Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Toster

Rune singer

Recommended Posts

To rozowe, to jak sie nie myle efekt czarow ;)

Jasne ze woda bedzie dobra, bo sam robilem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lenia mam ostatnio i powoli wszystko idzie, dzisiaj podlacze ostatni efekt czarow i bedziemy juz tyci tyci do konca.

Potrzeba jeszcze kogos do napisania AI, ale jak znam zycie sam bede musial to zrobic a to troche potrwa, wiec moze najpierw dokoncze czesc sieciowa, ale to sie dopiero okaze za 1-2 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha przejrzałem was :P

chcecie aby premiera wszej gry zbiegła się z premierom wiedźmina :P

i chcecie udowodnić że wasza gra stworzona przez 2 osoby może być lepsza od tej nad która pracowała cała armia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oki doki, po dlugiej przerwie spowodowanej zlym wiatrem slonecznym itd projekt powrocil (he he mysleliscie pewnie ze zdechl)

 

Mamy dla was wersje pre-beta :)

Co dziala ?

Multi po sieci - i to jest glownie do testow

Single - bez AI (narazie)

 

W singlu mozna sobie pocwiczyc bez obaw ze ktos odda

W multi mozna pocwiczyc na kims.

Energii jest malo (tylko 10) wiec pojedynki beda raczej krotkie ale mamy nadzieje ze znajdziecie jakies bugi i dacie znac co i jak.

 

Opis wiekszosci rzeczy w paczce (plik .txt) troche dlugawe ale bez tego chyba nie ruszycie :)

 

No i na koniec link do sciagniecia: http://toster.ps.pl/RuneSinger/RuneSinger.rar

 

Mam nadzieje ze sie spodoba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menu jest hiper, super, mega miodne. Po prostu świetnie to wygląda. A teraz nieco krytyki ^_^ Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek). Postanowiłem więc włączyć gierkę jeszcze raz. W tym celu wcisłem Escape'a, niestety wyskoczył AV. Ponowna próba - ten sam efekt. Musiałem wyłączyć grę iksikiem. A w logu mam takie coś:

KODQ;-

 

 

Tak więc w ogóle sobie nie pograłem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek).

Tak, tez z tym mialem problem, ale mialem Blinda pod reka na ircu, ktory mi powiedzial ze Q lub I sie konczy ture :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne, ustawiłem dźwięk on, a nic nie słyszałem, ale chyba tak miało być.

Mam dwie drobne uwagi:

1 ) jak jest to tło menu, to skała z przodu lata płynni ale te w tle tak skaczą, a mam 100 fpsów

2 ) można przejść ludzikiem przez ludzika a on nawet sie nie wywraca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy starcie gry pojawia się taki ładny ekran z latającymi wyspami i nazwą gry

i ja tak sobie na niego patrze :)

i czekam i czekam :(

i czekam ... :blink:

i czekam :huh:

aż się wnerwiłem i kliknołem :angry:

i wtedy stal się cud pojawił się menu

a nie pomyśleliście o tym żeby po jakimś czasie menu samo się pojawiało ;)

 

i jeszcze jedna uwaga

jak się maksymalizuje okno to się straszne rzeczy dzieją więc lepiej zablokujcie ten przycisk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem uruchomić na Wine, ale zawiesza się. W logach nic nie ma poza jakimś krzakiem. Po uruchomieniu pojawiają się ładne latające wyspy (FPS około 80), klikam, rozwija sie rakma i nagle obraz się "kurczy" i nic dalej nie idzie.

zrzutekranu_FPS_84_1000.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

z przykrością muszę powiedzieć, że nie bardzo mi coś dobrze chodzi :)...

 

1.) Dość, że przekraczam max fpsy to jeszcze się tnie (mój komp: C2D 1,8GHZ 2mb cache, 2GB ramu, geforce 8600GT Palit 256MB - powinno smigać hehe:P)

 

2.) Chrzani się coś wewnątrz gry:

 

Obrazek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, bo fajnie wyglądało, ale podziwiam twórców, że udostępnili źródła.

Można wiedzieć jaki większy projekt jest planowany? Tak przeczytałem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogromna szkoda. Miałem nadzieję, że sobie pgram. No trudno. Pozostaje nam czekać na to tajemnicze "coś większego".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od samego poczatku Projekt byl poligonem testowym dla kilku rzeczy ktore chcielismy z Blindem sprawdzic, nie mowiac o tym ze jest on de facto efektem ubocznym bo tak naprawde to na poczatku napisalem sobie tylko SpellEngine a cala reszta byla do pobawienia sie wlasnie tym modulem.

 

Sprawdzilismy co chcielismy i doszlismy do wniosku ze kontynuacja projektu pozera duzo naszych zasobow a nie wnosi nic nowego w naszej wiedzy. Teraz trzeba by zrobic testy/bugi/testy/bugi itd. co zzera full czasu a gra i tak hitem nigdy nie bedzie wiec szkoda naszego czasu i energii. Co prawda chcialem jeszcze zrobic to co obiecywalem tzn trawe na wietrze ale cos z grafikiem sie nie dogadalismy a bez grafy to ciezko to zrobic fajnie wiec moze next time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli nie uchylicie rąbka tajemnicy co to będzie większy projekt, jakiś rpg czy coś podobnego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niech sie blind wypowie, narazie jestesmy w fazie dobierania narzedzi/jezykow do naszych skromnych potrzeb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja? ja wiem tyle co nic :) Jak na razie probujemy pogodzic delphi z cepem i powoli planujemy jak bedzie wygladal engin. I tyle wiadomo :) jak bedzie wiadomo cos wiecej to moze napisze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...