Lavi Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 Zna ktoś jakiś fajny kompilator i do tego dobrą biblotek graficzą lub może na odwrót bibloteke graficzną i do tego dobrać kompilator. Zaczynam programowanie w C++, wcześniej programowałem w Delphim szmat czasu, o ile w delphim łątwiej było na coś sie zdecydować i coś znaleść to w C++ nie wiem co z czym dobrze by działało. Z góry dzięki i jeśli ten temat sie powtórzył to sorki i prosze o link. Z poważaniem Lavi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktoś Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 Ktoś zna, choć nigdy nie pisał w C/C++/ETC ;P Kompilator gcc, biblioteka graficzna qt albo gtk2 odpowiednio pod środowiska graficzne KDE oraz GNOME edit: mam na myśli bibliotekę na której bazuje środowisko gaficzne. Tobie pewnie chodziło o cos, co posłuży to dynamicznego tworzenia grafiki -> OGL, OGRE Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 Hmmm... Turbo C++ jest dobry , dev też może być ;] Co do biblioteki to Allegro lub weź sie za ogl-a ;] Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
webpro Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 Visual Studio 2003 lub 2005 i OpenGl osobiście polecam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 Ja tam wole Borlandowskie kompilatory czyli C++ Builder Biblioteka graficzna: chyba Ogre jest dobre z tego co przegladałem. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firen Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 VS2k3, VS2k5 - po przejsciu na nowsza wersje zauwazylem ze czepia sie do wiekszej ilosci rzeczy, wiec ja polecam Grafa to najlepiej DX, OGL - wybor nalezy do Ciebie. Do pisania gierek to SDK DX albo SDL+OGL - tutaj tez wybieraj sam Allegro odradzam w zwiazku z tym, ze to jakis zabytek. Dobrym wyborem imo jest SDL wciaz rozwijane i nie jedna komercyjna gierka na tym powstala. Sorki zapomnialem, ze te powyzsze IDE nie sa dla wszsytkich za free. Z frikowych CodeBlocks spelnil najwiecej moich marzen Jest dosc niewygodny w debugowaniu, ale mozna sie przyzwyczaic. Down With The Sickness Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkAndrew Napisano Luty 18, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 18, 2007 co do kompilatorów cepa to ja pracowałem na devie, code blocksie i borland c++ z nich 3 najmniej mi się borland spodobał-code blocks i dev podobne są co do biblioteki-ogl fajny jest poza tym ma duży atut-przenośność z czym w dx są problemy "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loganek Napisano Luty 20, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 20, 2007 Biblioteka Irrlicht, kompilator Dev-C++ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaYou Napisano Luty 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2007 Irrlicht to wg mnie bardzo slaby SILNIK. Polecam DX lub OGL "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Luty 21, 2007 Zgłoś Share Napisano Luty 21, 2007 hmmm.. Irrlicht moze i slaby ale prosty, na poczatek powinnien byc dobry www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.