krajew4 Napisano Lipiec 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2007 Woda bedzie dobra bo widzialem juz :-D My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Lipiec 14, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 14, 2007 To rozowe, to jak sie nie myle efekt czarow Jasne ze woda bedzie dobra, bo sam robilem www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Athun Napisano Lipiec 17, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2007 Wrzucilem 3 charsety o ile jeszcze potrebne Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 18, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 dorzuce na koniec Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 a kiedy premiera ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 18, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 lenia mam ostatnio i powoli wszystko idzie, dzisiaj podlacze ostatni efekt czarow i bedziemy juz tyci tyci do konca. Potrzeba jeszcze kogos do napisania AI, ale jak znam zycie sam bede musial to zrobic a to troche potrwa, wiec moze najpierw dokoncze czesc sieciowa, ale to sie dopiero okaze za 1-2 dni. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 aha przejrzałem was chcecie aby premiera wszej gry zbiegła się z premierom wiedźmina i chcecie udowodnić że wasza gra stworzona przez 2 osoby może być lepsza od tej nad która pracowała cała armia Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Lipiec 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 Hehe nie dokonca dwie osoby, bo glownie Toster wszystko robi www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaYou Napisano Lipiec 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 jaki skromny "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 18, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 18, 2007 wlasnie Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 19, 2007 Oki doki, po dlugiej przerwie spowodowanej zlym wiatrem slonecznym itd projekt powrocil (he he mysleliscie pewnie ze zdechl) Mamy dla was wersje pre-beta Co dziala ? Multi po sieci - i to jest glownie do testow Single - bez AI (narazie) W singlu mozna sobie pocwiczyc bez obaw ze ktos odda W multi mozna pocwiczyc na kims. Energii jest malo (tylko 10) wiec pojedynki beda raczej krotkie ale mamy nadzieje ze znajdziecie jakies bugi i dacie znac co i jak. Opis wiekszosci rzeczy w paczce (plik .txt) troche dlugawe ale bez tego chyba nie ruszycie No i na koniec link do sciagniecia: http://toster.ps.pl/RuneSinger/RuneSinger.rar Mam nadzieje ze sie spodoba Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 Menu jest hiper, super, mega miodne. Po prostu świetnie to wygląda. A teraz nieco krytyki Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek). Postanowiłem więc włączyć gierkę jeszcze raz. W tym celu wcisłem Escape'a, niestety wyskoczył AV. Ponowna próba - ten sam efekt. Musiałem wyłączyć grę iksikiem. A w logu mam takie coś: KODQ;- Tak więc w ogóle sobie nie pograłem :/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 Włączyłem Single Playera, a jako że przeciwnik nie miał AI to nie mógł skończyć tury (chyba, że to akurat nie wina AI, po prostu stał w miejscu i nic nie wskazywało na to, że ruszy tyłek). Tak, tez z tym mialem problem, ale mialem Blinda pod reka na ircu, ktory mi powiedzial ze Q lub I sie konczy ture :-D My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 Fajne, ustawiłem dźwięk on, a nic nie słyszałem, ale chyba tak miało być. Mam dwie drobne uwagi: 1 ) jak jest to tło menu, to skała z przodu lata płynni ale te w tle tak skaczą, a mam 100 fpsów 2 ) można przejść ludzikiem przez ludzika a on nawet sie nie wywraca Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 przy starcie gry pojawia się taki ładny ekran z latającymi wyspami i nazwą gry i ja tak sobie na niego patrze i czekam i czekam i czekam ... i czekam aż się wnerwiłem i kliknołem :angry: i wtedy stal się cud pojawił się menu a nie pomyśleliście o tym żeby po jakimś czasie menu samo się pojawiało i jeszcze jedna uwaga jak się maksymalizuje okno to się straszne rzeczy dzieją więc lepiej zablokujcie ten przycisk Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 Próbowałem uruchomić na Wine, ale zawiesza się. W logach nic nie ma poza jakimś krzakiem. Po uruchomieniu pojawiają się ładne latające wyspy (FPS około 80), klikam, rozwija sie rakma i nagle obraz się "kurczy" i nic dalej nie idzie. Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Sierpień 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 20, 2007 z przykrością muszę powiedzieć, że nie bardzo mi coś dobrze chodzi ... 1.) Dość, że przekraczam max fpsy to jeszcze się tnie (mój komp: C2D 1,8GHZ 2mb cache, 2GB ramu, geforce 8600GT Palit 256MB - powinno smigać hehe:P) 2.) Chrzani się coś wewnątrz gry: Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 28, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 Z roznych przyczyn projekt zostal zamkniety (z naszego punktu widzenia). Pelen kod i zasoby mozna zassac ze strony projektu, jakby kogos interesowalo to prosze tutaj: http://www.unit1.pl/5,projekt Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Sierpień 28, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 uuu szkoda Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 28, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 Szkoda, bo fajnie wyglądało, ale podziwiam twórców, że udostępnili źródła. Można wiedzieć jaki większy projekt jest planowany? Tak przeczytałem Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Sierpień 28, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 Ogromna szkoda. Miałem nadzieję, że sobie pgram. No trudno. Pozostaje nam czekać na to tajemnicze "coś większego". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 28, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 Od samego poczatku Projekt byl poligonem testowym dla kilku rzeczy ktore chcielismy z Blindem sprawdzic, nie mowiac o tym ze jest on de facto efektem ubocznym bo tak naprawde to na poczatku napisalem sobie tylko SpellEngine a cala reszta byla do pobawienia sie wlasnie tym modulem. Sprawdzilismy co chcielismy i doszlismy do wniosku ze kontynuacja projektu pozera duzo naszych zasobow a nie wnosi nic nowego w naszej wiedzy. Teraz trzeba by zrobic testy/bugi/testy/bugi itd. co zzera full czasu a gra i tak hitem nigdy nie bedzie wiec szkoda naszego czasu i energii. Co prawda chcialem jeszcze zrobic to co obiecywalem tzn trawe na wietrze ale cos z grafikiem sie nie dogadalismy a bez grafy to ciezko to zrobic fajnie wiec moze next time. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 28, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 Czyli nie uchylicie rąbka tajemnicy co to będzie większy projekt, jakiś rpg czy coś podobnego? Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 28, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 28, 2007 niech sie blind wypowie, narazie jestesmy w fazie dobierania narzedzi/jezykow do naszych skromnych potrzeb Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Sierpień 29, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2007 ja? ja wiem tyle co nic Jak na razie probujemy pogodzic delphi z cepem i powoli planujemy jak bedzie wygladal engin. I tyle wiadomo jak bedzie wiadomo cos wiecej to moze napisze www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.