mlukacki Napisano Czerwiec 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2010 Witam! robię grę rzutki w pascalu, ale napotkałem pewien problem, nie mogę stworzyć pewnego warunku: celownik ma współrzędne Wx,Wy, chciałbym stworzyć warunek: gdy celownik będzie między liniami czerwonymi to punkty mają się odejmować. środek tarczy ma współrzędne 600,500, promień koła ma 250pix lewa linia: Line(600,500, 600+Round((Sin((189)*(PI/180))*(250))), 500+Round((Cos((189)*(PI/180))*(250)))); prawa linia: Line(600,500, 600+Round((Sin((171)*(PI/180))*(250))), 500+Round((Cos((171)*(PI/180))*(250)))); prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu tego problemu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 3, 2010 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 3, 2010 poprowadz linie pozioma przecinajaca srodek twojej rzutki. Oblicz punkty x1, x2 przeciecia lini poziomej z czerwonymi krechami. Jesli spelniony jest warunek x1 Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.