Squeak Napisano Luty 7, 2015 Zgłoś Share Napisano Luty 7, 2015 Witam ! Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 . Mam problem z rysowaniem trójkątów. Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane. Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100. Jak moge zwiększyć tą wartość ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Luty 8, 2015 Zgłoś Share Napisano Luty 8, 2015 https://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/bb206341%28v=vs.85%29.aspx Na końcu note wyjaśnia wszystko. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Squeak Napisano Luty 10, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 10, 2015 Napisałem : D3DVIEWPORT9 vp; vp.X = 0; vp.Y = 0; vp.Width = g_ClientSize.cx; vp.Height = g_ClientSize.cy; vp.MinZ = 0.0f; vp.MaxZ = 1.0f; g_pd3dDevice->SetViewport( &vp ); i nic to nie dało :-) Dalej nie są malowane w dali trójkąty. Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f Może to też zależy od karty graficznej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zambo Napisano Luty 11, 2015 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2015 Możliwe. Masz możliwość dla próby skorzystania z innej? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Squeak Napisano Luty 12, 2015 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2015 Jest taka funkcja: IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps Wypełnia ona strukturę D3DCAPS9, która zawiera zmienną "MaxVertexW", czyli "Maximum W-based depth value that the device supports". Czyli wygląda na to, że karta graficzna ma znaczenie :-) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki45 Napisano Sierpień 8, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 8, 2015 Karta graficzna ma bardzo duże znaczenie, wogóle ja wiele razy się na to złapałem :/ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mantykorash Napisano Sierpień 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 19, 2015 Ma spore znaczenie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.