mlukacki Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 Witam! robię grę rzutki w pascalu, ale napotkałem pewien problem, nie mogę stworzyć pewnego warunku: celownik ma współrzędne Wx,Wy, chciałbym stworzyć warunek: gdy celownik będzie między liniami czerwonymi to punkty mają się odejmować. środek tarczy ma współrzędne 600,500, promień koła ma 250pix lewa linia: Line(600,500, 600+Round((Sin((189)*(PI/180))*(250))), 500+Round((Cos((189)*(PI/180))*(250)))); prawa linia: Line(600,500, 600+Round((Sin((171)*(PI/180))*(250))), 500+Round((Cos((171)*(PI/180))*(250)))); prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 poprowadz linie pozioma przecinajaca srodek twojej rzutki. Oblicz punkty x1, x2 przeciecia lini poziomej z czerwonymi krechami. Jesli spelniony jest warunek x1 Always Dark<br /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.