Toster Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Hejka, Ostatnio troszeczke bawilem sie kolizjami rectow, aby nie wywazac otwartych drzwi zaciagnalem proceke z Omegi, ktora wyglada tak: function InterSectRect(const r1, r2: TRect): boolean; var l[YY[HX^ KYY NH#F#\"F\"Ł#&vB#\"&vB\"ŁĄH ŃŃH ŃŃ(IąĄąĄą); end; +ks9hbĘ Zuyzui' function InterSectRect2(const r1, r2: TRect): boolean; var [YY[HKYY YFVŁ#\"ĆVgC\"Ł#&vCb\"fwC#\"&vBŃĄHIĄ((ŃĄ(Ią:= false; exit; end else begin l := R1.Top; Y [HHKb\"fwC#\"&GFFV\"Ł#\"&GFÓ&W7VĄą() wg moch testow, 20 000 000 porownan pierwsza robila 981ms, druga 165ms Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Gratulacje optymalizacji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siber Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Dodaj jeszcze sprawdzanie kolizji prostokątów obróconych o jakiś kąt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Wrzesień 8, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 mam procke PointInRect i mi starcza. Co do innych kolizji to mam gdzies przeciecia dowolnych wielokatow (dawno dawno temu pisalem). Ale srednio jest mi to przydatne. Ale jak napiszesz to wrzuc, jak bede mial chwilke moge z tym poczarowac moze uda mi sie przyspieszyc Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Wrzesień 8, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2007 Może się przydać, bo ostatnio rozmyślałem nad kolizjami. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.