Greensand Napisano Luty 8, 2006 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2006 Chciałem ostatnio pobawić się w obracanie bitmapek, ale pojawił się problem gdy chce obrócić takiego sprita...1) Nie mam w DXSpriteEngin.DrawRotate 2) Mam problem ze zrzuceniem obróconego obrazka do bufora (potem bym go sobie w sprita mógł włożyć). Jak ktoś ma pomysł to niech mówi.3) Tylko nie mówcie mi ,,zrób 360 obrazków" bo jakoś tak 40 obiektów to [b]tródno się z każdym bawić..chyba że macie jakiś szybki sposób??4) No i jeszcze żeby kolizje były możliwe... trochę sporo tego PS. Szukałem trochę w necie ale nic :/ na 4programmers jest tam chyba taki post ale bez odp. (albo z jedną??)<<DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI!!!>> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Luty 8, 2006 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2006 [quote] Nie mam w DXSpriteEngin.DrawRotate [/quote] eee nie bardzo pamiętam DelphiX-a ale o ile coś mi świta to DrawRotate było dostępne jak się odwoływało przez: DXImageList.Items[0].DrawRotate(); Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oksal Napisano Luty 9, 2006 Zgłoś Share Napisano Luty 9, 2006 Cześć[quote=5corpio][quote=delphi]........ protected procedure DoCollision(Sprite: TSprite; var Done: Boolean); override; procedure DoMove(MoveCount: Integer); override; procedure DoDraw; override; public........procedure TPlayerSprite.DoDraw;begin inherited DoDraw; Image.DrawRotate(DXDraw.Surface,Round(x),Round(y),width,height,klatka,0.5,0.5,ka);end;[/syntax:822fa49017]Jesli zaczynasz z DelphiX to proponuje przesiadz sie na Omegę, bardzo podobne komponentyCo do reszty pytan to przeanalizuj przyklad dodany do DelphiX patrz : SamplesSpriteShoot pozdrawiam oksal Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.