charlesz Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 Witam.Czy ktoś mógłby mi pomóc ? Muszę napisać program, który po otrzymaniu informacji (wprowadzenie funkcji maksymalnie trzeciego stopnia) wyznaczy jej ekstrema (maksimum i minimum) ? Lub ewentualnie gdzie mógłbym znaleźć taką pomoc ? Niestety jestem laikiem w tym temacie i nie wiem jak mam zacząć Z góry dziękuję i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filuu Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 Zmien tytuł bo Iskar Cie zabije Lubię cytryny ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 Nie bezpośrednio - mnie wyśle :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkAndrew Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 Nic nie powiem bo nie wiem. Wejdż tylko na gamedev.pl w forum tam masz matematyka-może być w archiwum. PS. Iskar sie zbliża dodaj przedrostek!!//no to nie zdążyłem "Może wam pomoge, może nie, może pierdolcie w dupę się"-prof. Jarząbek Link to comment Share on other sites More sharing options...
sazian Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 co to jakieś zaliczenia z delphi sie zbliżają czy co?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 Mozesz to obliczyć łatwo z pochodnej.http://pl.wikipedia.org/wiki/Pochodna_funkcji www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...