Mlody87 Posted October 25, 2014 Report Share Posted October 25, 2014 Cześć mam obrazek ruchu postaci, ktory sklada sie z 11 klatek. Pierwsza klatka: postac stoi, klatki od 2 do 10 postac idzie. Robie animacje w taki sposob: Kiedy postac ma isc Gracz.Image := Form1.obrazki.Items.find('ludzik'); Gracz.AnimLooped:=true; //pętla wykonywania animacji Gracz.AnimStart:=2; Gracz.AnimCount:= 10; //liczba klatek Gracz.AnimSpeed:=0.5; //prędkość przekładania klatek Kiedy postac ma stanac: Gracz.Image := Form1.obrazki.Items.find('ludzik'); Gracz.AnimLooped:=true; //pętla wykonywania animacji Gracz.AnimStart:=1; Gracz.AnimCount:= 1; //liczba klatek Gracz.AnimSpeed:=0.5; //prędkość przekładania klatek Wszystko dziala ok tylko problem w tym, ze kiedy postac idzie to w czasie animacji pojawia sie klatka stojacej postaci co nie powinno miec miejsca. Mielibyscie moze jakies rozwiazania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted October 28, 2014 Report Share Posted October 28, 2014 zgaduje ze powinienes liczyc od 0 a nie od 1 www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.