maya Napisano Styczeń 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 3, 2014 Chciałam użyć ZenGL do wyświetlenia prostej grafiki. Znalazłam tutorial na tej stronie. Dodałam odpowiednie unity w opcjach kompilacji (z wyjątkiem src\Direct3D, którego nie było w paczce), mimo to podany na dole strony template nie kompiluje się poprawnie. Wyrzuca 3 błędy: - Error: Identifier not found "u_CopyStr" - Error: Identifier not found "u_CopyStr" - Error: Identifier not found "APP_USE_UTF8" (6. linia od końca) Co może być nie tak? Jak to obejść? Dodam że sprawdziłam dokumentację i wśród możliwych parametrów dla zgl_Enable nie ma wymienionego "APP_USE_UTF8". Więc skąd wziął się w przykładowym kodzie? Proszę o pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Styczeń 12, 2014 Zgłoś Share Napisano Styczeń 12, 2014 Tutaj masz całe przykładowe projekty oraz wszystkie potrzebne pliki: http://zengl.googlec...branches/0.3.x/ oraz dla Direct3D: http://zengl.googlec...ches/0.3.x-d3d/ Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.