Jump to content

[DelphiX] Migająca animacja postaci w grze


Mlody87

Recommended Posts

Hej!

Są tu jeszcze jacyś fani DelphiX? :) Mam mały problem :)

 

Problem polega na tym, ze stworzylem wlasna procedure DoDraw:

 

procedure TGracz.DoDraw;
begin
inherited DoDraw;
                           	//67      	//88
image.Draw(Form1.DXDraw.Surface, round(X), round(Y+50-88),round(animpos));

end;

 

Animpos to klatka animacji, jaka ma sie wyswietlic.

 

Przy tworzeniu Formy daje takie cos:

Gracz.Image := Form1.obrazki.Items.find('wPrawo');
Gracz.AnimLooped:=true; //pętla wykonywania animacji
Gracz.AnimCount:= 10;  //liczba klatek
Gracz.AnimSpeed:=0.5; //prędkość przekładania klatek

 

Wszystko działa super z jednym wyjątkiem. Jeżeli w procedurze DoDraw dam na początku inherited DoDraw;, wtedy postać rysowana jest dwa razy. To nie jest problem bo wiem z czego to wynika. Problemem jest raczej efekt.

 

Postac rysowana i animowana przez moja procedure miga za kazdym razem kiedy animacja rozpoczyna sie od nowa. Postac zas tworzona z klasy dziedziczonej plynnie przechodzi od konca do poczatku animacji.

 

Mozecie mi podpowiedziec w czym moze byc problem?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...