Skocz do zawartości

[DelphiX] Obracanie Spritów


Greensand

Polecane posty

Chciałem ostatnio pobawić się w obracanie bitmapek, ale pojawił się problem gdy chce obrócić takiego sprita...
1) Nie mam w DXSpriteEngin.DrawRotate smile.gif
2) Mam problem ze zrzuceniem obróconego obrazka do bufora (potem bym go sobie w sprita mógł włożyć). Jak ktoś ma pomysł to niech mówi.
3) Tylko nie mówcie mi ,,zrób 360 obrazków" smile.giftongue.gif bo jakoś tak 40 obiektów to [b]tródno się z każdym bawić..chyba że macie jakiś szybki sposób??
4) No i jeszcze żeby kolizje były możliwe...
trochę sporo tego smile.gif
PS. Szukałem trochę w necie ale nic :/ na 4programmers jest tam chyba taki post ale bez odp. (albo z jedną??)

<<DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI!!!>>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć
[quote=5corpio][quote=delphi]
....
....
protected
procedure DoCollision(Sprite: TSprite; var Done: Boolean); override;
procedure DoMove(MoveCount: Integer); override;
procedure DoDraw; override;
public
....
....
procedure TPlayerSprite.DoDraw;
begin
inherited DoDraw;
Image.DrawRotate(DXDraw.Surface,Round(x),Round(y),width,height,klatka,0.5,0.5,ka
);
end;
[/syntax:822fa49017]

Jesli zaczynasz z DelphiX to proponuje przesiadz sie na Omegę, bardzo podobne komponenty
Co do reszty pytan to przeanalizuj przyklad dodany do DelphiX patrz : SamplesSpriteShoot

pozdrawiam oksal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...