Gwozdyk Napisano Lipiec 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2007 Chcialem zapytac czy ktos ma z was pomysl jak zaimplementowac zeby program zwracal wspolrzedne kafla na ktory wskarzemy kursorem(grafika izometryczna taka jak z tutoriala omegi: "Izometria") Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Lipiec 4, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2007 http://www.gamedev.net/reference/articles/article2026.asp www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Lipiec 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2007 Bylo na forum, poszukaj: GetSpriteAt. Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oksal Napisano Lipiec 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2007 Hej Jak do mapy świat to można tak: Kolumna:=x div szerokosckafla; wiersz :=y div wysokoscKafla; IndeksKafla:=kolumna+wiersz*liczba_kolumn_swiata2d; musisz znać współrzędne przesunięcia świata, które należy uwzględnić w x i y myszy pozdrawiam oksal Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2007 oksal: nie doczytałeś to ma być mapa izomeryczna Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oksal Napisano Lipiec 7, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2007 Sorki:0 nie ma problemu będzie tak: wersja dla izometrycznego: Kolumna:=x div szerokosckafla; wiersz :=y div (wysokoscKafla div 2); IndeksKafla:=kolumna+wiersz*liczba_kolumn_swiata2d; Ale zaznaczam to obowiązuje dla mojego rozwiązania jakie przedstawiłem w Gigantach dla świata izometrycznego. Który oczywiście jest bardzo szybkim modelem. Koniec reklamy:) PS Pasowało by kilka artów na ten temat...A Wy się spieracie o pierdoły:) Poniżej kilka z rzutów ekranów moich projektów do których pasuje omawiane podejście a)gigant- izometryczny wzór z poprzedniego posta pasuje do typowego świata prostokatnego jak i swiata prostokątnego typu - Góry i Doliny b)gigant- góry i doliny c)gigant- prostokatny pozdrawiam oksal Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.