Skocz do zawartości

ZenGL w Lazarusie


maya

Polecane posty

Chciałam użyć ZenGL do wyświetlenia prostej grafiki. Znalazłam tutorial na tej stronie.

Dodałam odpowiednie unity w opcjach kompilacji (z wyjątkiem src\Direct3D, którego nie było w paczce), mimo to podany na dole strony template nie kompiluje się poprawnie.

Wyrzuca 3 błędy:

- Error: Identifier not found "u_CopyStr"

- Error: Identifier not found "u_CopyStr"

- Error: Identifier not found "APP_USE_UTF8" (6. linia od końca)

 

Co może być nie tak? Jak to obejść?

Dodam że sprawdziłam dokumentację i wśród możliwych parametrów dla zgl_Enable nie ma wymienionego "APP_USE_UTF8". Więc skąd wziął się w przykładowym kodzie?

Proszę o pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...