Skocz do zawartości

Problem ze sprzetem PC --> TV


Gość

Polecane posty

A teraz jasniej wink.gif Jakis czas temu podlaczylem sobie televior : Przelecialem chyba przez wszystkie PALe i inne kodowania, szukalem i testowalem programy do tego ale wiekszosc o ile nie wszystkie ograniczaly sie do ustawien tego co daje winda. No odrazu mowie ze TV jest kolorowy.

Ja sie tam nie znam ale mysle ze problem polega na braku translacji kodowania komputerowego RGB na televizyjne VHS.

Wiec jesli wiecie jak to mozna rozwiazac lub co jest faktycznym problemem piszcie moze wy macie wieksze pojecie na sprzecie komputerowym niz ja tongue.gifbiggrin.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm nie znam się na TV ale u mnie są 2 AV: AV i SVHS jedno jest czarno białe. Pozatym zależy chyba jakiego kabla używasz też miałem czarno biało wszedłem w Właściwości/Zaawansowane/potem na zakładkę z kartą graficzną (GeForce u mnie tongue.gif)
potem Ustawienia ekranu nView i nie pamiętam teraz gdzie to jest nie mogę znaleźć i to też zależy od sterów ale gdzieś była opcja zmieniająca tryb przez jaki kabel wyświetlamy na TV i pare opcji było i trzeba było wybrać odpowiedni(nie pamiętam szczegółów) ale zmiana formatu, te wszystkie PAL-e nic nie da tongue.gif

PS : a już znalazłem tongue.gif oki włazisz do ustawień tych wszystkich i na zakładkę z kartą graficzną. Potem ustawienia ekranu nView i tam pewnie będzie 1 jako monitor a 2 jako telewizor to weź drugim na TV i wybierz format TV i na dole masz ustawienia zaawansowane, wejdź w to i tam masz Format sygnału Wideo i poprzez zmiane tego sprawdź, które będzie działać (poprawne powinno być Composite albo S - Video już nie pamiętam)

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach