Skocz do zawartości

[Delphi] Kolizje na rectach


Toster

Polecane posty

Hejka,

Ostatnio troszeczke bawilem sie kolizjami rectow, aby nie wywazac otwartych drzwi zaciagnalem proceke z Omegi, ktora wyglada tak:

 

function InterSectRect(const r1, r2: TRect): boolean;
var l[YY[HX^
KYY
NH#F#\"F\"Ł#&vB#\"&vB\"ŁĄH    ŃŃH      ŃŃ(IąĄąĄą);
end;
+ks9hbĘ       Zuyzui'
function InterSectRect2(const r1, r2: TRect): boolean;
var
[YY[HKYY YFVŁ#\"ĆVgC\"Ł#&vCb\"fwC#\"&vBŃĄHIĄ((ŃĄ(Ią:= false;
     exit;
  end else begin
     l := R1.Top;
Y      [HHKb\"fwC#\"&GFFV\"Ł#\"&GFÓ&W7VĄą()

 

wg moch testow, 20 000 000 porownan pierwsza robila 981ms, druga 165ms

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam procke PointInRect i mi starcza. Co do innych kolizji to mam gdzies przeciecia dowolnych wielokatow (dawno dawno temu pisalem). Ale srednio jest mi to przydatne. Ale jak napiszesz to wrzuc, jak bede mial chwilke moge z tym poczarowac moze uda mi sie przyspieszyc :)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...