OldSkull Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2007 Jak w temacie i opisie. Chodzi o to, że nie mogłem nigdzie znaleźć porad jak trzeba to napisać - wszelkie porady to sa jedynie pojedyńcze linijki kodu, których nie mam pojęcia gdzie wkleić (próbuję w różnych miejscach). Wklejam to co dotychczas zrobiłem. #include<windows.h> //deklaracja procedury pobierająZXY[H ][JH]Ź] ĘBTSSPć7Ś&6VGW&tBvćBTBW76vRu$w\"$ą(()1IMU1P 11 ,9AĄ!]9ĄU%9Pmessage, WPARAM wpar, LPARAM lpar) { switch(message) { BBBXHÓWTÓÓSPSmzH[HP7vF6w\"66R4544Sv6fćŃźćŹ`($$$$$$%5 ĄĄ-=9EC", "", MB_OK); PostQuitMessage (0); BBBBBBXXZBBBBBBBBBBBBBXHÓRSSRVNBHZ[[X[Ś6ŚW76vT&vćBgVCćĆŚ6ŚgVCg5 }=,($$$$$$%Ź($$$$$$$($$$$$$%M }5a%IZE: //maksymalizacja MessageBox (hwnd, "Mak[X[^XI][ ][][PÓĘNBBBBBBXXZBBBBH\0\0FVfVC\0\0Ś[fĆvŚŚÓ($$$$$$$źisków na górnym pasku to postępuj normalnie return DefWindowPrhĘYYKNBBBBHBBBBBH[sTEv5D4R7Fć6R 5D4R&Wd7Fć6P($$$$1AMQHą 1($$$$5$$$$)($$$$$$) HWND hOkno; MSG message; WNDCLASS Okno; Okno.hInstahHH[[NÓ[YHH ][HI][śććfvćE&2ć7Ś&6VGW&7?6\"+7VvśćGWFFVśĆ&vr&w&Pśćć7VT9U10$$$$źź)=źŃą$$$$$$$źtyl okna - tutaj standardowe z przyciskami maksymilizuj, min[X[^Z[ZZXHYXSQWSŃÓĘNBTŚć7ŚŚRw&W&ŚRŚ&/7rvćFw6FG'VvRŃź)=źĄ 1 Ą9U10% }II=$źlogicznie jak wyżej Okno.hbrBackground = (HBRUSH) GetStockObX UWT NHY[K ][Y[i][7B&VBśĆ7%%U4vWE7F6&ŚV7B'ŚVŚR&wVVBąąźąźź($$$$$$$$ //taka składnia oznacza podpięcie wybranego pędzla dX[[XHBŃ^HHBBBBBBBBBBH[HFśvŚ6'GŚĆbśĆ6Rść\0śćć6%vćDW$$$$$$$$$$$źąąŃźa if (!RegisterClass(&Okno)) return 0; //jeśHYHYHYHZyKXHyH]Zw6GŚ&w&SŚść7& amp;VFUvćFrćvś($ą($źŃŃ($ ź)edronki;]", //styl - tutaj standardowy WS_OVERLATQSH<BHLLH[ZXHBBcśććG'ŚFćRGWF'&gVC{6f66qą($9U10($źŃŃŹ($9U1, hInstance, NULL ); ShowWindow (hOkno, //uch^]BBHXmY][XBBH NBHYw6vT&śćV6wBść&GŚ6gVCFV7BO7$($$Qźźm pasku", MB_ICONINFORMATION | MB_YESNOCANCEL //ZHXBBH NZXHHXBBB\0tB'66łŚ'667&VFUvćFrgVCś'WGFEŃ($$$$$$]M}Y%M% 1S_CHILD | BS_PUSHBUTTON, // po kolei: jest wodoczny | jesH & nbsp;][YXY[HZZXHXY[HmŚŚ6##w7; 7'ŚFćR&Ś $$Ą=źźĄ($$$$$$Ą!59TźĄ menu lub identyfikator kontrolki - wymagany do przesyłaniaZX-[XBBBBBH[[KSX][[H ĆĆś6ŚFFFśvRćf&6ŚRO7'6ćR$(($$($$)!]9Ą=Ź()Ą=Ź Ń](0, "static", "lizard.bmp", WSUTPHSUPTZNGŚW7BgVCśGŚV6śV7vŚVĆś6Ś ŚW7B&F$źĄęe co do piskela bo inaczej nic nei pokaże!!! (moH]yXJBBBBBBHX]HXBTV6wBVRV\"FVGfśF\"śG&Ćśwźć($$$$$$Ą%Ń9U10Żuchwyt instancji (czyli aplikacji) i dodatkowe informacje (]<XYHXJBBBBBBH NUPTXHH UPT SY[XY7Fć6RgVC7Cć&gVCtU$D%I=5%1źźĄŃŹĄĄźa pliku, typ pliku, , ,(chyba wymiary), ładuj z pliku (możnH]ź[[X B[YYJ^Z RS TWDtRu$tU$D$7CtB'&ŚVł,()Ą=Ź Ń]ŃŃćquot;, WS_VISIBLE | WS_CHILD | SS_BITMAP, // po [ZNH ][YXY[HZZXHŚW7B&Fw7;7'ŚFćR&ŚĄęźźąźże!!!) hOkno, //uchwyt okna rodzica BHSX]Y[HXY[YZ]HH[XY[F' ŚW76挜6bF67Fć6RTV6ŃĄąąŃ ĄÓch nie ma) ); HBITMAP pict2 = (HBITMAP)LoadImage(hI[K ][X ][sPQŃWUPTÓQdR\06VćDW76vR'&ŚVł\"TB5D4UDtRu$} %Q5@Ą1AI4((((($$)ĄąĄŃ5;message, NULL, 0, 0)) { DispatchMessage (&messYJNBBBHBH]B oprócz przycisku wstawiłem 2 obrazki - szykuję sobie taki szablon, z którego będe mógl później korzystać. Byłbym wdzieczny za wszelką pomoc PS: piszę w Devie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2007 wszystko fajnie, tylko zadnego pytania nie widze. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKKas Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2007 wszelkie porady to sa jedynie pojedyńcze linijki kodu, których nie mam pojęcia gdzie wkleić (próbuję w różnych miejscach). Jest zapotrzebowanie na bash.unit1.pl ... // ekhem ekhem, dostajesz ostrzeżenie za próbe zabójstwa - prawie umarłem ze śmiechu :D - Iskar ҉ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2007 Ja chce bash.unit1.pl !! Aby nie bylo nie na temat , to te buttony w devie wklej gdzies mniej wiecej posrodku i bedzie grać . Koles, chcesz sobie "wklejać" buttony to wez sobie C Buildera albo Turbo cpp i tam masz vcl .... @BLind V Nie brałeś pod uwage, konstruktora trygonometryczno-astrologicznego. I wersji dev-a ... Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Marzec 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 20, 2007 Filuu ciut na lewo @Filuu A... pomijajac jeszcze opor powietrza to moze faktycznie byc na srodku. A co do bash.unit1.pl to wystarczy na forum zmienic "kosz" na "bash" www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldSkull Napisano Marzec 21, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2007 CYTATwszystko fajnie, tylko zadnego pytania nie widze. pytanie jest w opisie tematu: jak zrobić aby po wciśnięciu się coś działo? CYTATAby nie bylo nie na temat , to te buttony w devie wklej gdzies mniej wiecej posrodku i bedzie grać . button jest - ale mogę go sobie poklikać i... tyle :/ nic się nie dzieje. Próbowałem do tego switcha na samej górze dodać case WM_COMMAND: if((HWND)lpar == hPrzycisk) MessageBox( ][ÓXŹlmX][ ][I]C%4d$DŚ'&Vł ale program "nie widzi" hPrzycisk Koles, chcesz sobie "wklejać" buttony to wez sobie C Buildera albo Turbo cpp i tam masz vcl .... wiem, że tam to pikuś, ale znowu tam nie wiem jak zrobić komunikację poprzez TCP/IP (względnie UDP), a nie mogę sobie ot, tak w 2 programach pisać, bo wyjdzie z tego wielkie nic. Poza tym wszelkie Borlandy robią caluśką robotę za mnie, jeśli chodzi o WIN API, ale to jest trochę tak, jak pisanie stron HTML we FrontPage'a - wszystko jest jasne, dopóki się nie zajrzy do kodu, a ja chcę wiedziec co piszę. Pomoże mi ktoś? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKKas Napisano Marzec 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2007 Pomoże mi ktoś? Tak. Naucz się C/C++. Wszelkie API zostaw na potem. ҉ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bluebat Napisano Marzec 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2007 case WM_COMMAND: if((HWND)lpar == hPrzycisk) MessageBox(hOkno, "Nacisnąłeś przycisk!", "Ha!", MB_ICONINFORMATION); break; Kawałek kodu wygląda na dobry, zresztą jest ze strony http://darkcult.gamedev.pl/. Sprawdź, czy w ogóle dochodzi do tego miejsca za case WM_SYSCOMMAND. Wypisz też na konsole wartości hOkno, lpara itd. Jeszcze jedna rzecz, która mi się rzuciła w oczy, jest brak 'break;' w tym dlugim kodzie co dales, przed 'default:', jednak nie wygląda na to, że akurat to powoduje błąd. Poza tym nie wiem, jak ty to zrobiłeś, ale w procedurze obsługi masz hwnd, a w mainie hOkno -- chyba przy tym message boxie "nacisnales przycisk" kompilator powinien zglosic ze nie ma hOkno Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OldSkull Napisano Marzec 21, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2007 no właśnie to mi nie działało. Trochę się pobawiłem i doszedlem do czegoś co jakkolwiek reaguje na cokolwiek: w tym switchu: case WM_COMMAND: if ((HWND)lpar != HYYP ][XlO][ ][[[I][%4d$D tylko, że reaguje tylko na polecenia związane z głównym oknem - jeśli próbuję zmienić hwnd na hPrzycisk pokazuje mi, że hPrzycisk nie jest zadeklarowane. Tylko, że nie bardzo wiem jak wcisnąć coś będącego tym przyciskiem do tej funkcji :/ wszystkie argumenty są już zajęte. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Marzec 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Marzec 21, 2007 OldSkull: wszystkie kody masz dawać w tagi, te które już dałeś też (więc do edycji przystąp). I nie dawaj tagów code, tylko cpp. Poza tym dodaj odpowiedni przedrostek [Dev C++]. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.