Skocz do zawartości

Arena


Toster

Polecane posty

Link podawałem już na Delphi/Bajo ale skoro jest tutaj taki dział wrzuce też tutaj.
Projekt planowany jako OpenSource. Sa dwa roboty na losowo generowanej arenie (100x100) oba roboty wybierają sobie osprzęt oraz uzbrojenie i mają zniszczyć przeciwnika.

Gra typowo dla programistów (i to wcale nie łatwa jak sie okazało) zaciągasz sobie SDK i piszesz swojego Bota który steruje robotem, całość do zaciągnięcia z:

http://toster.ps.pl/Arena

forum projektu dostępne pod adresem: http://mecharena.proboards31.com/

Pomoc przy projekcie mile widziana

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
W koncu przenioslem wszystko na SourceForge. Tak wiec stare namiary sa juz prawie nieaktualne (niebawem znikna z podanego wczesniej adresu)
Obecny adres to:
http://sourceforge.net/projects/mech-arena/

Wszyscy chetni do wspolpracy powinni zarejestrowac sie na SF. Dostep do wszystkich zrodle via CVS. Doklady opis co i jak mozna znalezc na SF.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten projekt to świetny pomysł. Wydaje mi się jednak, że widok 2d (z góry) byłby dużo lepszy.
Już wcześniej miałem konto na Sf, ale na razie jestem na etapie "przeglądania źródła" więc nic nie pomogę wink.gif
Jeśli zdołam pojąć co programista miał na myśli ( laugh.gif ) to postaram się coś wyskrobać bo mam kilka kilka pomysłów co do gry.

Pozdrawiam,

vo7 (;

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote] Chyba sie pokuszę smile.gif
Tylko musze douczyć się OGla bo dotychczas używałem jedynie komponentów do wyświetlania grafiki. [/quote]
Komponenty się niczym nie różnią od tego, tylko, że sam musisz ładować grafikę (bitmapy, jpeg'i itp.) za pomocą funkcji winapi bądź środowiskowych (np. jak jest w Delphi unit do wczytywania jpegów, chyba można go użyć bez VCL'a) smile.gif
Różni się to tylko nazwami funkcji i sposobem inicjowania trybu graficznego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...