Delorian Napisano Styczeń 5, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2007 WitamMam problem z kolejnością wyświetlania prymitywów. Jakiej funkcji musze użyć by rysowały się one w kolejności od najdalszego do najbliższego? W moim programiku rysują się w kolejności wypisania w kodzie co daje dobre wyniki tylko w określononej pozycji oka. Korzystam z Code::Blocks'a. Napomknę, że jestem początkujący z dziedzinie OpenGL... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Styczeń 5, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2007 Nie wiem oco Ci chodzi dokładnie ... ale w czym Ty chcesz tutaj kolejność ustalać ? Podajesz wspolrzedne prymitywów i one tam zostają narysowane Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Styczeń 5, 2007 Zgłoś Share Napisano Styczeń 5, 2007 A masz włączony test bufora głebi, który jest za to odpowiedzialny ?Czyli mniej więcej coś takiego: [code=Delphi] glEnable(GL_DEPTH_TEST); glDepthFunc(GL_LEQUAL); [/code]Edit: rzuć coś kodem będzie prościej. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.