Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Mlody87

[DelphiX] Migająca animacja postaci w grze

Polecane posty

Hej!

Są tu jeszcze jacyś fani DelphiX? :) Mam mały problem :)

 

Problem polega na tym, ze stworzylem wlasna procedure DoDraw:

 

procedure TGracz.DoDraw;
begin
inherited DoDraw;
                           	//67      	//88
image.Draw(Form1.DXDraw.Surface, round(X), round(Y+50-88),round(animpos));

end;

 

Animpos to klatka animacji, jaka ma sie wyswietlic.

 

Przy tworzeniu Formy daje takie cos:

Gracz.Image := Form1.obrazki.Items.find('wPrawo');
Gracz.AnimLooped:=true; //pętla wykonywania animacji
Gracz.AnimCount:= 10;  //liczba klatek
Gracz.AnimSpeed:=0.5; //prędkość przekładania klatek

 

Wszystko działa super z jednym wyjątkiem. Jeżeli w procedurze DoDraw dam na początku inherited DoDraw;, wtedy postać rysowana jest dwa razy. To nie jest problem bo wiem z czego to wynika. Problemem jest raczej efekt.

 

Postac rysowana i animowana przez moja procedure miga za kazdym razem kiedy animacja rozpoczyna sie od nowa. Postac zas tworzona z klasy dziedziczonej plynnie przechodzi od konca do poczatku animacji.

 

Mozecie mi podpowiedziec w czym moze byc problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×