Force Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 2 lata po napisaniu, bo musi jak ser dojrzeć Pokażę moją drugą bardziej zaawansowaną grę w życiu (KiK-a nie liczę jak zaawansowana:D) Można było na mojej stronie ją znaleźć, ale kto tam patrzy a tak to reklama od razu Od razu mówię - nie będę nic modyfikował, nawet jakbym chciał, bo nie wiem gdzie mam kod:D Napisana w Delphi 7 z użyciem Asphyre, o ile dobrze pamiętam. Jest to symulator taksówki, jeździmy po mieście (jak jedyni ) zabieramy ludzi i podwozimy ich gdzie chcą, za pieniądze kupujemy benzynę i ulepszacze do taksówki. miasto jest duże, niestety, bo musiałem je z kafelków układać to klikałem myszką 2 dni, a po 2 dniach zmniejszyłem czterokrotnie i kolejne dwa dni i gotowe. Jednak to pokazuje, że zrobienie takiej gry nie jest trudne bo zajęło mi miesiąc to w 3 miesiące jedna osoba może zrobić też ruch miejski, lepsze kolizje, wogóle ulice mają info o swoim kierunku, ale po co to nie wiem, skoro nie ma innych aut i policji co by pilnował Link do ściągnięcia: ssaj i do galerii (bo nie wiem jak tu ją dać): oglądaj I nie wiem czemu plik nazwałem part1, znaczy nie wiem po co jest part2:D Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Plik zabezpieczony hasłem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 31, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 ten z grą? Coś Ci się chyba pochrzaniło bo nie ma hasła:D Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Nom, dziwne, bo inne rary się normalnie wypakowują Nie lepiej skorzystać z zip'a ?? :> - no może nie lepiej, ale zip jest bardziej darmowy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 łeee ale lipa, jechalem sobie spokojnie tylem na wskazane przez strzalke miejsce, wyrżnąłem w budynek i juz sie ruszyc nie moglem. Zaimplementowales jakis system zabijania kierowcy podczas uderzenia czy to tylko wina zle wykrywanych kolizji? ; P Dowód marny bo screen tylko: http://img.wklej.org/v/29429lojeeeeeeej.PNG Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Pewnie nie przewidział, że tyłem można jechać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 31, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Wiem, że tak się może zdarzyć, to dlatego bo system kolizji jest taki: są kafelki i albo kafelek jest od jeżdżenia, albo nie jest i się może zdarzyć, że nie od razu auto zatrzyma gdy ma kontakt, ale piksel później, a wtedy jest lipa, bardziej zaawansowany system kolizji napisałem kilka miesięcy później nie do tego, no i mówiłem - to moje druga bardziej skomplikowana gra, pierwszą była strategia, tam to było dopiero wszystko ### . Jak znajdę kod to udostępnię to sobie inni pooglądają. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.