Skocz do zawartości

Squeak

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Squeak

  • Ranga
    Nowy na forum
  1. Jest taka funkcja: IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps Wypełnia ona strukturę D3DCAPS9, która zawiera zmienną "MaxVertexW", czyli "Maximum W-based depth value that the device supports". Czyli wygląda na to, że karta graficzna ma znaczenie :-)
  2. Napisałem : D3DVIEWPORT9 vp; vp.X = 0; vp.Y = 0; vp.Width = g_ClientSize.cx; vp.Height = g_ClientSize.cy; vp.MinZ = 0.0f; vp.MaxZ = 1.0f; g_pd3dDevice->SetViewport( &vp ); i nic to nie dało :-) Dalej nie są malowane w dali trójkąty. Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f Może to też zależy od karty graficznej.
  3. Witam ! Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 . Mam problem z rysowaniem trójkątów. Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane. Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100. Jak moge zwiększyć tą wartość ?
×