JASiQ Napisano Lipiec 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2006 Jestem koleinym "początkującym", który zabiera się za c++ mając za sobą małe przygody z Pascalem.Ciekawi mnie, czy istnieje w c++ możliwość wygenerowania dźwięku, tak jak to robi się w Pascalu za pomocą "Sound(częstotliwość_dźwięku);"?.Jeśli to możliwe, proszę o konkretny przykład.I jeszcze jedno: Czy można odtworzyć plik WAV za pomocą jakichś prostych, nie wymagająch znajomości klas, instrukcji?(coś na możliwości "początkującego"). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Lipiec 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2006 2. sndPlaySound & #include<mmsystem.h> My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Lipiec 12, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 12, 2006 Co do pierwszego - nie szkodziło poszukać :evil: http://www.google.pl/search?client=firefox...Szukaj+w+Google Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JASiQ Napisano Lipiec 17, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2006 [quote] 2. sndPlaySound & #include<mmsystem.h> [/quote]yyy tak, dzięki za ten fragment....chociaż jak doszukałem sie w necie trzeba jeszcze dołączć windows.h i (jak dla mojego dev-c++) biblioteke "libwinmm.a" w linkerze używając opcji projektu.I stąd moje następne proste pytanie: Jeśli taka funkcja posiada implementacje w bibliotece np. "libwinmm.a" to jak dołączyć ja na bierząco, używając polecenia tekstowego w kodzie programu, a nie poprzez opcje projektu. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Lipiec 17, 2006 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2006 Pascal#pragma comment("nazwa.lib") czy jakoś tak, ale to działa tylko w Visual C++, pewnie w BCB również.Ale w opcjach projektu chyba wystarczy dopisać:KOD-lwinmm Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.