Squeak Posted February 7, 2015 Report Share Posted February 7, 2015 Witam ! Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 . Mam problem z rysowaniem trójkątów. Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane. Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100. Jak moge zwiększyć tą wartość ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted February 8, 2015 Report Share Posted February 8, 2015 https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/bb206341%28v=vs.85%29.aspx Na końcu note wyjaśnia wszystko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squeak Posted February 10, 2015 Author Report Share Posted February 10, 2015 Napisałem : D3DVIEWPORT9 vp; vp.X = 0; vp.Y = 0; vp.Width = g_ClientSize.cx; vp.Height = g_ClientSize.cy; vp.MinZ = 0.0f; vp.MaxZ = 1.0f; g_pd3dDevice->SetViewport( &vp ); i nic to nie dało :-) Dalej nie są malowane w dali trójkąty. Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f Może to też zależy od karty graficznej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zambo Posted February 11, 2015 Report Share Posted February 11, 2015 Możliwe. Masz możliwość dla próby skorzystania z innej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squeak Posted February 12, 2015 Author Report Share Posted February 12, 2015 Jest taka funkcja: IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps Wypełnia ona strukturę D3DCAPS9, która zawiera zmienną "MaxVertexW", czyli "Maximum W-based depth value that the device supports". Czyli wygląda na to, że karta graficzna ma znaczenie :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marecki45 Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 Karta graficzna ma bardzo duże znaczenie, wogóle ja wiele razy się na to złapałem :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mantykorash Posted August 19, 2015 Report Share Posted August 19, 2015 Ma spore znaczenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.