flash Napisano Grudzień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Grudzień 31, 2012 Witam. Wiem, że GL_SELECT to stara i mało wydajna metoda, ale muszę ja przełknąć i wykorzystać w swoim kodzie. Napisałem kodzik w Delphi, który ma zaznaczać kliknięte myszką powierzchnie obiektów. Całość działa przy obiektach o małej ilości elementów 10-20 face, przy większej ilość i złożonej bryle występują błędy. Już na kuli 20x15 = 300 elementów program raz dobrze zaznacza daną kliknięta face innym razem nie zaznacza. Gdy w jednej linii jest kilka face nie wykrywa kliknięcia na pierwszej a np na drugiej zasłoniętej płaszczyźnie. temat do skasowania, musialem poszukac innej metody Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Placek22 Napisano Kwiecień 12, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2015 przetestuję Twoją metodę i zobaczymy co wyjdzie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kapeluszek Napisano Kwiecień 12, 2015 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2015 a są jakieś inne metody niż ta? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.