Henryk555 Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Cześć Chcę prosić Was o pomoc. Piszę aplikację, która MUSI być połączona z internetem. Tzn. Musi aktualizować dane, które są na tej stronie i ściągać zawartość pliku na twardziela w komputerze Użytkownika. Nie mam pojęcia od czego zacząć :=) Jakie komponenty? jak powinien wyglądać kod do procedur lub funkcji ...Jestem zielony w tej kwestii. Proszę Was o pomoc. Prosty program, który połączy się ze stroną Polskiego Związku Szachowego i ściągać będzie plik aktualizacji Elo (punktów rankingowych zawodników) Może ktoś zechce pomóc? Pozdrawiam całą Załogę Jak zwykle nie zwykle miły Henryk555 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Osobiście ja lubie zaczynać od herbaty, ale to jest kwestia gustu, niektorzy wolą kawe inni np redbulla. Do łączenia się z internetem mozesz użyć winsock. Procedury i funkcje(ja preferuje używanie metod) powinny wyglądać ładnie i przejzyscie, dobre formatowanie poprawia komfort pracy. Jak zwykle nie zwykle zawsze pomocny blind www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
5corpio Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Generalnie pewnie możliwości jest tyle ilu programistów. Każdy to na swój sposób jakoś może zakodzić. Pytanie jak będzie wyglądać mniej więcej program i co ważne jak zapisane są dane na stronie www, które chcesz pobierać? Czy wystarczy parsować kod strony? czy jakoś innaczej dane są pobierane. Ostatnio pisząc kilka małych programów użytkowych, które łączyły się z netem/spamowały/wysyłały różne dane/odbierały ze stron używałem indy i mi wystarczało. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...