Skocz do zawartości

[Omega] Kursor nad kaflem


Gwozdyk

Polecane posty

Hej

Jak do mapy świat to można tak:

 

Kolumna:=x div szerokosckafla;

wiersz :=y div wysokoscKafla;

IndeksKafla:=kolumna+wiersz*liczba_kolumn_swiata2d;

 

musisz znać współrzędne przesunięcia świata, które należy uwzględnić w x i y myszy

pozdrawiam oksal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki:0

nie ma problemu

będzie tak:

 

wersja dla izometrycznego:

Kolumna:=x div szerokosckafla;

wiersz :=y div (wysokoscKafla div 2);

IndeksKafla:=kolumna+wiersz*liczba_kolumn_swiata2d;

 

Ale zaznaczam to obowiązuje dla mojego rozwiązania jakie przedstawiłem w Gigantach dla świata izometrycznego. Który oczywiście jest bardzo szybkim modelem. Koniec reklamy:)

 

PS

Pasowało by kilka artów na ten temat...A Wy się spieracie o pierdoły:)

 

Poniżej kilka z rzutów ekranów moich projektów do których pasuje omawiane podejście

a)gigant- izometryczny

izometryczny.JPG

 

wzór z poprzedniego posta pasuje do typowego świata prostokatnego jak i swiata prostokątnego typu - Góry i Doliny

b)gigant- góry i doliny

gorydoliny.JPG

c)gigant- prostokatny

prostokatny.JPG

pozdrawiam oksal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...