Skocz do zawartości

[Omega] problem przy zmianie tur


TEIWAZ

Polecane posty

witam pisze taka mala gierke i w niej 2 postacie maja sie poruszac na zmiane najpierw player 1 a po uplywie 10s player 2 i mam problem program sie wysypuje i ort! co jest grane to samo zrobilem w delphix`ie i dzialalo a po przeniesieniu do omegi juz sie sypie prosze o pomoc bo juz ort! pomyslu gdzie tkwi blad.
oto kod :

omegatimer:
[code=Delphi] procedure TForm1.omtiTimer(Sender: TObject);
begin
if not o[][^]Z[]NY]H[Z[ćśW&&B7FFW66Ć6śVBFV62FvvĆTgVĆ67&VV62I(
ąM((5ĄŃtaSecs);
omspr.Collision;
omspr.Dead;
omspr.Draw;

omfo.Y[YXK[O]YH[Y[Y[
&VćBw&7ŁłR&VćBw&7ŁÓ#b33dRb33VćCŃŃĄ((Ń( timer2.enabled:=true;
omfo.Print(Round(gracz2.x+5),Round(XKL
K NÓSINĘN[HY[
LLb33e3b33GF7G\"Fe2f&BS
iLŹŃŃŃĄŃ(źA39;Sprite: ' + inttostr (omspr.Count));

omfo.EndFont;
[[[XęhŚź8Śzbś)Żg^bpw&6VGW&RDf&ÓFW#FW\"6VćFW#D&ŚV7BŚ&Vv\0ŚbFŃĄ))Q)ŃąŃ):=false;
gracz2.onmove:=true;
timer1.Enabled:=false
end
elsbY[XK[N]YN[YLN][YLKLN[[WW&RDf&ÓFW#%FW\"6VćFW#D&ŚV7BŚ&VvŚbFSÓF))Ń)ŃąŃ)Ń
gracz2.onmove:=false;
timer2.Enabled:=false
end
else
begin
[YLN][YLKLNX[N]YN[[
kĄźN
s=fN
s=ŚŚjlĄZŚŃŃĄ [/code]
i dalej prawo,lewo,gora,dol.

acha i wywala sie juz w omegatimer na linjce : if gracz1.onmove=true then....
daje jeszcze raz uruchom i wtedy wywala sie na Timer1 : gracz1.onmove:=true;.....
ort! pojecia co tam jest zle w delpix dziala wszystko bez zarzutow :|

// polecam przejrzeć zasady pisowni "nie" z czasownikami, poza tym stosuj tagi do kolorowania do danego języka a nie zwykłe "code" - przecież są tagi do kolorowania Delphi, C++ itd. - Iskar
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...
[quote] ale teiwazowi działało w delphix tylko w omedze sie wykrzacza.. [/quote]
Ale porównaj Timery, ten z Omegi jest tak jakby przystosowany do działania w pojedynkę.
Ma wartości takie jak MinFPS, MaxFPS, DestFPS, itp, itd. To może powodować takie błędy.
Ale oprócz tego błędy bardzo często powoduje TOmegaFont, lepiej zamienić go na TOmegaBitmapFont.
Proponuję jakoś zmienić ten kod, aby nie używać wielu timerów i zmienić TOmegaFont na TOmegaBitmapFont.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...