Skocz do zawartości
Forum Programowanie
Zaloguj się, aby obserwować  
flash

OpenGL delphi GL_SELECT zaznaczanie obiektów

Polecane posty

Witam.

Wiem, że GL_SELECT to stara i mało wydajna metoda, ale muszę ja przełknąć i wykorzystać w swoim kodzie.

Napisałem kodzik w Delphi, który ma zaznaczać kliknięte myszką powierzchnie obiektów. Całość działa przy obiektach o małej ilości elementów 10-20 face, przy większej ilość i złożonej bryle występują błędy.

Już na kuli 20x15 = 300 elementów program raz dobrze zaznacza daną kliknięta face innym razem nie zaznacza. Gdy w jednej linii jest kilka face nie wykrywa kliknięcia na pierwszej a np na drugiej zasłoniętej płaszczyźnie.

 

 

temat do skasowania, musialem poszukac innej metody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×