Tommalla2 Napisano Wrzesień 9, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2006 Witam. Robię właśnie rzecz, bez której żaden MMORPG 2D się nie obejdzie- wykrycie kliknięcia na obiekcie. Jako, że omegascreen jest "Handlenięty" na panel, używam onpanelclick. Niestety-gdy używam tego kodu: [code=Delphi] procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject); var pos, pa[[B[Y JBY[B]Ę2ćV3ŁćV67&VVF6ĆVB2Ł&VćBw&r]%Qą]Ń4)eĄd%Qą!ght; if (panelpos.X>=round(wrog.X)) and (panelpos.x<X H[ [[I[ JJH[ [[IT HFV&Vvw&rćeŚŚć7ŚVćSŁG'VSw&7ćdFVŚSŁG'VS4)4( [/code]Są różne dziwactwa typu- klikam na kafelku a wokół wrogra pojawia się czerwone zaznaczenie . Wie ktoś jaki jest błąd lub jak to inaczej rozwiązać?? Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Wrzesień 9, 2006 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2006 Ja to robie zupełnie innaczej Procedurą GetSPriteAt w zdarzeniu onclick panela "sciagam" sobie Name sprita ...... i jezeli powiedzmy name = 'Gracz' then showmessage('Gracz' + GetSpriteAt(jakiestamparametry).Name);Oczywiscie Sprity (Mapa , obiekty i gracze) , maja przy tworzeniu przypisane odpowiedni Name oraz inne parametry ...Poszukaj na unitce zamiesciłem temat o funkcji getspriteat.o prosze ...tutaj link http://www.unit1.pl/forum/viewtopic.php?p=...etspriteat#5224Mam nadzieje ze pomoglem Pozdrawiam Fliush Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.