Skocz do zawartości

Visual Basic Express - jestem zielony i potrzebuję pomocy.


mr_simon

Polecane posty

Witam! Na studiach mam taki przedmiot jak Programowanie obiektowe i na nim posługujemy się programem Visual Basic Express. Wykładowca tak tłumaczy, że prawie nikt go nie rozumie, a najgorsze jest to, że nie zaczyna od A tylko od razu od X. Ostatnio pokazywał nam jak zrobić kalkulator i jedyne co zrobiliśmy to wygląd kalkulatora, zadał nam, aby go zaprogramować, żeby liczył, niestety ja do tego się nie nadaję, nie mam pojęcia jak to się robi. Proszę was o pomoc, umieściłem tutaj: http://d.turboupload.com/d/1093293/Kalkulator.zip.html plik ze nazwijmy to szkieletem kalkulatora i chciałbym, aby ktoś z wasmi pomógłmi go zaprogwamować, aby on działał. Pokazywał liczby, dodawał, mnożył, dzielił itp. Chciałbym również nauczyć się tego języka, aby bezproblemowo go zaliczyć, ostatnio potwarzałem rok bo nie zaliczyłem Buldiera. Proszę was o pomoc, bo nie chcę być wiecznym studentem. Chciałbym aby ktoś z was wytłumaczył mi w bardzo łopatologiczny sposób, od A do Z, dlaczego tak ma być a nie inaczej!
pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
[quote] Lepiej poszukaj moze jakiś kursów ?? Wątpie czy komuś by sie chciało tłumaczyć wszystko , na dodatek jezeli wszystko mozna znalesc w sieci.

www.google.pl - tam wszystko jest ...

Pozdrawiam
Filuu [/quote]

Czy mógłbyś podać link do konretnego kursu, bardzo szczegółowo opisanego, bo jest tego bardzo dużo, a ja z programowaniem miałem tyle wspólnego co z drogimi samochodami. Czy mógłbyś mi również pomóc z tym kalkulatorem.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote] Jakim cudem masz programowanie obiektowe w VB?? Przecież VB nie jest wpełni obiektowy :| Nie ma np. możliwości dziedziczenia, czy polimorfizmu.

Troche nie na temat, ale co tam tongue.gif [/quote]