.. "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demon64 Napisano Sierpień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 8, 2007 [quote] ale teiwazowi działało w delphix tylko w omedze sie wykrzacza.. [/quote]Ale porównaj Timery, ten z Omegi jest tak jakby przystosowany do działania w pojedynkę.Ma wartości takie jak MinFPS, MaxFPS, DestFPS, itp, itd. To może powodować takie błędy.Ale oprócz tego błędy bardzo często powoduje TOmegaFont, lepiej zamienić go na TOmegaBitmapFont.Proponuję jakoś zmienić ten kod, aby nie używać wielu timerów i zmienić TOmegaFont na TOmegaBitmapFont. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Sierpień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 8, 2007 Poźbądź się 2timera i licz czas tamtym albo sam sobie skodź timerek jakiś, liczenie czasu zwykłe GetTickCount myślę powinno zadziałać do liczenia 10sec. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 8, 2007 lol chlopaki to jest temat nieuczeszczany od 6 mcy.... Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Sierpień 9, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 9, 2007 Wiesz, że zegar Unit1 różnie działa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.