Toster Napisano Czerwiec 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 Heh, jakos tak wczoraj kolo 23, zlapala mnie faza na napisanie czegos z algorytmami genetycznymi no i kolo 2-3 skonczylem cud program :D mozna go zaciagnac z http://toster.ps.pl/genomator Na pierwszy rzut oka wyglada na straszny chaos i po dluzszym zastanowieniu dochodze do wniosku ze chyba tak jest. Opisze po krotce o co mi chodzilo:1. Tworzymy sobie potworka, na bazie genotypu2. potworki sie bija.teraz troche rozwine o co kaman.wlaczamy programik tworzymy sobie poola z genami, i teraz mozemy uzywac krzyzowania roznych genomow aby uzyskac okreslone osobniki. W zaleznosci od tego czy nam sie podobaja czy nie mozemy je zapamietac lub nie. W efekcie zabawy klasa Tmutator uzyskujemy skrypt (log) ktory pozwala nam na utworzenie okreslonego genotypu, ten genotyp mozna zapisac na dysk a pozniej wczytac do areny i zobaczyc jak to sie ze soba bija rozne potworki (dokladniej rzecz biorac to mozna zobaczyc wyniki bitw w postaci cyferek :)).Idea byla taka zeby zrobic mini turniej, kto bedzie chcial moze sobie stworzyc genotyp, przysyla mi loga, na podstawie loga odbudowywuje to co autor wyhodowal i wrzucam na arene, a pozniej jest bijatyka i wyniki.DObra, tyle, zawile ale jakos mam dziasiaj straszny chaos w dynce (za mocno sobie genami zamieszalem) :) Jakby sie komus spodobalo i chcialby powalczyc to niech da znac :) Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firen Napisano Czerwiec 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 Jakies efektowne wizualizacje do tego i mozna pchac to ludziom Down With The Sickness Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 2, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 rotfl, musi mnie zlapac nowa faza zeby w nocy dopisac do tego wizualizacje :) Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Czerwiec 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 dziwny program ale Ty naprawdę robisz dziwne i interesujące projekty Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Czerwiec 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 Na początku rzeczywiście może wydawać się troche chaotyczne, ale trzeba przyznac że pomysł jest bardzo ciekawy ;-) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 2, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 2, 2006 wow :shock: a myślałeś o instrukcji obsługi?