Skocz do zawartości
Squeak

rysowanie trójkątów w directx 3d 9

Polecane posty

Witam !

Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 .

Mam problem z rysowaniem trójkątów.

Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane.

Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100.

Jak moge zwiększyć tą wartość ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem :

 

D3DVIEWPORT9 vp;

vp.X = 0;

vp.Y = 0;

vp.Width = g_ClientSize.cx;

vp.Height = g_ClientSize.cy;

vp.MinZ = 0.0f;

vp.MaxZ = 1.0f;

g_pd3dDevice->SetViewport( &vp );

 

i nic to nie dało :-)

Dalej nie są malowane w dali trójkąty.

Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f

 

Może to też zależy od karty graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest taka funkcja:

IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps

Wypełnia ona strukturę D3DCAPS9, która zawiera zmienną "MaxVertexW", czyli "Maximum W-based depth value that the device supports".

Czyli wygląda na to, że karta graficzna ma znaczenie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×