Skocz do zawartości

[Lazarus] Urojony brak pliku Graphics


Force

Polecane posty

No więc problem jest taki:

Używam Lazarua i żałuję tego, ale nie tym chce się wyżalić. Próbuje zbudować sobie plik używając menu Uruchom -> Zbuduj plik, a tu mi rzuca error, że nie może znaleźć Graphics z sekcji uses, ale jak kliknę sobie z ctrlem na Graphics to mi otwiera ten moduł. Dołączoną mam paczkę LCL do projektu. A czemu daje aby zbudował mi ten plik? bo inny moduł który go używa gdy dam mu "Zbuduj plik" mówi mi że tego mego pierwszego feralnego pliku nie może znaleźć. Jak daje uruchom i kompiluje normalnie to w tym moim drugim pliku rzuca "X:\BEngine\BEngine\dx9\BScreenDx9.pas(33,15) Error: There is no method in an ancestor class to be overridden: "TBTextureDx9.LoadFromFile(const AnsiString)"

"

Co jest dziwne skoro nawet klasy po której dziedziczy nie powinien mieć.

Ma ktoś jakąś ideę? moim zdaniem wszystko bierze się z pliku Graphics

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż.. zakomentowałem z uses dwa moduły, w tym ten jeden co rzucał błąd z TBTextureDx9.LoadFromFile(const AnsiString) to udało mi się skompilować, znaczy wcześniej skompilowałem lazarusa, bo za bardzo posłuchałem Ciebie o kasowaniu plików .o i skasowałem Graphics.o :D

Jednak błąd z TBTextureDx9.LoadFromFile(const AnsiString) ciągle jest

 

Edit: wydaje się, że to coś z tym że paramtrem jest string

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że post pod postem, ale rozwiązałem problem. Okazało się, że to nie wina Graphics, ale tego, że w TD string=ansistring, a fp string=shortstrin i jak zammieniłem string na ansistring to poszło, ale to dziwne, bo metoda w przodku i dziecku miała stringa, a jak w ob dałem ansistringa to zaskoczło

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...