Skocz do zawartości

[DelphiOmega] Wykrywanie kliknięcia na obiekt.


Tommalla2

Polecane posty

Witam. Robię właśnie rzecz, bez której żaden MMORPG 2D się nie obejdzie- wykrycie kliknięcia na obiekcie. Jako, że omegascreen jest "Handlenięty" na panel, używam onpanelclick. Niestety-gdy używam tego kodu:
[code=Delphi] procedure TForm1.Panel1Click(Sender: TObject);
var
pos, pa[[B[Y
JBY[B]Ę2ćV3ŁćV67&VVF6ĆVB2Ł&VćBw&r]%Qą]Ń4)eĄd%Qą!ght;
if (panelpos.X>=round(wrog.X)) and (panelpos.x<X
H[
[[I[
JJH[
[[IT
HFV&Vvw&rćeŚŚć7ŚVćSŁG'VSw&7ćdFVŚSŁG'VS4)4( [/code]
Są różne dziwactwa typu- klikam na kafelku a wokół wrogra pojawia się czerwone zaznaczenie biggrin.gif . Wie ktoś jaki jest błąd lub jak to inaczej rozwiązać?? Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robie zupełnie innaczej smile.gifsmile.gif


Procedurą GetSPriteAt w zdarzeniu onclick panela "sciagam" sobie Name sprita ...... i jezeli powiedzmy name = 'Gracz' then showmessage('Gracz' + GetSpriteAt(jakiestamparametry).Name);

Oczywiscie Sprity (Mapa , obiekty i gracze) , maja przy tworzeniu przypisane odpowiedni Name oraz inne parametry ...

Poszukaj na unitce zamiesciłem temat o funkcji getspriteat.


o prosze ...
tutaj link smile.gif
http://www.unit1.pl/forum/viewtopic.php?p=...etspriteat#5224

Mam nadzieje ze pomoglem smile.gif


Pozdrawiam

Fliush

Lubię cytryny !

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...