Skocz do zawartości

[C++] podstawy... i co dalej?


kolusek18

Polecane posty

witam wszystkich fachowcow c++! (fachowiec = ktos bardziej wtajemniczony niz ja wink.gif)

jestem poczatkujacym "programista". obecnie bawie sie w c++. poznalem juz podstawy (petle, instrukcje starujace, tablice, liznalem troche klasy itp.) i zastanawiam sie co dalej? za co powinienem sie teraz wziac? moze jakies biblioteki graficzne(oczywiscie pewnie na poczatku beda to proste rzeczy)? jak tak to jakie i czy zna ktos jakies miejsca w sieci(najlepiej polskiej) gdzie sa jakos ladnie opisane lub jest jakis kursik po jakiejs? podpowiedzcie mi troche. mam symfonie c++. oczywiscie caly czas ja czytam, ale troche nie podoba mi sie jak to jest wszystko przedstawiane. te przyklady sa bezsensowne. juz wole jakies dzialania matematyczne robic w c++ uczac sie go, niz przerabiac przyklady z symfonii. podobaja mi sie bardzo arty o grafice na tej stronie, lecz widzialem tylko do Delphi (a moze jakies pominalem??).

licze na Wasza pomoc wink.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy w czym chcesz byc dobry. Jeśli interesujesz się grafiką to powinieneś wybrać jedna z bibliotek graficznych i próbować się jej uczyć. Ja polecam OpenGL.W dziale katalog stron znajdziesz linki do stron z kursem OpenGL-a w C++, bo na razie jeszcze nie ma go na naszej stronie.
:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach