Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Squeak

rysowanie trójkątów w directx 3d 9

Recommended Posts

Witam !

Pisze gre korzystając z Directx 3d 9.0 .

Mam problem z rysowaniem trójkątów.

Po prostu te, które są daleko, nie są rysowane.

Zauważyłem, że maksymalna wartość 'Z' ( głębi ) to 100.

Jak moge zwiększyć tą wartość ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem :

 

D3DVIEWPORT9 vp;

vp.X = 0;

vp.Y = 0;

vp.Width = g_ClientSize.cx;

vp.Height = g_ClientSize.cy;

vp.MinZ = 0.0f;

vp.MaxZ = 1.0f;

g_pd3dDevice->SetViewport( &vp );

 

i nic to nie dało :-)

Dalej nie są malowane w dali trójkąty.

Próbowałem też z vp.MinZ =1.0f

 

Może to też zależy od karty graficznej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest taka funkcja:

IDirect3DDevice9::GetDeviceCaps

Wypełnia ona strukturę D3DCAPS9, która zawiera zmienną "MaxVertexW", czyli "Maximum W-based depth value that the device supports".

Czyli wygląda na to, że karta graficzna ma znaczenie :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...