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 4, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 4, 2006 o instrukcji nie myslalem, bo tworzylem to w szale produkcyjnym.... :) czasami tak mam ze po prostu siadam i pisze cos co mi chodzi po glowie. Postaram sie to jakos znormalizowac i zrobic moze jakiegos helpa to moze osoby poza mna zrozumia o co kaman :)Ok garsc informacji ktora moze sie przydac przydatna: Budowa osobnika:Każdy z osobników posiada następujące parametry, które go opisują:Siła (Strength)* – określa jak dużo obrażeń zada dany osobnik wrogowi w przypadku jego trafienia, parametr ten wpływa również na prędkość męczenia się.Refleks (Reflex)* – określa jak szybko dany osobnik potrafi podjąć akcję, innymi słowy mówi kto pierwszy zaatakujeOdporność (Toughness)* – określa budowę fizyczną, im wyższa odporność tym mniej obrażeń otrzyma osobnik w przypadku trafienia, parametr ten wpływa również na prędkość męczenia się.Zręczność (Dexterity)* – parametr ten mówi o tym czy trudno trafić tego osobnika w walce wręcz oraz jak łatwo jemu trafić wroga.Wytrzymałość (Stamina) – parametr mówi o odporność osobnika na zmęczenie, jeśli zmęczenie spadnie do zera osobnik musi odpocząć. Wartość wytrzymałości spada w każdej rundzie wpływa również na spadek pozostałych parametrów.Żywotność (Resistance) – parametr mówi ile może wytrzymać dany osobnik zanim zginie, każda rana (zależna od siły wroga oraz własnej odporności) obniża wartość żywotności.Parametry oznaczone * składają się z trzech wartości (A, B, C) będącymi składowymi wzoru: Param( stamina ) = C + Exp( -ln(A) * Power( stamina/100, B ) )tak więc wartości tych parametrów zmieniają się w zależności od aktualnej wytrzymałości.Genom.Wartości opisanych powyżej parametrów są zapisane w genomie. Każdy osobnik jest tworzony na podstawie swojego genomu jednoznaczny sposób. Poprzez krzyżowanie dwóch genomów uzyskuje się nowego osobnika, zasada krzyżowania jest następująca.1.Wybiera się dwa genomy (matkę i ojca)2.Nowy genom tworzony jest poprzez kopiowanie na zmianę kolejnych pozycji z genomów matki i ojca tj. matka daje parzyste a ojciec nieparzyste elementy swojego kodu.3.Jeśli w zarówno u matki jak i u ojca występuje ten sam symbol w tym samym miejscu w genomie następuje jego mutacja. Patrz procedura Reprocduce. Walka.Walka między osobnikami podzielona jest na tury, każda tura przebiega wg następującej procedury:1.Określenie wartości refleksu obu walczących. Osobnik z wyższą wartością refleksu podejmie akcję jako pierwszy, jeśli wartości są równe akcje podejmowane są równocześnie.2.Osobniki określają wartość swojej zręczności, jeśli zręczność atakującego przewyższa zręczność obrońcy uważa się że obrońca został trafiony3.Jeśli obrońca został trafiony następuje odjęcie siły atakującego od odporności obrońcy. Jeśli różnica jest dodatnia oznacza to zadanie rany obrońcy, od jego żywotności zostaje odjęta uzyskana różnica.4.wzrasta zmęczenie atakującego o wartość zależną od aktualnych wartości parametru siła i odporność5.jeśli obrońca żyje staje się atakującym i wykonuje punkty 2-4 6.rozpoczyna się kolejna tura walkiPodczas określania wartości parametrów podczas walki brany jest pod uwagę element