Piqtrek Napisano Wrzesień 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 mam pytanie czy komponent Omega jest tylko do grafiki izometrycznej czy do zwykłej grafiki 2D też ? jeśli jest też do 2D to prosiłbym o linki do przykładów Z góry dziękuje za odpowiedź Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 a grafika izometryczna to nie jest 2d tylko z odpowiednim sposobem rysowania sprite-ów? No i izometryczna może też być 3d, tak jest w SimCity4, że niby grafika 3d, ale możemy tylko z kątów patrzeć i kilka zoomów (np. w CityLife jest dowolny kąt). Diablo jest izometryczne, a jest 2d, ale modele to rendery z 3d. Jak widzisz to od Ciebie zależy jak użyjesz omegę, ona nie wspomaga sama izometrii to trzeba samemu napisać klasę/y do tego Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piqtrek Napisano Wrzesień 8, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 dziękuję to fajnie, bo właśnie miałem zamiar zrobić jakąś prostą gierkę w zwykłym 2D zna ktoś może jakieś polskie przykłady Omegi do np jakiejś platformówki ?, prosiłbym o linki Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Wrzesień 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 na poczatek zerknalbym w zasobach tego portalu przed zadaniem tego pytania. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piqtrek Napisano Wrzesień 8, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 tak, rozumiem, przegladałem zasoby tego poratlu i znalazłem tylko przykłady do izometrii, tak to przynajmniej wygląda w przykładach Omegi ale zerknę i poszukam jeszcze Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Wrzesień 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2008 http://www.unit1.pl/224,idx Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Wrzesień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 Izometria i 2D ..hmm przecież to to samo ,tylko że w izometrii inaczej wygląda świat ,ale nadal jest 2d (są jednakże duże wyjątki ,typu diablo2) ..Omega nadaje się do tego ...Szukasz zasobów ??Narysuj w paincie i masz image Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Wrzesień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 A czemu to Diablo 2 jest dużym wyjątkiem? :| Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Wrzesień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 Owszem mapa w diablo 2 jest 2D ale postacie już niee ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 postacie w diablo są 2d, twórcy zrobili modele, ale potem robili rendery dla kilku kierunków wszystkich animacji i dostali normalne obrazy Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Ja słyszałem że są 3D ... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Piszę wyraźnie: Zrobiono modele 3d, ale ich w grze nie ma, to są tylko rendery Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cubixmeister Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Force, daj spokój, przecież sam wiesz z kim piszesz... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Wrzesień 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2008 ciekawy z kim ....ja słyszałem że są 3D ,i mnie to nie obchodzi czy to rendery ,modele ,,niech se bedzie ....I przestańmy się kłocić ,bo i tak temat nadaje się do zamknięcia .... Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.