Skocz do zawartości

TEasy GG pobieranie statusu


Nastalski

Polecane posty

Witam ! Od jakiegoś czasu nie moge uporać się z problemem pobierania statusu w TEasyGG

W 2ch Editach podajesz dwa numery i chcę aby po kliknięciu w button wyświetliło status jednego i drugiego, jednak zupełnie nie wiem jak się do tego zabrać.

 

Jakieś sugestie ?

 

Pozdrawiam

Nastalski

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia to poczytać dokumentację oraz zobaczyć na przykładowe Demo

to wszystko będziesz wiedział. Wywołaj User := EGG.Users.Add(NumerGG);

gdzie User : TUser; a później pobierz jego własność User.Status konwertując

go taką funkcją jak poniżej. Dawno nie używałem TEasyGG - lecz przecież to

w zasadzie bardzo banalny w użyciu komponent tymbardziej, że zawiera dema.

function State(Status : TUserStatus) : string;
begin
 case Status of
   usGGWithMe : Result := 'PoGGadaj ze mną';
   usAvailable : Result := 'Dostępny';
   usNotAvailable : Result := 'Niedostępny';
   usBusy : Result := 'Zaraz wracam';
   usDND : Result := 'Nie przeszkadzać';
   usInvisible : Result := 'Niewidoczny';
   usBlocked : Result := 'Zablokowany';
 end;
end;

Pozdrawiam: olesio

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem coś takiego:

 

 

Onclick buttona:

 

 

User := egg1.Users[egg1.AddUser(StrToInt(Edit4.Text))];
 User.Name := Edit6.Text;
 s := Stan(User.Status);
showmessage(s);s,zhMK-kx(ŹzZaYHLKYU]Ę[XN[Y[T[]ĘNYYJĘN[vŻ7zZa[[[]]ĘN[Y[H]ŃŃ]YN[H      NŃŃYZH[ŹIN]Z[XN[H     NŃ:INÓ]Z[XN[H NÓYY:INN[H       N^X[INŃ[H       NÓYHYyN[XN[H      NÓY]YINY[H   NX[IN[[[[[][ĘN]Y[[HÓ]Z[XNY]H       NŃŃYZH[ŹIN[[HŃŃ]YB[HY]H NŃ:IN[[H]Z[XB[HY]H       NÓYY:IN[[HÓ]Z[XB[HY]H N^X[IN[[HB[HY]H  NÓYHYyN[[HŃ[HY]H      NÓY]YIN[[H[XB[HY]H     NX[IN[[HY[

Stosując się na demo, jednak nadal nie działa.

ShowMessage pokazuje mi niedostępny. Co robie źle ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz być połączony, ja dawno nie używałem TEasyGG, a Tobie się nie chce

sprawdzać dema i musze specjalnie siadać, wrzucać moduły ze mojego dośyć

starego projektu, i analizowac, bo Tobie się nie chce. Siedzisz na tym ponoć,

jak mi pisałeś na GG trzy dni, to już dawno byś wywnioskował. TEasyGG jak

widzę potrzebuje chwili na pobranie informacji o kontakcie. Zrob tak, jak ja

poniżej pokazałem. Wiesz lubie pomagać, częśto na 4p odwalałem robitę za

kogoś, ale kurcze trzy dni siedzieć i nie umieć wykombinowac takiego kodu

to porażka ;/ Radził bym popisać proste programy - zanim się bierzesz za

takiego klienta GG. A kontakty i ich dane na ogół ustawia się, ale raczej w

odpowiednim zdarzeniu i robi się to dopiero po poprawnym zalogowaniu, a

ja jak widzisz używam komponentu dynamicznie, ale raczej pojmiesz ideę

//... do uses egg;
// ...
 public
   EGG : TEasyGG;
   procedure LoginOK(Sender : TObject);
 end;

var
 Form1 : TForm1;

implementation

{$R *.dfm}

function State(Status : TUserStatus) : string;
begin
 case Status of
   usGGWithMe : Result := 'PoGGadaj ze mną';
   usAvailable : Result := 'Dostępny';
   usNotAvailable : Result := 'Niedostępny';
   usBusy : Result := 'Zaraz wracam';
   usDND : Result := 'Nie przeszkadzać';
   usInvisible : Result := 'Niewidoczny';
   usBlocked : Result := 'Zablokowany';
 end;
end;

procedure TForm1.LoginOK(Sender : TObject);
begin
 Button2.Enabled := True;
end;

procedure TForm1.FormCreate(Sender : TObject);
begin
 Button1.Caption := 'Połącz';
 Button2.Caption := 'Sprawdź';
 Button2.Enabled := False;
end;

procedure TForm1.FormDestroy(Sender : TObject);
begin
 EGG.Close;
 EGG.Free;
end;

procedure TForm1.Button1Click(Sender : TObject);
begin
 EGG := TEasyGG.Create(Self);
 with EGG do
 begin
   Port := 0;
   AutoHost := True;
   ReceiveURLS := True;
   FriendsOnly := False;
   UID := 1234;
   Password := 'pass';
   Status := usInvisible;
   OnLoginOK := LoginOK;
 end;
end;

procedure TForm1.Button2Click(Sender : TObject);
var
 X : integer;
begin
 X := 0;
 EGG.Users.Add(3217426);
 if EGG.Loggedin = True then
 begin
   ShowMessage('Numer: ' + IntToStr(EGG.Users.Items[X].UID) + #13#10 +
     'Opis: ' + EGG.Users.Items[X].Description + #13#10 +
     'Status: ' + State(EGG.Users.Items[X].Status));
 end;
end;

.

Pozdrawiam: olesio

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...