Skocz do zawartości

[Delphi][OpenGL]Pamięc i Szablon OpenGL z unit1


5corpio

Polecane posty

Zastanawia mnie ostatnio jeden problem. Zawsze do programów wykorzystujących OpenGL korzystałem z framework-a ze stronki Unit-u ponieważ był bardzo dobry dla mnie i dostosowywałem sobie do swoich potrzeb. Jednak ostatnio mam dziwny problem, którego nigdy nie widziałem wcześniej otóż.

Link do frameworka: http://www.unit1.pl/files/others/211016350...ngl-szablon.zip w tutorialu: http://www.unit1.pl/205,txt

 

I teraz sprawa: weźcie z procedury RenderScene wyrzućcie wszystko żeby został tylko kod:

procedure RenderScene;
begin
 glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT ÓŃTQTU
N[YHYHHXś66vĆDFVFG7v'VffW'2D2ŚVćC

 

I odpalcie program i zostawcie żeby działał. Odpalcie Menadżera zadań windows i sprawdzcie "pożeranie" pamięci przez program. Powinna ona systematycznie wzrastać np. u mnie o 4Kb non-stop.

 

Co do ew. wycieków przecież żadne obiekty nie są tworzone itp. Zauważyłem, że gdy zakomentuje się w pętli głównej wywołanie RenderScene to ta pamięć nie wzrasta !

 

Najdziwniejsze jest to, że nigdy wcześniej tego nie było a już długo korzystam z tego samego kodu i nic w innych częściach nie zmieniłem :/

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zrobiłeś tak, że go odpaliłeś nic nie zmieniłeś tylko zrobiłeś powiedzmy tak w rendererze:

procedure RenderScene;
begin
 glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT ÓŃTQTU
N[YHYHHXś66vĆDFVFGg&TF&VćFW$g&S7     ĄĄ})

To dziwne bo ja go nic nie ruszam zakomentowałem te 2 linijki i non-stop przybywa pamięci :/

 

Edit: Dziwne bo czasem chyba wygląda na to, że to powiedzmy przez pierwszą minutę, dwie może trzy ;p rośnie a potem dojdzie do jakiegoś progu i już jest OK. Ktoś mi powie z czego to może wynikać ? xD

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...