losowy, w tym celu wykorzystywany jest rozkład normalny o parametrach N( parametr, 0.1*Parametr). Jak widać im większa wartość parametru tym większe odchylenie standardowe a co się z tym wiąże i większy rozrzut wartości, co to implikuje każdy powinien wiedziec :DWnioski:Poprzez odpowiednie dobieranie krzyżówek możliwe jest uzyskanie osobnika o parametrach znacznie przewyższających swoich rodziców, aby to uzyskać należy stworzyć odpowiednią liczbę pokoleń poprzez krzyżowanie dostępnych osobników.Ponieważ parametry nie zmieniają się w sposób liniowy i są wzajemnie powiązane, stwierdzenie, że najsilniejszym osobnikiem jest ten który ma największą wartość tych parametrów na początku nie musi być prawdziwe (ważniejsze może się okazać aby spadek tych parametrów był wolniejszy).Zamiast równomiernego podnoszenia wszystkich parametrów może okazać się że bardziej pożądane jest uprofilowanie osobnika i rozwój np. tylko siły. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 5, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2006 Ok jak ktos chce powalczyc to log z mutatora dla mojej druzyny :) [quote] SEED:346567NEWINDIVIDUALS:100SELECTION:000000000000000100000000000000000000100100000000000001100000000000010001000000000000010010000010000REPRODUCE:8,8REPRODUCE:3,7REPRODUCE:11,11REPRODUCE:7,3REPRODUCE:9,0REPRODUCE:11,11REPRODUCE:13,12REPRODUCE:4,16REPRODUCE:4,8REPRODUCE:0,11REPRODUCE:13,13REPRODUCE:7,1REPRODUCE:14,21REPRODUCE:8,7REPRODUCE:14,11REPRODUCE:16,24REPRODUCE:11,15REPRODUCE:17,17REPRODUCE:9,0REPRODUCE:1,8REPRODUCE:5,27REPRODUCE:29,25REPRODUCE:27,21REPRODUCE:26,4REPRODUCE:17,18REPRODUCE:31,24REPRODUCE:10,9REPRODUCE:34,7REPRODUCE:20,24REPRODUCE:18,20REPRODUCE:25,3SELECTION:10100110010110010000001000000010000000010REPRODUCE:4,9REPRODUCE:7,11REPRODUCE:8,9REPRODUCE:1,6REPRODUCE:12,7REPRODUCE:0,11REPRODUCE:11,15REPRODUCE:10,2REPRODUCE:13,13REPRODUCE:5,6REPRODUCE:16,15REPRODUCE:9,5REPRODUCE:12,7REPRODUCE:3,1REPRODUCE:10,8REPRODUCE:3,14REPRODUCE:20,10REPRODUCE:17,15REPRODUCE:12,5REPRODUCE:8,25REPRODUCE:9,26REPRODUCE:26,25REPRODUCE:25,3REPRODUCE:9,18REPRODUCE:4,5REPRODUCE:1,2REPRODUCE:13,20REPRODUCE:18,34REPRODUCE:33,17REPRODUCE:20,30REPRODUCE:37,25REPRODUCE:8,7REPRODUCE:12,35REPRODUCE:39,29SELECTION:100110000010000000100000000100100000100000101REPRODUCE:4,8REPRODUCE:5,4REPRODUCE:9,4REPRODUCE:12,12REPRODUCE:2,12REPRODUCE:1,6REPRODUCE:9,3REPRODUCE:2,10REPRODUCE:15,1REPRODUCE:11,18REPRODUCE:1,16REPRODUCE:18,8REPRODUCE:18,4REPRODUCE:19,11REPRODUCE:11,10REPRODUCE:21,10REPRODUCE:17,14REPRODUCE:15,8REPRODUCE:15,18REPRODUCE:24,18REPRODUCE:24,13REPRODUCE:26,23REPRODUCE:4,16REPRODUCE:27,24REPRODUCE:23,20REPRODUCE:17,20REPRODUCE:23,23REPRODUCE:20,27REPRODUCE:22,14REPRODUCE:11,35REPRODUCE:11,0SELECTION:11110101001000000000000100010000000000001REPRODUCE:7,5REPRODUCE:4,6REPRODUCE:10,8REPRODUCE:8,4REPRODUCE:6,12REPRODUCE:14,11REPRODUCE:11,10REPRODUCE:10,3REPRODUCE:5,13REPRODUCE:8,14REPRODUCE:2,5REPRODUCE:5,4REPRODUCE:9,12REPRODUCE:10,1REPRODUCE:11,19REPRODUCE:17,17REPRODUCE:14,0REPRODUCE:22,4REPRODUCE:1,9REPRODUCE:20,12REPRODUCE:15,6REPRODUCE:29,12REPRODUCE:7,14REPRODUCE:0,0REPRODUCE:4,32REPRODUCE:17,1REPRODUCE:27,29REPRODUCE:24,35REPRODUCE:36,21REPRODUCE:36,1REPRODUCE:9,18SELECTION:11100000000000010000110101001000010000000REPRODUCE:4,0REPRODUCE:1,3REPRODUCE:0,4REPRODUCE:5,5REPRODUCE:10,9REPRODUCE:1,7REPRODUCE:10,3REPRODUCE:12,0REPRODUCE:9,10REPRODUCE:16,11REPRODUCE:11,8REPRODUCE:13,19REPRODUCE:7,3REPRODUCE:20,18REPRODUCE:0,23REPRODUCE:13,11REPRODUCE:6,5REPRODUCE:22,15REPRODUCE:16,8REPRODUCE:18,19REPRODUCE:1,13REPRODUCE:11,0REPRODUCE:18,7REPRODUCE:10,4REPRODUCE:22,3REPRODUCE:12,31REPRODUCE:3,20REPRODUCE:0,17REPRODUCE:18,4REPRODUCE:36,28REPRODUCE:14,23SELECTION:01100000110000100000101000010001010000000 [/quote]wystarczy skopiowac do pliku .log. Odpalic program genomator -> create by mutator log -> Save Pool (np. Toster.gp)odpalamy FightPit -> Load Contestant (Toster, Toster.gp) i dorzucamy swojego genoma i walczymy :] Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 5, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2006 gra jest trochę dziwna bo tak naprawdę gracz nie ma dużego wpływy na powstawanie pokolenia potomnegoa genetykę to nieźle uprościłeś jeśli mogę zaproponować zmiany do następnej wersji to zrób coś na kształt genu dominującego i recesywnego, a samo krzyżowanie też przydało by się uprościć i jakieś mutacje wprowadzić PS do rozmnażania nie zawsze są potrzebne 2 osobniki niektórym z zwierzątka wystarcza 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 5, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 5, 2006 mój log:CYTATSEED:346567NEWINDIVIDUALS:100SELECTION:000000000000000100000000000000000000100100000000000001100000000000010001000000000000010010000010000REPRODUCE:8,8REPRODUCE:3,7REPRODUCE:11,11REPRODUCE:7,3REPRODUCE:9,0REPRODUCE:11,11REPRODUCE:13,12REPRODUCE:4,16REPRODUCE:4,8REPRODUCE:0,11REPRODUCE:13,13REPRODUCE:7,1REPRODUCE:14,21REPRODUCE:8,7REPRODUCE:14,11REPRODUCE:16,24REPRODUCE:11,15REPRODUCE:17,17REPRODUCE:9,0REPRODUCE:1,8REPRODUCE:5,27REPRODUCE:29,25REPRODUCE:27,21REPRODUCE:26,4REPRODUCE:17,18REPRODUCE:31,24REPRODUCE:10,9REPRODUCE:34,7REPRODUCE:20,24REPRODUCE:18,20REPRODUCE:25,3SELECTION:10100110010110010000001000000010000000010REPRODUCE:4,9REPRODUCE:7,11REPRODUCE:8,9REPRODUCE:1,6REPRODUCE:12,7REPRODUCE:0,11REPRODUCE:11,15REPRODUCE:10,2REPRODUCE:13,13REPRODUCE:5,6REPRODUCE:16,15REPRODUCE:9,5REPRODUCE:12,7REPRODUCE:3,1REPRODUCE:10,8REPRODUCE:3,14REPRODUCE:20,10REPRODUCE:17,15REPRODUCE:12,5REPRODUCE:8,25REPRODUCE:9,26REPRODUCE:26,25REPRODUCE:25,3REPRODUCE:9,18REPRODUCE:4,5REPRODUCE:1,2REPRODUCE:13,20REPRODUCE:18,34REPRODUCE:33,17REPRODUCE:20,30REPRODUCE:37,25REPRODUCE:8,7REPRODUCE:12,35REPRODUCE:39,29SELECTION:100110000010000000100000000100100000100000101REPRODUCE:4,8REPRODUCE:5,4REPRODUCE:9,4REPRODUCE:12,12REPRODUCE:2,12REPRODUCE:1,6REPRODUCE:9,3REPRODUCE:2,10REPRODUCE:15,1REPRODUCE:11,18REPRODUCE:1,16REPRODUCE:18,8REPRODUCE:18,4REPRODUCE:19,11REPRODUCE:11,10REPRODUCE:21,10REPRODUCE:17,14REPRODUCE:15,8REPRODUCE:15,18REPRODUCE:24,18REPRODUCE:24,13REPRODUCE:26,23REPRODUCE:4,16REPRODUCE:27,24REPRODUCE:23,20REPRODUCE:17,20REPRODUCE:23,23REPRODUCE:20,27REPRODUCE:22,14REPRODUCE:11,35REPRODUCE:11,0SELECTION:11110101001000000000000100010000000000001REPRODUCE:7,5REPRODUCE:4,6REPRODUCE:10,8REPRODUCE:8,4REPRODUCE:6,12REPRODUCE:14,11REPRODUCE:11,10REPRODUCE:10,3REPRODUCE:5,13REPRODUCE:8,14REPRODUCE:2,5REPRODUCE:5,4REPRODUCE:9,12REPRODUCE:10,1REPRODUCE:11,19REPRODUCE:17,17REPRODUCE:14,0REPRODUCE:22,4REPRODUCE:1,9REPRODUCE:20,12REPRODUCE:15,6REPRODUCE:29,12REPRODUCE:7,14REPRODUCE:0,0REPRODUCE:4,32REPRODUCE:17,1REPRODUCE:27,29REPRODUCE:24,35REPRODUCE:36,21REPRODUCE:36,1REPRODUCE:9,18SELECTION:11100000000000010000110101001000010000000REPRODUCE:4,0REPRODUCE:1,3REPRODUCE:0,4REPRODUCE:5,5REPRODUCE:10,9REPRODUCE:1,7REPRODUCE:10,3REPRODUCE:12,0REPRODUCE:9,10REPRODUCE:16,11REPRODUCE:11,8REPRODUCE:13,19REPRODUCE:7,3REPRODUCE:20,18REPRODUCE:0,23REPRODUCE:13,11REPRODUCE:6,5REPRODUCE:22,15REPRODUCE:16,8REPRODUCE:18,19REPRODUCE:1,13REPRODUCE:11,0REPRODUCE:18,7REPRODUCE:10,4REPRODUCE:22,3REPRODUCE:12,31REPRODUCE:3,20REPRODUCE:0,17REPRODUCE:18,4REPRODUCE:36,28REPRODUCE:14,23SELECTION:01100000110000100000101000010001010000000 CLEAR:INITSEED:NEWINDIVIDUALS:100REPRODUCE:0,0i pierwszy błąd [quote] '$SEED' is not valid integer value [/quote] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 6, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2006 Niezle byly twoje chlopaki ale pokonal ich moj pojedynczy super chruper :)odnosnie twojego postu:1. Gracz ma bardzo duzy wplyw na pokolenie potomne bo a. a) sposob krzyzowania jest jasny i jednoznaczny, dobierajac odpowiednie osobniki uzyskujemy przewidywalny rezultat b) sam wybierasz kto przechodzi a kto nie c) mozesz napisac dopowiedni program ktory doprowadzi do wygenerowania osobnika jaki bedziesz chcial.2. Genetyka jest bardzo prosta i pozbawiona losowosci aby mozna bylo tworzyc logi na podstawie ktorych bedzie odbudowywana populacka3. Nie chcialem genow dominujacych i reces. gdyz ogranicza to swobode (patrz punkt 1), [b]pozatym kierunkuje ewolucje, do tej pory napisalem kilka klas prowadzacych hodowle osobnikow w rozny sposob i nie raz sam bylem zaskoczony jak cherlaki kasowaly "pakerow"4. Mozesz zrobic rozmnazanie przez jednego osobnika REPRODUCE:1,1 W efekcie dostaniesz nowy osobnik ktory jest calkowicie zmutowany (dociekliwi powinni dosjsc dlaczego)5. Jutro jade na konferencje pewnie bede mial nadmiar wolnego czasu wieczorem i lapotopa wiec sa spore szanse na mocny rozrost projektu, moze bedzie ciekawszy a moze wyjdzie kupa :) (ewolucja ;) )Ponizej przepis na Super Chrupera: [quote] SEED:346567NEWINDIVIDUALS:100SELECTION:000100000000000010000000000000000000000000000000000001100001000000010011000000000000001000000010000REPRODUCE:1,1REPRODUCE:4,6REPRODUCE:2,8REPRODUCE:5,11REPRODUCE:7,12REPRODUCE:0,6REPRODUCE:4,2REPRODUCE:5,10REPRODUCE:4,11REPRODUCE:3,4REPRODUCE:9,4REPRODUCE:20,13REPRODUCE:7,2REPRODUCE:5,1REPRODUCE:18,9REPRODUCE:9,24REPRODUCE:17,23REPRODUCE:0,25REPRODUCE:22,0REPRODUCE:7,10REPRODUCE:7,13REPRODUCE:7,0REPRODUCE:28,8REPRODUCE:2,31REPRODUCE:2,20REPRODUCE:10,31REPRODUCE:12,16REPRODUCE:31,12REPRODUCE:16,10REPRODUCE:32,17REPRODUCE:10,26SELECTION:00001101010010001100010000000010001000000REPRODUCE:2,1REPRODUCE:2,10REPRODUCE:6,5REPRODUCE:11,6REPRODUCE:12,2REPRODUCE:7,3REPRODUCE:15,3REPRODUCE:13,12REPRODUCE:3,9REPRODUCE:0,0REPRODUCE:3,14REPRODUCE:15,4REPRODUCE:2,19REPRODUCE:15,15REPRODUCE:4,19REPRODUCE:13,13REPRODUCE:16,13REPRODUCE:11,16REPRODUCE:12,16REPRODUCE:24,24REPRODUCE:14,10REPRODUCE:8,2REPRODUCE:29,27REPRODUCE:11,26REPRODUCE:30,19REPRODUCE:24,31REPRODUCE:3,21REPRODUCE:7,32REPRODUCE:17,13REPRODUCE:33,29REPRODUCE:8,2SELECTION:01010100010000001000100100010100000000100REPRODUCE:4,3REPRODUCE:0,3REPRODUCE:4,11REPRODUCE:10,4REPRODUCE:12,7REPRODUCE:3,2REPRODUCE:14,11REPRODUCE:7,7REPRODUCE:2,10REPRODUCE:11,15REPRODUCE:6,14REPRODUCE:2,11REPRODUCE:11,16REPRODUCE:3,18REPRODUCE:10,19REPRODUCE:9,6REPRODUCE:0,7REPRODUCE:14,17REPRODUCE:26,18REPRODUCE:24,10REPRODUCE:28,21REPRODUCE:3,26REPRODUCE:26,17REPRODUCE:12,17REPRODUCE:7,32REPRODUCE:6,20REPRODUCE:16,13REPRODUCE:9,30REPRODUCE:0,5REPRODUCE:5,9REPRODUCE:39,36SELECTION:11001100000000100000000000001010000110010REPRODUCE:2,7REPRODUCE:6,5REPRODUCE:8,3REPRODUCE:1,6REPRODUCE:3,11REPRODUCE:3,6REPRODUCE:15,3REPRODUCE:3,5REPRODUCE:15,1REPRODUCE:10,16REPRODUCE:12,7REPRODUCE:1,18REPRODUCE:16,17REPRODUCE:0,11REPRODUCE:19,10REPRODUCE:22,6REPRODUCE:9,11REPRODUCE:22,18REPRODUCE:15,0REPRODUCE:11,0REPRODUCE:23,27REPRODUCE:25,7REPRODUCE:28,19REPRODUCE:15,11REPRODUCE:0,27REPRODUCE:29,26REPRODUCE:16,1REPRODUCE:11,18REPRODUCE:6,15REPRODUCE:23,33REPRODUCE:14,36SELECTION:01100100000000000000001010011010000010001REPRODUCE:6,9REPRODUCE:8,9REPRODUCE:8,8REPRODUCE:8,1REPRODUCE:10,0REPRODUCE:9,8REPRODUCE:12,12REPRODUCE:11,0REPRODUCE:4,1REPRODUCE:12,10REPRODUCE:19,16REPRODUCE:1,10REPRODUCE:7,15REPRODUCE:22,10REPRODUCE:19,0REPRODUCE:6,2REPRODUCE:20,3REPRODUCE:25,8REPRODUCE:22,0REPRODUCE:27,4REPRODUCE:24,23REPRODUCE:5,6REPRODUCE:29,6REPRODUCE:3,11REPRODUCE:21,14REPRODUCE:1,30REPRODUCE:5,25REPRODUCE:4,23REPRODUCE:35,9REPRODUCE:4,33REPRODUCE:9,23SELECTION:01000010100000000110010010011000001000000REPRODUCE:7,1REPRODUCE:9,1REPRODUCE:4,9REPRODUCE:3,12REPRODUCE:11,2REPRODUCE:2,1REPRODUCE:13,14REPRODUCE:0,3REPRODUCE:12,6REPRODUCE:9,2REPRODUCE:11,0REPRODUCE:4,2REPRODUCE:6,12REPRODUCE:2,20REPRODUCE:13,13REPRODUCE:3,6REPRODUCE:23,19REPRODUCE:3,3REPRODUCE:25,12REPRODUCE:7,11REPRODUCE:24,27REPRODUCE:14,27REPRODUCE:8,3REPRODUCE:22,3REPRODUCE:31,27REPRODUCE:16,9REPRODUCE:9,15REPRODUCE:6,31REPRODUCE:20,18REPRODUCE:33,2REPRODUCE:0,16SELECTION:10111000000000100101100101110000010000001REPRODUCE:2,12REPRODUCE:2,13REPRODUCE:2,12REPRODUCE:3,9REPRODUCE:17,15REPRODUCE:13,9REPRODUCE:11,12REPRODUCE:8,8REPRODUCE:0,1REPRODUCE:15,21REPRODUCE:3,20REPRODUCE:18,5REPRODUCE:13,18REPRODUCE:12,4REPRODUCE:10,20REPRODUCE:6,2REPRODUCE:2,28REPRODUCE:29,7REPRODUCE:4,24REPRODUCE:26,10REPRODUCE:26,8REPRODUCE:10,31REPRODUCE:33,10REPRODUCE:25,34REPRODUCE:31,20REPRODUCE:7,31REPRODUCE:22,30REPRODUCE:40,26REPRODUCE:17,8REPRODUCE:25,36REPRODUCE:41,37REPRODUCE:8,11REPRODUCE:33,38REPRODUCE:10,35REPRODUCE:28,17REPRODUCE:1,6REPRODUCE:46,43REPRODUCE:24,4REPRODUCE:29,7REPRODUCE:50,4REPRODUCE:9,53REPRODUCE:51,36REPRODUCE:11,24SELECTION:000101110000110000000010001000100100000010001001000000000REPRODUCE:2,11REPRODUCE:3,5REPRODUCE:5,12REPRODUCE:13,2REPRODUCE:1,10REPRODUCE:9,17REPRODUCE:0,9REPRODUCE:3,5REPRODUCE:14,4REPRODUCE:5,14REPRODUCE:7,4REPRODUCE:22,5REPRODUCE:22,5REPRODUCE:10,2REPRODUCE:4,19REPRODUCE:7,5REPRODUCE:5,27REPRODUCE:10,29REPRODUCE:29,27REPRODUCE:14,30REPRODUCE:5,25REPRODUCE:16,30REPRODUCE:17,12REPRODUCE:22,5REPRODUCE:10,11REPRODUCE:25,25REPRODUCE:35,21REPRODUCE:13,5REPRODUCE:23,11REPRODUCE:2,41REPRODUCE:23,4REPRODUCE:13,33REPRODUCE:16,15REPRODUCE:30,7REPRODUCE:8,21REPRODUCE:5,37REPRODUCE:7,28REPRODUCE:18,22REPRODUCE:5,46REPRODUCE:6,26SELECTION:11111111001001010000000000000001000000010110000000000REPRODUCE:6,5REPRODUCE:14,11REPRODUCE:15,15REPRODUCE:16,17REPRODUCE:9,7REPRODUCE:7,17REPRODUCE:1,13REPRODUCE:5,17REPRODUCE:5,6REPRODUCE:20,20REPRODUCE:20,16REPRODUCE:14,19REPRODUCE:0,9REPRODUCE:16,12REPRODUCE:20,20REPRODUCE:29,16REPRODUCE:0,3REPRODUCE:20,6REPRODUCE:25,24REPRODUCE:6,30REPRODUCE:14,30REPRODUCE:23,10REPRODUCE:30,7REPRODUCE:16,5REPRODUCE:18,10REPRODUCE:13,25REPRODUCE:19,24REPRODUCE:11,2REPRODUCE:31,13REPRODUCE:23,23REPRODUCE:22,19REPRODUCE:40,4REPRODUCE:18,34REPRODUCE:39,16REPRODUCE:2,21REPRODUCE:3,34REPRODUCE:18,27REPRODUCE:26,39REPRODUCE:5,52REPRODUCE:25,16REPRODUCE:0,48REPRODUCE:35,4REPRODUCE:39,5REPRODUCE:45,13REPRODUCE:19,28REPRODUCE:57,11SELECTION:1010100000000000011100000000000100001001000010000001100000001REPRODUCE:10,5REPRODUCE:3,1REPRODUCE:10,11REPRODUCE:5,7REPRODUCE:10,14REPRODUCE:8,10REPRODUCE:14,12REPRODUCE:10,12REPRODUCE:6,16REPRODUCE:11,15REPRODUCE:14,9REPRODUCE:0,16REPRODUCE:13,7REPRODUCE:9,20REPRODUCE:25,25REPRODUCE:2,7REPRODUCE:16,25REPRODUCE:26,2REPRODUCE:6,1REPRODUCE:0,18REPRODUCE:12,18REPRODUCE:4,7REPRODUCE:31,2REPRODUCE:12,18REPRODUCE:24,7REPRODUCE:5,37REPRODUCE:2,5REPRODUCE:32,28REPRODUCE:11,11REPRODUCE:18,17REPRODUCE:36,7REPRODUCE:34,1REPRODUCE:11,38REPRODUCE:0,7REPRODUCE:44,38REPRODUCE:10,22REPRODUCE:19,37REPRODUCE:38,7REPRODUCE:14,12REPRODUCE:17,8SELECTION:11101000101010001010100000001100110010100001001000001SELECTION:0001111111101111111REPRODUCE:0,13REPRODUCE:0,10REPRODUCE:6,6REPRODUCE:16,16REPRODUCE:16,14REPRODUCE:5,10REPRODUCE:18,15REPRODUCE:4,20REPRODUCE:8,17REPRODUCE:9,22REPRODUCE:0,17REPRODUCE:0,12REPRODUCE:1,4REPRODUCE:24,13REPRODUCE:20,12REPRODUCE:20,8REPRODUCE:21,23REPRODUCE:6,21REPRODUCE:30,30REPRODUCE:11,31REPRODUCE:22,22REPRODUCE:21,9REPRODUCE:4,35REPRODUCE:20,14REPRODUCE:20,3REPRODUCE:35,6REPRODUCE:31,21REPRODUCE:37,3REPRODUCE:29,33REPRODUCE:22,8REPRODUCE:0,17REPRODUCE:40,40REPRODUCE:0,25REPRODUCE:18,36REPRODUCE:23,12REPRODUCE:26,36REPRODUCE:27,6REPRODUCE:4,11REPRODUCE:43,47REPRODUCE:12,18REPRODUCE:21,23REPRODUCE:53,6REPRODUCE:46,49REPRODUCE:45,28REPRODUCE:23,2REPRODUCE:12,13SELECTION:0100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 [/quote] Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 6, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 6, 2006 a co z błędem??jest podczas walki w 337 linijce pliku Engine.pas [code=Delphi] procedure TIndividual.RebuildByGenom; var s: string; bY[BHJ[KKLNB[HXT[2GRŚW7B+;@2Ł6dvVć2\"dFŃŃAĄ4(Ą4(Toughness := DecodeParam(s); s := copy(fGenom,37,12); Y^HXT[JĘNBHJ[K K NBe7FćŁ7G%FBrBr2ó2Ł6dvVćS2B(IŃMŃQ%ź4) [/code] [quote] '$SEDE' is not a valid integer value [/quote]a co do mojego stworka to tam były tylko 2 osobniki skrzyżowane, reszta oryginał Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 7, 2006 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2006 hmm...l u mnie nie wyskakuje, napisz dokladnie co robiszjesli jest ten babol znaczy ze cos porabalo sie z dlugoscia genomu, moze przy copy paste cos nie ten teges ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 8, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2006 już wiem:) otwierałem nie ten plik Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ktoś Napisano Czerwiec 15, 2006 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2006 Toster, mam drobną sugestię co do walki:zrób tak, żeby każdy cios zabierał część żywotności, bo ja napisałem sobie genom, który walczy z Twoim SUPER CHRUPEREM już ładnuch kilka minut, a pasek postępu stoi w połowie.... i ani drgnie.Obecny algorytm ma taką wadę, że przy odpowiednich genomach walka nigdy się nie skończy...ps: tylko co zrobić, żeby ten genom wyszedł z loga? :-O Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.