ammate Napisano Sierpień 29, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2007 Przerobiłem przykład grafika izometryczna Udało sie mi napisać coś takiego: warstwa pierwsza Teraz mam problem bo w przykładzie nie jest opisane jak robić dodatkowe warstwy, tak żeby dało się ułożyć z dodatkowych klocków domek, czy cokolwiek. Wydaje się mi, że problem jest w definicji mapy brakuje "Z" mapa: array [0..63,0..63] of byte;\"Ą'\"{ '3jxŚr8ĘĘ0jxF.$i0z:j]zZaZ[[XYS[ [XVWJJK]Ę ^JJKÓÓŁb2 Czy ktoś może doradzić jak dorobić dodatkowe warstwy? A przede wszystkim jak obliczać pozycję kafelka, mając więcej niż jedną warstwę? Wydaj się mi, że problem jest w tych wzorach: xx= (x-y)*(w/2)-posX yy= ((x-1)+(y-1))*(w/2)-posY Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gifanonim Napisano Sierpień 29, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 29, 2007 mapa: array [0..63,0..63] of byte; to jest twoja pierwsza warstwa, zrob droga taka zmienna i bedziesz mial druga warstwe i wyswietlaj ja nad pierwsza i po problenie ;] "Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ® Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ammate Napisano Sierpień 30, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2007 mapa: array [0..63,0..63] of byte; to jest twoja pierwsza warstwa, zrob droga taka zmienna i bedziesz mial druga warstwe i wyswietlaj ja nad pierwsza i po problenie ;] Dzięki, działa dodam, iż należy przy rysowaniu kolejnej warstwy zmienić "- posY" na " - (posY - (wysokość kafleka * aktualana warstwa) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.